Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-05-19
Ogłoszenie nr 540819-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Kielecki, objętych wsparciem w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
29100937200000, ul.
ul. Wrzosowa
44
,
25-211
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 200 12 00, e-mail
zamowienia@powiat.kielce.pl, faks
41 200 12 10.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.powiat.kielce.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiat.kielce.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty pisemne należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sektretariat, III piętro, pokój 371.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Kielecki, objętych wsparciem w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny:
SR-II.272.1.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia dodatkowych zajęć dydaktycznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Kielecki, objętych wsparciem w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z poźn. zm.), b) wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia, polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla uczniów. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umów o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z poźn. zm.), c) w przypadku ustania zatrudnienia, np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn w trakcie okresu, o którym mowa w lit. b) powyżej, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić w ich miejsce na pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia, licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby na warunkach, o których mowa w ust. 2, d) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia osób na umowy o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnianie przez Wykonawcę na podstawie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, e) Wykonawca do realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy) przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii zanonimizowanych umów o pracę pracowników, skierowanych do realizacji zamówienia. Każdorazowo przy każdej zmianie pracowników realizujących zamówienie, na co najmniej 5 dni roboczych przed taką zmianą, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami realizującymi zamówienie. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Wykonawca w terminie do 5 dnia każdego miesiąca i na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w lit. b), np. przedstawiając oświadczenie tych osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2177 z późn. zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnianiem na podstawie umów o pracę. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 27 części. Szczegółowy opis poszczególnych części jest określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - wg podziału na części opisanego w OPZ. Oferta może obejmować całość przedmiotu zamówienia, kilka części lub jedną część przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 13 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewnia kadrę prowadzącą zajęcia posiadającą uprawnienia do nauczania poszczególnych przedmiotów, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (min. 5 lat) i wykształcenie, umożliwiające realizację zajęć w każdej części zamówienia:
a) wymagania wobec kadry prowadzącej zajęcia z matematyki i ICT (dla Części: I, II, VIII, XII, XVI, XX, XXIV, XXVII): zgodne z zapisami § 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017r. poz. 1575 z późn. zm. - min. 1 osoba, posiadająca:
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami i przygotowanie pedagogiczne lub
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku, którego efekty uczenia się, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, w zakresie wiedzy i umiejętności obejmują treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, wskazane w podstawie programowej dla tego przedmiotu na odpowiednim etapie edukacyjnym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymienione powyżej i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne
oraz
- doświadczenie zawodowe zgodne z nauczanym przedmiotem minimum 5 lat na przestrzeni ostatnich 10 lat,
b) wymagania wobec kadry prowadzącej zajęcia z języka angielskiego branżowego (dla Części: III, IV, VII, XI, XV, XIX, XXIII, XXVI): zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017r. poz. 1575 z późn. zm.) - min. 1 osoba, posiadająca:
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz przygotowanie pedagogiczne lub
- studia w kraju, w którym językiem urzędowym jest dany język obcy oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się:
o świadectwem egzaminu z danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do powyższego rozporządzenia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
o świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia II, o którym mowa w załączniku do powyższego rozporządzenia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
- nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności danego języka obcego
oraz
- doświadczenie zawodowe minimum 5 lat na przestrzeni ostatnich 10 lat, które rozumie się jako prowadzenie zajęć dydaktycznych w każdego rodzaju szkole/placówce (szkoła językowa, szkoła niepubliczna o uprawnieniach szkoły publicznej lub świadczenie pracy w zakresie tłumacza języka angielskiego),
c) wymagania wobec kadry prowadzącej zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego (dla Części: V, VI, IX, X, XIII, XIV, XVII, XVIII, XXI, XXII, XXV): zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017r. poz. 1575 z późn. zm.) - min. 1 osoba, posiadająca:
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami i przygotowanie pedagogiczne lub
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku, którego efekty uczenia się, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, w zakresie wiedzy i umiejętności obejmują treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, wskazane w podstawie programowej dla tego przedmiotu na odpowiednim etapie edukacyjnym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
- studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymienione powyżej i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
- legitymuje się dyplomem ukończenia pedagogicznego studium technicznego lub
- posiada świadectwo dojrzałości i dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zakresie zawodu, którego będzie nauczać oraz przygotowanie pedagogiczne, a także co najmniej dwuletni staż pracy w zawodzie, którego będzie nauczać lub
- posiada tytuł mistrza w zawodzie, którego będzie nauczać oraz przygotowanie pedagogiczne
oraz
- doświadczenie w zawodzie minimum 5 lat w ostatnich 10 latach.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę:
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych tych osób, sporządzonego według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ,
- dyplomu ukończenia uczelni/świadectwa ukończenia studiów wraz z suplementem do dyplomu,
- dokumentu, potwierdzającego posiadanie uprawnień pedagogicznych, np. dyplomu ukończenia studiów lub innego dokumentu wydanego przez uczelnię, dyplomu ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego,
- na spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia świadectwa pracy/zaświadczenia o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej lub innego dokumentu potwierdzającego świadczenie pracy (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp (składa/ją także podmiot/y, na którego/ych zasoby Wykonawca powołuje się w niniejszym postępowaniu); Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia - według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
Wymagana forma dokumentu - oryginał;
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzonego według wzoru, określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ;
Wymagana forma dokumentu - oryginał
W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
Na spełnienie warunku posiadania uprawnień:
a) dyplom ukończenia uczelni/świadectwa ukończenia studiów wraz z suplementem do dyplomu;
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
lub
b) dokument, potwierdzający posiadanie uprawnień pedagogicznych, np. dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego;
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem;
c) na spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia świadectwo pracy/zaświadczenie o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający świadczenie pracy (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło).
