Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-06-28
Og³oszenie nr 540773-N-2017 z dnia 2017-06-28 r.
Rejonowy Zarz±d Infrastruktury w Lublinie: Roboty budowlane polegaj±ce na: Naprawie budynku nr 98 w kompleksie wojskowym w ¯urawicy przy ul. Wojska Polskiego 24
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarz±d Infrastruktury w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43026882400000, ul.
Lipowa
1a
,
20-020
Lublin, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
261 183 530, , e-mail
rzilublin.zampub@ron.mil.pl, , faks
261 183 501.
Adres strony internetowej (URL): www.rzilublin.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Jednostka organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.rzilublin.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rzilublin.wp.mil.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej , za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113) lub osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Rejonowy Zarz±d Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w Kancelarii Jawnej
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Roboty budowlane polegaj±ce na: Naprawie budynku nr 98 w kompleksie wojskowym w ¯urawicy przy ul. Wojska Polskiego 24
Numer referencyjny:
ZP/PN/27/WEN/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na: Naprawie budynku nr 98 w kompleksie wojskowym w ¯urawicy przy ul. Wojska Polskiego 24 Zakres robót obejmuje: ? roboty demonta¿owe i rozbiórkowe, ? demonta¿e wszystkich instalacji C.O., wod-kan, elektrycznej, ? roboty murowe, ? wykonanie izolacji poziomej ¶cian z ceg³y od wewn±trz i zewn±trz (iniekcja), ? wymiana stolarki okiennej, drzwiowej wewnêtrznej, ? wymiana posadzek cementowych na posadzki przemys³owe z ¿ywicy epoksydowej w pomieszczeniach magazynowych, ? remont czê¶ci pomieszczeñ zgodnie z rysunkiem, ? wymiana instalacji elektrycznej i o¶wietleniowej z wymian± osprzêtu, ? wymiana instalacji wod-kan. ? wykonanie prac wykoñczeniowych po instalacjach (uzupe³nienie tynków malowanie, uzupe³nienie p³ytek). 2. SZCZEGÓ£OWY ZAKRES ROBÓT okre¶laj±: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo Przedmiary Robót - Zamieszczona na stronie internetowej Zamawiaj±cego 3. Ilekroæ w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawi± siê znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca mo¿e zastosowaæ produkt równowa¿ny, który nie spowoduje zmian w istniej±cej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty dokumenty potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ zaproponowanego rozwi±zania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj.: dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez oferowane równowa¿ne rozwi±zanie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. 4. Roboty bêd± mog³y byæ realizowane od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 7.00 - 15.00. Ewentualne inne terminy prowadzenia robót bêd± mog³y byæ realizowane po uzyskaniu stosownych uzgodnieñ i zezwoleñ z dowódc± Jednostki Wojskowej. 5. UWAGA: Wykonawca zobowi±zuje siê do ubezpieczenia budowy z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich a pozostaj±cych w zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru koñcowego bez wad i usterek, do wysoko¶ci warto¶ci brutto ca³ego kontraktu. Wykonawca z³o¿y Zamawiaj±cemu w terminie do dnia przekazania placu budowy, kserokopiê dokumentu stwierdzaj±cego zakres ubezpieczenia, o którym mowa powy¿ej - orygina³ do wgl±du w dniu przekazania placu budowy. Nie dostarczenie kserokopii w powy¿szym terminie bêdzie podstaw± do odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego z winy Wykonawcy i do naliczania zgodnie z umow± kar umownych. 6. Wykonawca przed przekazaniem placu budowy (które nast±pi w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy) przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie kierownika budowy (robót) o sporz±dzeniu planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz przyjêciu obowi±zku Kierowania Budow± oraz opracowany przez Kierownika Budowy Plan BIOZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45310000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-11-20
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ ww. warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³ co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± w zakresie remontu budynku magazynowego prowadzonego na podstawie zg³oszenia o warto¶ci co najmniej 400 tys. z³. brutto.
Warunek bêdzie spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych w zakresie remontu budynku magazynowego
o warto¶ci co najmniej 400 ty¶. z³ brutto wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane i informacj±, czy wykonane zosta³y na podstawie zg³oszenia robót z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) skieruje do realizacji zamówienia:
? co najmniej jedn± osobê w ka¿dej z n/w specjalno¶ci posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
zgodnie z art. 14, ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.
(t. j. Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zmianami) i rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278).
Wymagana jest przynale¿no¶æ osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego.
Na potwierdzenie powy¿sze Wykonawca z³o¿y wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go
z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c pisemne zobowi±zanie (orygina³) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt. 13)- 22) ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpniania zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe innych podmiotów nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego:
a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe,
o których mowa w Rozdziale XV. B. pkt. 3) SIWZ.
7. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, o których mowa
w § 9 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
8. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowi±zania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
9. Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno wskazywaæ na faktyczn± dostêpno¶æ tych zasobów na u¿ytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym okre¶laæ:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
2.1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 2.2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2.3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2.4. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XVI B. pkt. 2. ppkt 2.1 , 2.2 i 2.3 w odniesieniu do tych podmiotów. 2.5. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, dokumenty wskazane w Rozdziale XVI B. pkt. 2. ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 w odniesieniu do tego podwykonawcy. 2.6. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie maja odpowiednie przepisy okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2.7. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XVI B. pkt. 2. ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 sk³ada ka¿dy z wykonawców.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) WYKAZ ROBÓT budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± w zakresie remontu budynku magazynowego prowadzonego na podstawie zg³oszenia o warto¶ci co najmniej 400 tys. z³. brutto.
