Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 540532-N-2018 z dnia 2018-04-05 r.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze: Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych, wzorców, materiałów odniesienia, odczynników do badań mikrobiologicznych, kultur mikrobiologicznych, czynników diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych oraz produktów innych niż terapeutyczne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
97077759400000, ul.
ul. Jasna
10
,
65470
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 325-46-71, e-mail
pssezielonagora@wsse.gorzow.pl, faks
68 351 47 96.
Adres strony internetowej (URL): bip.wsse.gorzow.pl/pssezielonagora/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.wsse.gorzow.pl/pssezielonagora/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją, należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. 04 (sekretariat główny)
Adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze 65-470 Zielona Góra, ul. jasna 10
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych, wzorców, materiałów odniesienia, odczynników do badań mikrobiologicznych, kultur mikrobiologicznych, czynników diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych oraz produktów innych niż terapeutyczne.
Numer referencyjny:
OAZP-AZP.231.46.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
21
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych, wzorców, materiałów odniesienia, odczynników do badań mikrobiologicznych, kultur mikrobiologicznych, czynników diagnostycznych, środków dezynfekcyjnych oraz produktów innych niż terapeutyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje 21 zadań (części) tj. Zadanie nr 1 - Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych, Zadanie nr 2- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych (wzorców materiałów odniesienia), Zadanie nr 3 - Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych ( testy API, odczynniki do testów API), Zadanie nr 4 - Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych( testów lateksowych, pałeczek Enterobacteriaceae), Zadanie nr 5 - Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (krążków do antybiogramów, pasków MIC), Zadanie nr 6 - Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (krążków diagnostycznych), Zadanie nr 7- Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (sporale), Zadanie nr 8 - Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (testów LAL do wykrywania endotoksyn), Zadanie nr 9 - Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (szczepów wzorcowych do kontroli testów i surowic Salmonella), Zadnie nr 10 -Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (szczepów wzorcowych). Zadanie nr 11- Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych, Zadanie nr 12 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych,Zadanie nr 13 - Sukcesywne dostawy produktów innych niż terapeutyczne, Zadanie nr 14 - Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych,Zadanie nr 15 - Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych (surowic do aglutynacji Salmonella), Zadanie nr 16 - Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych (surowic do aglutynacji Salmonella), Zadanie nr 17 - Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych (surowic do aglutynacji Shigella), Zadanie nr 18 - Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych ( podłoży sypkich). Zadanie nr 19 - Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych ( podłoży sypkich), Zadanie nr 20 - Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych (podłoży gotowych w butelkach,) Zadanie nr 21 - Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych ( podłoży gotowych na płytkach)
II.5) Główny kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33694000-1 |
33695000-8 |
33696500-0 |
33698100-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ ( oświadczenie z art. 25 a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosowne do treści art. 24 ust. 11 ustawy ( w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania ofert: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 23 do SIWZ ( oświadczenia z art. 25 a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.Formularz cenowo-techniczny - zgodnie z załącznikami nr 2-22 do SIWZ Dowód wniesienia wadium:- w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt. 2.1 Rozdziału XVIII SIWZ. - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania nr 1 : 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100), dla zadania nr 2: 850,00 zł ( słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100),
dla zadania nr 3: 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100 ),dla zadania nr 4: 1200,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),dla zadania nr 5: 40,00 zł ( słownie: czterdzieści złotych 00/100),
dla zadania nr 6: 100,00 zł ( słownie: sto złotych 00/100), dla zadania nr 7: 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych 00/100), dla zadania nr 8: 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100),
dla zadania nr 9: 70,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100), dla zadania nr 10: 1200,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),dla zadania nr 11: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),
dla zadania nr 12: 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100),dla zadania nr 13:100,00 zł ( słownie: sto złotych 00/100), dla zadania nr 14: 100,00 zł ( słownie: sto złotych 00/100),
dla zadania nr 15: 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100), dla zadana nr 16: 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), dla zadania nr 17: 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100),
dla zadania nr 18: 250,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), dla zadania nr 19: 40,00 zł ( słownie: czterdzieści złotych 00/100), dla zadania nr 20: 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100),
