To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Kraków: przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat B dla beneficjentów projektu pora na aktywność
Numer ogłoszenia: 54058 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70841 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat B dla beneficjentów projektu pora na aktywność.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wg. następujących wytycznych: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B, w tym: - przeprowadzenie niezbędnych badań przed rozpoczęciem kursu, - przeprowadzenie kursu, - opłacenie pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w Ośrodku Ruchu Drogowego, b) przeprowadzenie jazd doszkalających dla osób, które nie zdały egzaminu wewnętrznego, w wymiarze godzin uzgodnionych z Zamawiającym, nie więcej niż maksymalna ilość godzin, o której mowa w pkt. 2 lit b 2) Ilość godzin kursu: a) kurs prawa jazdy kat B: - ilość godzin zajęć teoretycznych: 30 godz. dydaktycznych, - ilość godzin zajęć praktycznych: 30 godz. zegarowych, b) dodatkowe jazdy - nie więcej niż 300 godzin zegarowych łącznie dla wszystkich uczestników kursu. 3) Ilość beneficjentów kierowanych przez Zamawiającego na kurs prawa jazdy kat. B - maksymalnie 80 beneficjentów. 4) Zajęcia będą odbywać się co najmniej 2x w tygodniu 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe. 2) możliwość ćwiczenia testów na komputerze dostosowanym sprzętowo i programowo do symulacji egzaminu, 3) przeprowadzić egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia, 4) zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu. 3. Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl. 1) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o każdej nieobecności beneficjenta na kursie, drogą mailową na adres sp@mops.krakow.pl w terminie najpóźniej do następnego dnia roboczego. W przypadku nie dopełnienia obowiązku poinformowania o nieobecności beneficjenta na zajęciach Wykonawca przeprowadzi dodatkowe zajęcia wyrównujące dla tego beneficjenta, w wymiarze odpowiadającym ilości godzin nieobecności. 2) W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w kursie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za zajęcia, które odbyły się do dnia poinformowania Wykonawcy o rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w kursie włącznie. 3) Usługa realizowana w ramach projektu Pora na aktywność -poddziałanie 7.1.1 POKL 4) Wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi, zostaną opatrzone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji; http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx 5) Realizacja zadania zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych, przepisów BHP i PPOŻ 6) Środki finansowe na wynagrodzenie zostały zapewnione w budżecie projektu Pora na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie i Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa 01.01.2011 7) Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi IV. Termin realizacji: 1. Usługa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do 15.12.2011r. 2. Zamawiający będzie kierował beneficjentów na kurs na podstawie zamówień częściowych. 3. Beneficjenci mogą uczestniczyć w kursie wraz z innymi klientami Wykonawcy 1)wykonawca przedstawi minimum 5 proponowanych terminów kursów w okresie obowiązywania umowy oraz tryb w jakim się będa one odbywać2) Wykonawca może zmienić planowany termin rozpoczęcia kursu, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym 3) W trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie informował Zamawiającego o uruchamianych dodatkowych terminach kursów i ewentualnej liczbie wolnych miejsc 4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skierowania beneficjenta na kurs najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem kursu. 5) Na każdy kurs Zamawiający skieruje najwyżej 20 beneficjentów. W przypadku większej liczby uczestników zainteresowanych kursem w wybranym terminie: Zamawiający skontaktuje się z Wykonawcą w celu ustalenia, czy w danym terminie są wolne dodatkowe miejsca. Jeśli nie, beneficjent zostaje zgłoszony do uczestnictwa w kursie w kolejnym terminie 4. W przypadku, kiedy beneficjent nie będzie mógł uczestniczyć w zajęciach praktycznych, poinformuje Wykonawcę co najmniej 24h przed planowanym terminem zajęć o swojej nieobecności i ustali nowy termin V. Warunki płatności: 1. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy 2. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 3. Do faktury Wykonawca dołączy: 1) listę obecności - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, 2) dziennik zajęć - kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikowi imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu zawierające: 1) nazwę kursu, 2) ilość godzin, 3) zakres tematyczny, 4) termin kursu. 5. Po zakończeniu kursu wykonawca dołączy do faktury: 1) kopię zaświadczenia o ukończeniu kursu potwierdzoną za zgodność z oryginałem 2) informację o wyniku egzaminu wewnętrznego 3) termin egzaminu w ORD.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Liga Obrony Kraju Stowarzyszenie,, ul. Chocimska 14, 00-791 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74710,00
Oferta z najniższą ceną: 74710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116720,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.