eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtrębusyOgłoszenie o zmianie ogłoszenia 777602-N-2020

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31

Ogłoszenie nr 540565004-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Otrębusy:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 777602-N-2020
Data: 2020-12-31

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27545800000000, ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 222 088 888
faks: 222 088 800
e-mail: zp@mazowsze.waw.pl
www: https://bip.mazowsze.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.
Punkt: 4)

W ogłoszeniu jest:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://zamowienia.gov.pl


W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.mazowsze.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.
Punkt: 4)

W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://zamowienia.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 105
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:


W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
„Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. Tadeusza Sygietyńskiego
ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy
Oferta na świadczenie usług Świadczenie usług drukarskich standardowych


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 1)

W ogłoszeniu jest:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana windy zlokalizowanej pomiędzy skrzydłami A/B budynku głównego KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie”– w systemie „zaprojektuj i wybuduj”” numer postępowania: 2020/90
Numer referencyjny: numer postępowania: 2020/90/


W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług drukarskich standardowych
(znak sprawy: druk standardowy - 11 -2020)

Numer referencyjny: numer postępowania: druk standardowy - 11 -2020)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)

W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy zlokalizowanej pomiędzy skrzydłami A/B budynku głównego KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.

W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (znak sprawy: druk standardowy - 11 -2020).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 5)

W ogłoszeniu jest:
Główny kod CPV: 71000000-8

W ogłoszeniu powinno być:
Zamówienie zostało opisane następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
22200000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22000000-1 - Druki i produkty podobne


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 8)

W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 6


W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 9.

W ogłoszeniu jest:
1. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 26 tygodni, a w tym: 1) Etap I – obejmujący wykonanie projektu budowlanego (wielobranżowego) do pozwolenia na budowę wraz z elementami/detalami jak do projektu wykonawczego oraz projektu organizacji robót i harmonogramu rzeczowo-finansowego wraz z zestawieniem kosztów prac projektowych i robót oraz urządzeń/materiałów – w terminie nie dłuższym niż 12 tyg. (termin ten nie obejmuje czasu potrzebnego na uzyskanie decyzji administracyjnych wraz z ich uprawomocnieniem, zezwalających na realizację robót); 2) Etap II – obejmujący wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych oraz wykonanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o powyższą dokumentację projektową oraz wykonanie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu, tzw. dokumentacji rejestracyjnej – w terminie nie dłuższym niż 20 tyg., z zastrzeżeniem iż łącznie oferowany termin realizacji Etapu I i Etapu II nie będzie dłuższy niż 26 tyg. (w terminie tym nie jest liczony okres od dnia wystąpienia wykonawcy z wnioskiem do UDT do dnia dokonania odbioru przez UDT). Zamawiający zakłada, że wykonawca wystąpi z ww. wnioskiem do UDT najpóźniej do dnia zakończenia robót, potwierdzonego wpisem Kierownika budowy w dzienniku budowy.

W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami, w terminach wskazanych w Załączniku nr 1, w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3)

W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 2.3.1. Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie windy w budynku użyteczności publicznej. 2.3.2. Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą w zakresie każdej funkcji, zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym opisem: a) Projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, b) Projektanta – sprawdzającego posiadającego uprawnienia do projektowania, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, c) Kierownika budowy – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub budowlanej i posiadającego kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, (Dz.U. z 2020 r. poz. 282), czyli osobę, która łącznie spełnia wszystkie następujące wymagania: - posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego; Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W stosunku do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, - przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w tym zakresie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 5.1)

W ogłoszeniu jest:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykazu robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Inne dokumenty składane przez Wykonawców: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.

W ogłoszeniu powinno być:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 6)

W ogłoszeniu jest:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykazu robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Inne dokumenty składane przez Wykonawców: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdział IX podrozdział I ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1.