dla zadania nr 21: 100,00 zł ( sto złotych 00/100). Wadium może być wniesione w :a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144) oraz w przypadkach przewidzianych w umowie tj: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do treści oferty w szczególności w przypadku:1) zmiany zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę na pisemny wniosek Wykonawcy, 2) jeżeli z winy Zamawiającego albo w związku z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej, innych przyczyn niezależnych od Stron umowy wystąpią jakiekolwiek opóźnienia realizacji zawartej umowy, termin realizacji umowy może zostać przesunięty za zgodą obu Stron o czas opóźnienia,3) braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części dostaw 4) ustawowej zmiany stawki Vat, gdzie dla skuteczności zmiany Wykonawca pisemnie wskaże nowe jednostkowe ceny brutto dla danej dostawy na co najmniej 7 dni przed terminem dostawy. 2.Do zmian nie stanowiących istotnych zmian postanowień umowy i nie wymagających formy pisemnej w postaci aneksu do umowy należą zmiany w sytuacji: 1) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie) 2). jeżeli dostawa w miejscu wskazanym w umowie jest utrudniona lub niemożliwa, Strony niezwłocznie informują pisemnie o fakcie i zgodnie ustalają jednorazową zmianę miejsca dostawy. 3).jeżeli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona lub niemożliwa, Strony niezwłocznie informują pisemnie o fakcie i zgodnie ustalają jednorazową zmianę terminu dostawy, 4) gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie dotrzymać terminu umownego załatwienia reklamacji, Strony niezwłocznie informują pisemnie o fakcie i zgodnie ustalają jednorazową zmianę terminu załatwienia reklamacji, 5) jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjne Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach,6) wprowadzania zamienników w szczególności w przypadku zakończenia, wstrzymania produkcji, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, 7) obniżenia ceny,8) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu spełniającego warunki umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności zaprzestania lub wstrzymania produkcji, gdzie dla skuteczności tej zmiany wymagane jest by Wykonawca niezwłocznie przedłożył pisemną informację od producenta o terminie zaprzestania bądź wstrzymania produkcji i po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczył w zamian produkt równoważny co do jakości, w cenie określonej w załączniku nr 1 do umowy. W indywidualnych przypadkach, gdy dostępny jest produkt tylko z jednej serii produkcyjnej o terminie ważności odbiegającym od zawartego w umowie, Wykonawca może zaoferować produkt z terminem ważności aktualnie dostępnym, po wcześniejszym uzgodnieniu i akceptacji Zamawiającego ( dotyczy sytuacji, gdy nie jest możliwe dostarczenie produktu równoważnego o właściwym terminie przydatności) 3.Wszelkie zmiany o których mowa w ust. 1 wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych ( wzorców materiałów odniesienia) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (testy API, odczynniki do testów API) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych ( testów lateksowych pałeczek Enterobacteriaceae) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
cena ofertowa | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (krążków do antybiogramow, pasków MIC) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (krążków diagnostycznych) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (sporale) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych ( testów LAL do wykrywania endotoksyn) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (szczepów wzorcowych do kontroli testów i surowic Salmonella) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych (szczepów wzorcowych) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy czynników diagnostycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33695000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy produktów innych niż terapeutyczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33695000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych (surowic do aglutynacji Salmenella) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych (surowic do aglutynacji Salmonella) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
cena ofertowa | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych (surowic do aglutynacji Shigella) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych (podłozy sypkich) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych (podłozy sypkich) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych ( podłoży gotowych w butelkach) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Sukcesywne dostawy kultur mikrobiologicznych( podłoży gotowych na płytkach) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
maksymalny termin dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
- Przeprowadzenie kursów: pielęgnacja włosów, przedłużanie włosów różnymi metodami
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części (...)
- Przeprowadzenie kursu - kasa fiskalna ( powiat słubicki)
- Świadczenie usługi hotelarskiej wraz zapewnieniem noclegu, wyżywienia oraz sal konferencyjnych podczas szkolenia dla 50 osób.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup odczynników i materiałów kontrolnych w okresie 36 m-cy do badań koagulologicznych na analizatorze Sysmex Ca 660 z zapewnieniem okresowych przeglądów i bieżących napraw analizatora
- "Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii na podstawie umów ramowych z podziałem na 11 części"
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- DOSTAWY FORMALDEHYDU DO PREPARATYKI HISTOPATOLOGICZNEJ
- Sekwencjonowanie DNA standardowe metodą Sangera dla Pracowni Genetyki Nowotworów
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.