Warunek bêdzie spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych w zakresie remontu budynku magazynowego
o warto¶ci co najmniej 400 ty¶. z³ brutto wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane i informacj±, czy wykonane zosta³y na podstawie zg³oszenia robót z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego :
co najmniej jedn± osobê w ka¿dej z n/w specjalno¶ci posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
zgodnie z art. 14, ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.
(t. j. Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zmianami) i rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278).
Wymagana jest przynale¿no¶æ osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego - wzór stanowi za³. nr 5 do SIWZ- o których mowa w pkt XV pkt 1. Lit. B, ppkt. 3),lit b) .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.2. W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia publicznego: Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o których mowa w pkt. XV ppkt. 9, wzór stanowi za³. nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do postêpowania ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci:
4 757,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce siedemset piêædziesi±t siedem 00/100 z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach Spó³dzielczej Kasy Oszczêdno¶ciowo-Kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r poz. 259).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu wp³aca siê przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiaj±cego konto nr 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 z dopiskiem:
"Wadium w postêpowaniu nr ZP/PN/27/WEN/2017 - Robota budowlana polegaj±ca na naprawie budynku nr 98 w kompleksie wojskowym w ¯urawicy przy ul. Wojska Polskiego 24."
4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. do dnia 13.07.2017 r., do godz.: 12:00
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa
w Rozdziale XVIII pkt 3 SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6. Wadium w formie: porêczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci, nale¿y z³o¿yæ:
- oddzielnie w formie orygina³u w pok. nr 105 (kancelaria), lub
- oddzielnie w formie orygina³u w pokoju 113 (sekcja zamówieñ publicznych) lub
- w formie orygina³u wraz z ofert±
w siedzibie Rejonowego Zarz±du Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpó¼niej do godz. 1200 dnia 13.07.2017 r.
Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ:
a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony
w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz
z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
b. bezwarunkowe - na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Rejonowy Zarz±d Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie zwi±zania ofert± - zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Rejonowemu Zarz±dowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶laj± odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy .
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 20,00 |
termin | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach i warunkach: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej (zdarzenia którego strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani któremu nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w ca³o¶ci lub czê¶ci jego zobowi±zañ) lub innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu nale¿nej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, jak równie¿ inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobê trzeci±, o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków jej dzia³ania oraz usuniêcia przeszkód, b) wykopaliska uniemo¿liwiaj±ce wykonanie robót w ustalonym terminie o czas realizacji wykopalisk i czas niezbêdny do przygotowania dalszej realizacji robót, c) w przypadku wstrzymania prac przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego/przez stronê resortu ON termin wykonania umowy mo¿e ulec przesuniêciu o okres nie d³u¿szy ni¿ okres wstrzymania prac, d) realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych, ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub przepisów resortowych MON o czas konieczny na opracowanie dokumentacji. 2) Zmiany osób upowa¿nionych, jako przedstawicieli stron (inspektorów nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy, kierowników robót), w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych takich jak choroba, ¶mieræ, ustanie stosunku pracy. W takim przypadku strona dokonuj±ca zmiany zobowi±zana jest do pisemnego poinformowania drugiej strony o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia kierownika budowy oraz kierowników robót o podjêciu obowi±zków wraz z kserokopi± uprawnieñ budowlanych, za¶wiadczenia potwierdzaj±cego cz³onkostwo w Izbie In¿ynierów Budownictwa. 3) zmiany Podwykonawcy - zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje i wyda zgodê na zmianê podwykonawcy je¿eli otrzyma potwierdzenie rozliczenia siê Wykonawcy z poprzednim podwykonawc± oraz dochowa procedury okre¶lonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (przed³o¿enie projektu umowy, projektu jej zmiany, przekazanie potwierdzonej kopii). 4) W przypadku zmiany albo rezygnacji podmiotu, o którym mowa w § 13 ust. 16 umowy na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami), w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. Wówczas Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podmiot samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie przedmiotowego postêpowania. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia robót zamiennych wynikaj±cych z przyczyn technologicznych lub decyzji konserwatora zabytków, których nie da³o siê przewidzieæ na dzieñ zawarcia umowy w ramach wynagrodzenia rycza³towego, po uzyskaniu akceptacji projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego. Zmiany umowy wymagaj± jej aneksowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa po¿ywki do konserwacji rogówki
- "Dostawa dimetylosulfotlenku (DMSO) na potrzeby Banku Tkanek i Komórek."
- ¦wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug zaufania polegaj±cych na dostawie certyfikatów kwalifikowanych
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 czê¶ci
- us³uga sta³ej, codziennej, ca³odobowej, bezpo¶redniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i gara¿u MUP w Lublinie, ¶wiadczona przez okres 24 miesiêcy
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania statystycznego na potrzeby projektu ZSU
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP S³awêcin
- Kompleksowa termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV czê¶ci)
- Budowa punktów ¶wietlnych na terenie gminy Czosnów
- Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Remont dwóch toalet w Komendzie Sto³ecznej Policji przy ul. Nowolipie w Warszawie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.