eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiOchrona obiektów Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku przy ul. Sanatoryjna 34 oraz ul. Milłowody 2, 64-600 Oborniki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Oborniki: Ochrona obiektów Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku przy ul. Sanatoryjna 34 oraz ul. Milłowody 2, 64-600 Oborniki
Numer ogłoszenia: 54079 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34101 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku, Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973400, 2973486, faks 061 2961615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku przy ul. Sanatoryjna 34 oraz ul. Milłowody 2, 64-600 Oborniki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku, ul. Sanatoryjna 34 oraz ul. Miłowody 2, 64-600 Oborniki Opis: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie ochrony obiektów Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku, ul. Sanatoryjna 34 obejmuje: 1) całodobową ochronę majątku Szpitala przed: włamaniem i kradzieżą, napadem rabunkowym, wandalizmem i chuligaństwem, aktem terrorystycznym, niewłaściwym zachowaniem osób będących po spożyciu alkoholu lub środków odurzających, przypadkami naruszenia prawa i porządku osób przebywających na terenie szpitala, wezwanie odpowiednich służb w przypadku awarii lub zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego np. zalanie, pożar i inne zagrożenia, 2) całodobowe dozorowanie z budynku portierni , w tym: - kierowanie do administracji Szpitala lub na oddziały, - udzielanie ustnej i telefonicznej informacji w zakresie ustalonym z Zamawiającym, - obsługa centrali telefonicznej, 3) obsługa systemu parkingowego z przyjmowaniem opłat za wjazdy i parkowanie pojazdów na terenie Szpitala zgodnie z regulaminem wjazdu i parkowania oraz rozliczanie się raz w tygodniu z otrzymanej gotówki na podstawie kasy fiskalnej w kasie Szpitala, 4) kierowanie pojazdów na wyznaczone miejsca parkingowe na terenie Szpitala, 5) egzekwowanie zakazu parkowania samochodów poza miejscem wyłącznie do tego przeznaczonym zarówno przez pracowników i pozostałe osoby, 6) od 15:00 do 16:00 obchód terenu Szpitala-zamykanie i sprawdzanie zamknięcia drzwi wejściowych do pomieszczeń i budynków użytkowanych do godziny 15:00 7) przeprowadzanie trzykrotnego obchodu w godzinach nocnych wg harmonogramu z kontrolą najważniejszych punktów wskazanych przez Zamawiającego na terenie szpitala, sprawdzanie stanu zabezpieczeń, prowadzenie książki obchodów i odnotowywanie w niej wszystkich dokonanych czynności, 8) natychmiastowe reagowanie i przeciwdziałanie zauważonym zagrożeniom wraz z powiadomieniem odpowiednich służb państwowych, służb własnej grupy interwencyjnej oraz Dyrektora Szpitala i Kierownika Administracyjno Gospodarczego Szpitala, 9) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym osobom wraz z prowadzeniem ewidencji, 10) obserwowanie obiektów poprzez kamery monitorujące zamontowane przez Zamawiającego, 11) włączanie o zmroku i wyłączanie o świcie oświetlenia zewnętrznego na terenie Szpitala. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie ochrony obiektów Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku, ul. Miłowody 2 obejmuje: 1) całodobową ochronę majątku Szpitala przed: włamaniem i kradzieżą, napadem rabunkowym, wandalizmem i chuligaństwem, aktem terrorystycznym, niewłaściwym zachowaniem osób będących po spożyciu alkoholu lub środków odurzających, przypadkami naruszenia prawa i porządku osób przebywających na terenie Szpitala, wezwanie odpowiednich służb w przypadku awarii lub zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego np. zalanie, pożar i inne zagrożenia, 2) przeprowadzanie trzykrotnego obchodu w godzinach nocnych wg harmonogramu z kontrolą najważniejszych punktów wskazanych przez Zamawiającego na terenie Szpitala, sprawdzanie stanu zabezpieczeń prowadzenie książki obchodów i odnotowywanie w niej wszystkich dokonanych czynności, 3) natychmiastowe reagowanie i przeciwdziałanie zauważonym zagrożeniom wraz z powiadomieniem odpowiednich służb państwowych, własnej grupy interwencyjnej oraz Dyrektora Szpitala i Kierownika Administracyjno Gospodarczego Szpitala, 4) Włączanie o zmroku i wyłączanie o świcie oświetlenia zewnętrznego na terenie Szpitala. Wykonawca zabezpiecza stałą obsadę osób wykonujących przedmiot umowy. W przypadku nieobecności danej osoby, Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć i zorganizować natychmiastowe zastępstwo. Pracownicy ochrony zobowiązani są do: 1) zapisywania przebiegu służby w dzienniku służb, 2) zdawania służby następnej zmianie wraz z potwierdzeniem w dzienniku służb, 3) utrzymywania czystości w pomieszczeniach portierni. Pracownicy ochrony muszą: 1) charakteryzować się wysoką kulturą osobistą, 2) przestrzegać tajemnicę służbową, 3) być sprawnym pod względem fizycznym i psychofizycznym, 4) być umundurowani. Wykonawca zabezpiecza pracownikom ochrony odzież ochronną, środki czystości i artykuły biurowe. Wykonawca pełnić będzie obowiązki całodobowo we wszystkie dni tygodnia w następujących godzinach: - od 7:00 do 7:00, obiekt przy ul. Sanatoryjnej 34 - 1 osoba - od 7:00 do 7:00 obiekt przy ul. Miłowody 2 - 1 osoba Uwaga: W związku z przewidzianą sprzedażą obiektu Szpitala przy ul. Miłowody 2 ustalona wartość umowy brutto może ulec zmniejszeniu w zależności w jakim terminie nastąpi sprzedaż. Powyższe Zmniejszenie wartości nie uprawnia Wykonawcy do dochodzenie roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia LION Grzegorz Jerzyk, ul. Brzechwy 43, Śrem, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 352014,19

  • Oferta z najniższą ceną: 352014,19 / Oferta z najwyższą ceną: 516718,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.