eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokRemont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych województwa podlaskiego przy użyciu betonu asfaltowego oraz remont nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki brukowej na rondach i zatokach - w poszczególnych Rejonach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Białystok: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych województwa podlaskiego przy użyciu betonu asfaltowego oraz remont nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki brukowej na rondach i zatokach - w poszczególnych Rejonach
Numer ogłoszenia: 54090 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych województwa podlaskiego przy użyciu betonu asfaltowego oraz remont nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki brukowej na rondach i zatokach - w poszczególnych Rejonach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych województwa podlaskiego przy użyciu betonu asfaltowego oraz remontu nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki brukowej na rondach i zatokach - w poszczególnych Rejonach. Zakres robót obejmuje: - remont nawierzchni bitumicznych dróg krajowych przy użyciu masy betonu asfaltowego wytwarzanego i wbudowywanego na gorąco polegającego na remoncie cząstkowym - likwidacji ubytków, wyboi, uszkodzeń i deformacji nawierzchni lub remoncie polegającym na wykonaniu nakładki z jednej lub dwóch warstw masy mineralno-asfaltowej w zależności od stopnia uszkodzenia nawierzchni, - remont nawierzchni z kostki kamiennej i kostki brukowej oraz krawężników na rondach, - remont nawierzchni dróg zbiorczych i zjazdów destruktem. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 zadań (części)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. I. Potencjał techniczny. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych sterowaną automatycznie o mieszaniu cyklicznym. II. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca zadania polegające na wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznych tj. remontu cząstkowego lub nakładek masą mineralno - asfaltową wytwarzaną i wbudowywaną na gorąco w ilości minimum 500 ton. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt I, II muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. IDW. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 4) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. IDW. Informacja musi potwierdzać spełnienie wymaganego warunku w zakresie doświadczenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt II i III, powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2). V. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt I.1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt I.2) albo odpowiadające im określone w pkt II i III, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt I.3), I.4) mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białystok, ul. Zwycięstwa 2, pokój 214 - wersja papierowa - cena 10,00 PLN brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, sekretariat - pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon Augustów - Zadanie A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty będą wykonywane na drogach krajowych w danym rejonie. Szacunkowy zakres remontu szczegółowo określono w kosztorysie ofertowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon Białystok - Zadanie B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty będą wykonywane na drogach krajowych w danym rejonie. Szacunkowy zakres remontu szczegółowo określono w kosztorysie ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon Bielsk Podlaski - Zadanie C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty będą wykonywane na drogach krajowych w danym rejonie. Szacunkowy zakres remontu szczegółowo określono w kosztorysie ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon Łomża - Zadanie D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty będą wykonywane na drogach krajowych w danym rejonie. Szacunkowy zakres remontu szczegółowo określono w kosztorysie ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon Suwałki - Zadanie E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty będą wykonywane na drogach krajowych w danym rejonie. Szacunkowy zakres remontu szczegółowo określono w kosztorysie ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon Zambrów - Zadanie F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty będą wykonywane na drogach krajowych w danym rejonie. Szacunkowy zakres remontu szczegółowo określono w kosztorysie ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.