W ogłoszeniu powinno być:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 7)

W ogłoszeniu jest:
I. OFERTA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ 1. Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zamowienia.gov.pl lub https://platforma.eB2B.com.pl. 2. Oferta powinna być sporządzona w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną i w języku polskim, pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty – Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 2. 9. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty polega na usunięciu plików składających się na ofertę. W tym celu w zakładce „Załączniki” Wykonawca korzysta z polecenia „Usuń” po wybraniu odpowiedniego załącznika/ów. 10. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty (załączników). II. OFERTA W FORMIE PISEMNEJ 1. Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (02-903) przy ul. Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 105. 2. Opakowanie zawierające ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz opisane nazwą i nr referencyjnym postępowania, którego dotyczy. 3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pełnomocnika Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osobę uprawnioną, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX Podrozdział I ust. 1, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 2. 12. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianych w SIWZ dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że opakowanie zewnętrzne będzie zawierało dodatkowe oznaczenie „ZMIANA”. Wycofanie złożonej oferty następuje przed upływem terminu do składania ofert i następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 13. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty (załączników).

W ogłoszeniu powinno być:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
16.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria). Oferty można składać wyłącznie w godzinach 8.15 - 16.00;
16.2. Termin składania ofert upływa dnia 20 stycznia 2021 r. godz. 09:00”
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone niezwłocznie wykonawcom
16.3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj.: 20 stycznia 2021 r. godz. 09:15” w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p. hol główny przy sekretariacie.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 1.2)

W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Inwestora zastępczego (COAR) o nr: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku COAR. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – nr zamówienia 2020/90/KPRM lub inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy. 6. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie COAR. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Centrum a wystawcą gwarancji/ poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Centrum. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający wymaga, aby z treści gwarancji lub poręczenia wynikało czyjej oferty ta gwarancja/to poręczenie dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, aby wymienieni zostali wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy złożyli daną ofertę.


W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 2.2)

W ogłoszeniu jest:
Kryteria Znaczenie
Cena brutto (K1) 60,00
Termin realizacji zamówienia (w skrócie „Termin” – K2) 5,00
Okres gwarancji wraz z serwisowaniem i konserwacją (w skrócie „Gwarancja” – K3) – tj. okres gwarancji na przedmiot zamówienia/umowy z etapu II wraz z urządzeniami i ich serwisowaniem oraz konserwacją w okresie gwarancji 15,00
Szerokość drzwi kabinowych i szybowych – K4 2,00
Liczba osób/wymiary kabiny nowego dźwigu osobowego (w skrócie „Liczba osób/wymiary kabiny” – K5) 12,00
Czas reakcji w celu podjęcia czynności naprawczych/serwisowych oraz uwolnienia ludzi z zablokowanego dźwigu” (w skrócie „Czas reakcji” - K6), tj. oferowany na okres gwarancji czas podjęcia czynności naprawczych/serwisowych oraz czas podjęcia czynności uwolnienia użytkowników z zablokowanego dźwig 6,00


W ogłoszeniu powinno być:
Cena brutto– waga 60 pkt
Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą – waga 40 pkt

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5)

