eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoŚwiadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Węgorzewo: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Numer ogłoszenia: 54065 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Węgorzewski , ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, faks 087 4270961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014 w ramach projektu pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń, warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w łącznej ilości 273 godzin zegarowych, w roku szkolnym 2014, przez ekspertów zewnętrznych, w związku z realizacją projektu Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w Powiecie węgorzewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.W ramach obowiązków Wykonawcy, Zamawiający wymaga prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z uczestnikami szkoleń, w tym m. in. list obecności, rejestrów, comiesięcznych sprawozdań - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Szkolenia, warsztaty i konsultacje, prowadzone będą w ramach trzech obszarów problemowych - bloków tematycznych Blok tematyczny 1- Praca z uczniami o różnych potrzebach w łącznej ilości 113 godzin zegarowych wszystkich form szkoleń. Blok tematyczny 2- Aktywizujące metody pracy z dzieckiem w łącznej ilości 100 godzin zegarowych wszystkich form szkoleń. Blok tematyczny 3- Tematy sieci współpracy w łącznej ilość 60 godzin zegarowych wszystkich form szkoleń. 4. Każdy z trzech bloków tematycznych składa się z kilku - kilkunastu tematów. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, by ten zabezpieczył potencjał osobowy do realizacji zamówienia w taki sposób aby wykłady, warsztaty i konsultacje w ramach jednego tematu, prowadziła jedna i ta sama osoba czyli nie dopuszcza się sytuacji, w której na dany temat wykład prowadzi inna osoba, warsztat na ten sam temat inna osoba i jeszcze inna osoba w ramach tego samego tematu prowadzi konsultacje, natomiast dopuszcza się możliwość prowadzenia przez daną osobę wykładów, warsztatów i konsultacji w ramach różnych tematów. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość świadczonych usług i zgodność z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. Wykonawca powinien zabezpieczyć realizację zamówienia na najwyższym poziomie merytorycznym; wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty w realizowaniu przedmiotu zamówienia. 7. Nadzór nad pracą eksperta zewnętrznego, będzie sprawowany przez Koordynatora Projektu. 8. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony - dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy- w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej - Instytucji Pośredniczącej II stopnia, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 9. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 10. Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w niniejszym projekcie, tzn. nie może być jednocześnie ekspertem zewnętrznym i koordynatorem lub SORE. 11. Podwykonawstwo - Zamawiający nie korzysta z uprawnienia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę niektórych części zamówienia, w związku z tym, Wykonawca będzie mógł powierzyć wykonanie całości zamówienia podwykonawcy bądź podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł słownie - osiem tysięcy złotych. B.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Węgorzewie, Nr konta 64 9348 0000 0000 0097 2000 0020 z dopiskiem wadium na świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń w ramach RPW oraz sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014, postępowanie nr SE.0633.2.2.2014. D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Zwrot i zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a; b) unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje minimum trzema osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w wymienionym wymiarze godzinowym, z zastrzeżeniem, że każda osoba, którą dysponuje wykonawca, spełnia łącznie następujące warunki: a. posiada wykształcenie wyższe II stopnia - ukończyła kurs i - lub - studia przygotowujące do pracy mentora lub trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub posiada certyfikat trenerski lub pełniła funkcję doradcy metodycznego przez min. 1 rok lub nauczyciela konsultanta przez min. 1 rok oraz b. posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, polegające na prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych w zakresie zgodnym z tematyką szkolenia dla poszczególnego bloku tematycznego do którego zostanie przypisana, czyli obszaru problemowego, który zostanie jej powierzony do realizacji, w tym minimum 5 szkoleń trwających powyżej 10 godzin dydaktycznych tj. każde z tych 5 szkoleń musi trwać powyżej 10 godzin dydaktycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego -załącznik nr 2 do SIWZ)-. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczyW przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne ,w oryginale, zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z treści zobowiązania powinno wynikać, czy wykonawca będzie realnie i rzeczywiście dysponował zasobem podmiotu trzeciego w sposób niezbędny dla należytego wykonania zamówienia 4. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem paragrafu 10 ust. 2 umowy, tj. a. Zamawiający zastrzega możliwość zmian, w przypadku gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem zmian wytycznych POKL lub Instytucji Pośredniczącej lub gdy wprowadzone zostaną zmiany w umowie między Zamawiającym a instytucją pośredniczącą, czyli zmiany w finansowaniu i realizacji projektu. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zapisów jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego: Starostwo powiatowe w Węgorzewie ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokój nr 27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 14:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: Starostwo powiatowe w Węgorzewie ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Nowy system doskonalenia i wspierania nauczycieli w powiecie węgorzewskim, współfinansowany ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.