Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-17
Koszalin: WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO w ramach projektu pn. MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 54103 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO w ramach projektu pn. MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego w ramach projektu Montaż instalacji fotowoltaicznej w obiektach użyteczności publicznej powiatu koszalińskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1.2) Wykaz zadań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach, Nowe Bielice 2-3, 76-039 Biesiekierz. Zadanie 2: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Społecznej w Parsowie, Parsowo 25, 76-039 Biesiekierz. Zadanie 3: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Powiatowym Zarządzie Dróg w Manowie, Manowo 12 A, 76-015 Manowo. Zadanie 4: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Społecznej w Mielnie, ul. Spokojna 1/3, 76-032 Mielno. Zadanie 5: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Społecznej w Cetuniu, Cetuń 6, 76-010 Polanów. Zadanie 6: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Polanowie, ul. Janusza Korczaka 4, 76-010 Polanów. Zadanie 7: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Domu Pomocy Społecznej w Żydowie, Żydowo 112, 76-012 Żydowo. Zadanie 8: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Starostwie Powiatowym w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, z możliwością wykorzystania/adaptacji istniejącej dokumentacji. 1.3) Wymagane parametry instalacji, w tym moc instalacji oraz uzysk energii z ogniw fotowoltaicznych dla poszczególnych obiektów wynosi następująco:ZADANIE nr 1 - DPS Nowe Bielice : moc paneli (kW) -19,5, liczba paneli (szt)-84,uzysk energii (kWh)-18525; ZADANIE nr 2 - DPS Parsowo : moc paneli (kW) -19,5, liczba paneli (szt)-84,uzysk energii (kWh)-18525; ZADANIE nr 3 - PZD Manowo : moc paneli (kW) -7,2, liczba paneli (szt)-32,uzysk energii (kWh)-6840; ZADANIE nr 4 - DPS Mielno: moc paneli (kW) -6,5, liczba paneli (szt)-28,uzysk energii (kWh)-6175; ZADANIE nr 5 - DPS Cetuń : moc paneli (kW) -13, liczba paneli (szt)-56, uzysk energii (kWh)-12350; ZADANIE nr 6 - MOW Polanów : moc paneli (kW) -13, liczba paneli (szt)-56, uzysk energii (kWh)-12350; ZADANIE nr 7 - DPS Żydowo : moc paneli (kW) -39, liczba paneli (szt)-168, uzysk energii (kWh)-37050; ZADANIE nr 8 - Starostwo Powiatowe w Koszalinie : moc paneli (kW) -30,20, liczba paneli (szt)-126, uzysk energii (kWh)-28690. 1.4) Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego wymienionych w pkt 1.2); - dokonanie analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli i opracowanie koncepcji celem zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podjęciem prac projektowych. W przypadku Domów Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach, Parsowie i Cetuniu należy uwzględnić zalecenia konserwatora zabytków; - wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych i pełnienie nadzoru autorskiego, uzyskanie warunków przyłączeniowych oraz niezbędnych pozwoleń/decyzji/uzgodnień itp. wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku budynku Starostwa Powiatowego w Koszalinie, Zamawiający posiada dokumentację, którą można wykorzystać. Zamawiający dopuszcza modyfikację posiadanej dokumentacji w sytuacji uzasadnionej i niezbędnej do realizacji inwestycji; - wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym; - zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach; - dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji; - przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznych, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego; - opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracowników w zakresie bieżącej obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: I WARIANT a) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem wykonanie dokumentacji projektowej, której przedmiotem było zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 30 kW oraz a1) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 30 kW. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz robót budowlanych sporządzony na/wg załącznika nr 12 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami oraz wykaz głównych usług sporządzony na/wg załącznika nr 13 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami. ALBO II WARIANT b) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia wykonanego w formule zaprojektuj i wybuduj obejmującego swoim zakresem zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 30 kW. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz robót budowlanych sporządzony na/wg załącznika nr 12 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności: A) musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą nie mniej niż trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu lub koordynacji lub zarządzaniu inwestycjami budowlanymi, w tym co najmniej jedną inwestycją obejmującą budowę instalacji fotowoltaicznej ORAZ B) musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą nie mniej niż trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie sieci elektrycznych/elektroenergetycznych, w tym co najmniej pełnienie w/w funkcji w co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę instalacji fotowoltaicznej ORAZ C) musi dysponować osobą projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą nie mniej niż trzyletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 projektu w zakresie posiadanych uprawnień obejmującego instalację fotowoltaiczną o mocy minimalnej 30 kW ORAZ D) musi dysponować osobą projektanta w specjalności elektrycznej posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą nie mniej niż trzyletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji projektanta w specjalności elektrycznej oraz doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 projektu w zakresie posiadanych uprawnień obejmującego instalację fotowoltaiczną o mocy minimalnej 30 kW. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych wyżej stanowisk/funkcji. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 6 do SIWZ i wykaz osób sporządzony na/wg załącznika nr 14 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 1 000 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
DLA I WARIANTU określonego w warunku :W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie robót budowlanych należy podać minimum jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 30 kW i załączyć dla wykazanych robót wymagany(e) dowód/y/. DLA II WARIANTU określonego w warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie robót budowlanych należy podać minimum jedno zamówienie wykonane w formule zaprojektuj i wybuduj obejmujące swoim zakresem zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 30 kW i załączyć dla wykazanych robót wymagany(e) dowód/y/.; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
DLA I WARIANTU określonego w warunku :W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie usług głównych należy podać minimum jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie dokumentacji projektowej, której przedmiotem było zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 30 kW i załączyć dla wykazanych usług wymagany(e) dowód/y/.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje); . ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje) sporządzone na/wg Załącznika nr 10 do SIWZ; INFORMACJA WYKONAWCY dotycząca podwykonawców na/wg Załącznika nr 11 do SIWZ (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, a pozostałe dokumenty i oświadczenia Wykonawca składa takie same jak Wykonawca polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin wykonania - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadkach wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: -konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; -powstania okoliczności będących następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp; -powstania konieczności realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż zakładano pierwotnie, w szczególności na skutek zmian dokumentacji projektowej; -wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z powodów, za które odpowiada Zamawiający. b)zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, wymienionych w §4 umowy oraz zmiana osób wymienionych w wykazie osób złożonym w ofercie Wykonawcy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane osoby nie mogą pełnić swoich funkcji, pod warunkiem spełniania przez nowe osoby wyznaczone przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ; c)zmiana programu funkcjonalno - użytkowego w związku z możliwością lub koniecznością zastosowania rozwiązań technicznych/technologicznych nie znanych Zamawiającemu w czasie ogłaszania i prowadzenia procedury przetargowej lub pojawienia się na rynku nowych rozwiązań; d)zmiany w dokumentacjach projektowych, jeżeli zajdzie taka konieczność. e)zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy w szczególności na skutek: - zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia m.in. zmian dokumentacji, wystąpienia robót zaniechanych; - konieczności obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego, które nie uniemożliwiają użytkowania przedmiotu umowy, a nie jest możliwe usunięcie ich w wymaganym przez Zamawiającego terminie. f) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; g) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość zamówienia . W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w podpkt 1 lit.a), termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie pod warunkiem uzyskania zgody instytucji współfinansujących projekt. Ewentualne przedłużenie terminu wykonania może nastąpić o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 2.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. Montaż instalacji fotowoltaicznej w obiektach użyteczności publicznej powiatu koszalińskiego dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Działanie 4.1. Energia odnawialna i zarządzanie energią (fundusze unijne z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie (środki krajowe).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.