W ogłoszeniu jest:
. Inwestor Zastępczy działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy po uzgodnieniu z Zamawiającym: 1) Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli wystąpią czynniki, o których mowa w § 2 ust. 28 Umowy, uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w terminie; 2) Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli wystąpi konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy; 3) Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli wystąpi konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 5a ustawy Prawo Budowlane; 4) Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; 5) Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wymienionych w ofercie, wynikających z polityki kadrowej Wykonawcy, pod warunkiem przedłożenia przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o ww. zmianę, dokumentów potwierdzających, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje i uprawnienia równoważne (nie mniejsze) niż osoby wymienione w ofercie. Zmiana zostanie wprowadzona z zastosowaniem § 14 ust. 4 Umowy; 6) Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy; 7) Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza możliwość zmian technologicznych, w szczególności: a) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazanych w dokumentacji projektowej, w szczególności w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, b) umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, e) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. 8) Inwestor Zastępczy ma prawo, jeżeli jest to niezbędne, dokonać takich zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części określonych w zamówieniu, jeśli uzna, że są one niezbędne do uzyskania celu oznaczonego w Umowie, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń: a) zmniejszyć ilość robót, b) pominąć poszczególne roboty, c) wykonać roboty zamienne, d) zmienić określoną harmonogramem kolejność robót. 9) Inwestor Zastępczy, po uzgodnieniu z Zamawiającym, przewiduje możliwość zmiany podmiotu zobowiązanego do zapłaty wynagrodzenia umownego, z obecnie Zamawiającego, na Inwestora Zastępczego; 10) Zmianę którejkolwiek ze wskazanych osób w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, przewidzianych do realizacji zamówienia, w trakcie wykonywania Umowy. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji oraz doświadczenia wymaganych przez Zamawiającego i uzyska zgodę Zamawiającego na wejście/wjazd na teren KPRM; 11) Zmianę ilości osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu Umowy; 12) Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmian określonych w pkt 11 i 12 nie później niż na 10 dni roboczych przed planowanym dopuszczeniem do udziału w wykonaniu Umowy danej osoby. Jakiekolwiek zawieszenie wykonywania Umowy wynikające z braku odpowiedniej osoby będzie traktowane jako wynikłe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia wykonania Umowy. Skierowanie, bez uzyskania uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, do wykonania Umowy innych osób niż wskazane w ww. wykazie może stanowić podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13) Zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; 3) zmiana/aktualizacje Harmonogramu, po uprzedniej akceptacji Inwestora Zastępczego po uzgodnieniu z Zamawiającym, jeżeli nie wpływa to na termin zakończenia realizacji zamówienia. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Inwestor Zastępczy po uzgodnieniu z Zamawiającym może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, Inwestora Zastępczego jak i przez Wykonawcę.

W ogłoszeniu powinno być:
Zmiany Umowy
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 i 2 umowy.
2. Dopuszcza się następujące zmiany umowy:
a) zmiana nazwy, adresu, statusu firmy (zmiana formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej),
b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
c) zmiana wynikająca z omyłki pisarskiej,
d) zmiana terminu realizacji, jeżeli wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
e) zmiana wynikające ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
f) zmiana wynikające ze zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)

W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 11:00,


W ogłoszeniu powinno być:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria). Oferty można składać wyłącznie w godzinach 8.15 - 16.00;
16.2. Termin składania ofert upływa dnia 20 stycznia 2021 r. godz. 09:00”
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone niezwłocznie wykonawcom
16.3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj.: 20 stycznia 2021 r. godz. 09:15” w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p. hol główny przy sekretariacie.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.5)

W ogłoszeniu jest:
I. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę w formie elektronicznej lub papierowej wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 21.01.2021 r. do godz. 11:00. 2. Ofertę w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia.gov.pl (lub https://platforma.eB2B.com.pl), w następujący sposób: a) Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SIWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzez wybranie polecenia „dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zaznacza polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. b) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został wczytany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. zamieszczeniu załącznika. c) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Po upływie terminu składania ofert, dodanie Oferty (załączników) nie będzie możliwe. 3. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (02-903) przy ul. Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 105. 4. Oferty w formie pisemnej złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone. II. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.01.2021 r. o godz. 11:00 r. w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (02-903) przy ul. Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 105. 2. Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej nastąpi poprzez ich odszyfrowanie na Platformie. 3. Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na Platformie w zakładce „Załączniki”, która będzie zawierać 1) kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach, jeżeli były wymagane.

W ogłoszeniu powinno być:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria). Oferty można składać wyłącznie w godzinach 8.15 - 16.00;
16.2. Termin składania ofert upływa dnia 20 stycznia 2021 r. godz. 09:00”
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone niezwłocznie wykonawcom
16.3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, tj.: 20 stycznia 2021 r. godz. 09:15” w siedzibie Zamawiającego, ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p. hol główny przy sekretariacie.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.
Punkt: 2)

W ogłoszeniu jest:
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytucja gospodarki budżetowej


W ogłoszeniu powinno być:
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytucja kultury


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 2)

W ogłoszeniu jest:
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

W ogłoszeniu powinno być:
Rodzaj zamówienia: Usługi

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Punkt:

Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego: Świadczenie usług drukarskich standardowych
(znak sprawy: druk standardowy - 11 -2020)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.