Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Sulęcin: Dostawa gotowej masy mineralno - asfaltowej do stosowania na zimno do Obwodów Drogowych w Ośnie Lubuskim i Sulęcinie w ilości 60 ton
Numer ogłoszenia: 54080 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7550700, fax 095 7550702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gotowej masy mineralno - asfaltowej do stosowania na zimno do Obwodów Drogowych w Ośnie Lubuskim i Sulęcinie w ilości 60 ton.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: dostawę mieszanki mineralno - asfaltowej, do stosowania na zimno, o uziarnieniu od mm 0 do 8 mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.00.00 - Bitum i asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób : A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia tj; - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą* swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- minimum 1 dostawa polegająca na dostawie masy mineralno - asfaltowej do stosowania na zimno o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto wykonawcy w ramach jednego kontraktu Dopuszcza się sumowanie dostaw w ciągu trzech lat celem spełnienia warunków doświadczenia zawodowego. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie ,przynajmniej jeden partner musi spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj.przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości ofertowej brutto. D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; F. Zamawiający żąda: opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów ( aprobata techniczna
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 1) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1); 2/ Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości i, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawa ta została wykonana należycie. ( zał. nr 2 ); 3/Wypełnić zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot 4/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 i 3a,); Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby : -odpowiedzialnej za realizację zamówienia W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 6/ Rodzaj powierzonych prac -dot. w przypadku udziału podwykonawców (zał. nr 4) 7/ Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 5) 8/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty . Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie formularza oferty w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 9/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 10/ Wykaz stawek i narzutów stanowiący załącznik formularza cenowego . W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 11) polisy, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 % ceny oferowanej brutto wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49, 69-200 Sulęcin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49, 69-200 Sulęcin pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Remont pomieszczeń WNR budynek nr 40/k.2629 m. Skwierzyna
- Częściowy remont pokrycia dachowego budynki nr. 455,749 w Składzie Nowogród Bobrzański
- Remont sufitów i ścian w budynkach 717,745 w Składzie Nowogród Bobrzański
- "Przewóz uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Sulęcin na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r."
- Remont budynku nr 34, wiaty widokowej nr 43/k.2922 m Wędrzyn
- .Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym wraz z nowym pługiem śnieżnym i nową posypywarką.
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą mieszanki workowanej mineralno-asfaltowej masy na zimno do utrzymania dróg wojewódzkich w 2024 r. - dla potrzeb RDW - II dostawa
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno do wykonywania nawierzchni drogowych i naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.