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; Wymagana forma dokumentu - oryginał; 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian jest spowodowana: 1) Zmianą wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług przy czym: - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie o kwotę równą kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto, - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te lit. a) - d) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zmianą: a) danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu), b) osoby prowadzącej zajęcia, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia w ramach zastępstwa winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć, c) zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany wynikające z zaistnienia siły wyższej np. epidemia, powódź, pożar, wypadki komunikacyjne, przerwy w dostawie energii elektrycznej i mających wpływ na realizację umowy, zwłaszcza na termin jej realizacji, d) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b) i d), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, w tym kosztu wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 3. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 4. W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215 z późn. zm.), zmianie może ulec wynagrodzenie o wykazaną przez Wykonawcę wartość wzrostu kosztów realizacji zamówienia wynikającą z dokonywanych przez Wykonawcę wpłat do pracowniczych planów kapitałowych (dalej jako PPK). Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w niniejszym punkcie zostanie ustalona na wniosek Wykonawcy poprzez uwzględnienie wartości wzrostu kosztów realizacji zamówienia wynikającą z dokonywanych przez Wykonawcę wpłat do PPK. Wykonawca w pisemnym wniosku wykaże, iż zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie ma wpływ na koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykaże wartość wzrostu kosztu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, przedstawiając jego kalkulację wraz z oświadczeniem o liczbie pracowników objętych PPK i realizujących zamówienie. 5. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b) - d) oraz stosownego udokumentowania, że zmiany mają wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 6. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca jest zobowiązany do oddzielenia części jawnej oferty od części stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1010 z późn. zm.), nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa jest zobowiązany dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie, tj., że zastrzeżona informacja: - ma charakter techniczny, technologiczny organizacyjny przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, - nie została ujawniona do wiadomości publicznej lub nie jest łatwo dostępna, - podjęto, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania jej poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Szkolenie kompetencji kluczowych uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku, kształcących się w zawodzie technik informatyk - wykorzystanie technologii ICT |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Szkolenie kompetencji kluczowych uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych - wykorzystanie technologii ICT |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego branżowego dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku, kształcących się w zawodzie technik informatyk |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego branżowego dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chmielniku, kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik informatyk - kwalifikacja EE.08 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik informatyk - kwalifikacja EE.09 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego zawodowego w branży informatycznej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Zajęcia z matematyki dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach, przygotowujące do egzaminów zewnętrznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik informatyk - kwalifikacja EE.08 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik informatyk - kwalifikacja EE.09 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego zawodowego w branży informatycznej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminów zewnętrznych z matematyki dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie, kształcących się w zawodzie technik informatyk |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik budownictwa - kwalifikacja BD.29 dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik budownictwa - kwalifikacja BD.30 dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego zawodowego w branży budowlanej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Zajęcia z matematyki przygotowujące do egzaminów zewnętrznych dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie, kształcących się w zawodzie technik budownictwa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik usług fryzjerskich - kwalifikacja AU.21 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik usług fryzjerskich - kwalifikacja AU.26 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego zawodowego w branży fryzjerskiej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminów zewnętrznych z matematyki dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie, kształcących się w zawodzie technik usług fryzjerskich |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik ekonomista - kwalifikacja A.35 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu technik ekonomista - kwalifikacja A.36 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego zawodowego w branży ekonomicznej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminów zewnętrznych z matematyki dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie, kształcących się w zawodzie technik ekonomista |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu dla zawodu kierowca mechanik - kwalifikacja AU.04 uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Zajęcia z języka angielskiego zawodowego z branży kierowcy mechanika - dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Zajęcia przygotowujące do egzaminu z matematyki dla uczniów kształcących się w zawodzie kierowca mechanik Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.