eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Świebodzin: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 54104 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25402 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie, pl. Wolności 14, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 0-68 4750821, faks 0-68 4750832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Dostawa świeżych owoców i warzyw - oznaczenie według kodów CPV 03.22.00.00-9 Warzywa, owoce i orzechy tj.: - buraki czerwone - ok.335 kg - cebula - ok.205 kg - czosnek - ok.160 szt. - kapusta biała - ok.390 szt - kapusta kiszona - ok.137 kg - kapusta pekińska - ok.50 szt. - koperek - ok. 300 pęczków. - marchew - ok. 805 kg - ogórek kwaszony - ok. 10 kg - ogórek długi - ok.45 kg - pieczarki - ok.115 kg - pietruszka korzeń - ok. 271kg - pietruszka nać - ok. 20 pęczków - pomidory szklarniowy - ok.150 kg - por - ok.2270 szt. - rzodkiewka - ok.20 pęczków - rzodkiew biała - ok.20 kg - szczypior - ok. 40 pęczków - sałata - ok. 110 szt - seler - ok. 389 kg - brokuły - ok.43 szt - brukselka - ok. 41 kg - kapusta czerwona - ok. 14 kg - kalafior - ok. 142 szt - jabłka Cortland - ok.93 kg - jabłka Lobo - ok.114 kg - jabłka Rubin - ok. 112 kg, - jabłka Sampion - ok.112 kg - wiśnie - ok. 30 kg - truskawki - ok. 30 kg - gruszki - ok. 12 kg - banany - ok. 80 kg - pomarańcze - ok. 2 kg - mandarynki - ok. 80 kg - cytryny - ok. 30 kg - ziemniaki - ok. 4550 kg zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-1 do SIWZ. Zadanie 2: Dostawa słodyczy - oznaczenie według kodów CPV 15.84.00.00-8 Kakao, czekolady i wyroby cukiernicze tj.: - pierniki nadziewane w czekoladzie 200 g - ok. 76 szt. - pierniki lukrowane 200g - ok. 20 szt. - biszkopty z galaretką w czekoladzie 294g - ok. 10 szt. - ciastka z bakaliami w czekoladzie 140g - ok. 10 szt. - wafle w czekoladzie z różną masą 400g (pakowane w kartonie) - ok. 7 szt. - ciastka marmurki adwokat (pakowane w kartonie) - ok. 1 kg - ciastka śnieżynki z wiórkami kokosowymi (pakowane w kartonie) - ok. 1kg - ciastka szarlotki (pakowane w kartonie) - ok. 1 kg - ciastka - karpatka chałowa (pakowane w kartonie) - ok. 1 kg - cukierki krówki (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 1 kg - cukierki krówki 500g - ok. 1 szt. - cukierki kukułki (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 1kg - cukierki kukułki 500g - ok. 1 szt. - cukierki raczki (pakowane w kartonie lub w folii) - ok. 1 kg - cukierki raczki 500g - ok. 1 szt - cukierki trufle w czekoladzie oryginalne (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 1 kg - cukierki w czekoladzie o smaku kokosowo-orzechowym (pakowane w kartonie lub folii - ok. 1kg - cukierki czekoladowe o smaku śmietankowym z rodzynkami 500g - ok. 1 szt. - cukierki czekoladowe - mieszanka 1 kg (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 9 kg - galaretka w czekoladzie paczka 190 g - ok. 2 szt. - galaretka w lukrze paczka 190g - ok. 2 szt. - wafel duży suchy 250 g - ok. 2 szt. - czekolada mleczna 100g - ok. 150 szt - figurki czekoladowe (mikołaje)-80g - ok.56 szt. - lizaki różne smaki 20g - ok. 50 szt. - wafelki w czekoladzie - różne smaki 40g - ok. 1300 szt. zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-2 do SIWZ. 2. Wszystkie dostawy artykułów żywnościowych wymienione w Zadaniu 1 i 2 powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP. 3.Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczony zgodnie z obowiązującymi przepisami: -ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy tj.: -rozporządzeniem (WE) 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn. zm.), -rozporządzeniem (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia dla ludzi (dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn. zm.), -rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966 z późn. zm.) , -ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). 4. Dostawy artykułów żywnościowych wymienione w Zadaniu 1 i 2 będą realizowane sukcesywnie w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego po uprzednim 1-dniowym zgłoszeniu telefonicznym na numer Wykonawcy lub pisemnym na numer faksu z wyszczególnienie asortymentu i wykonane w terminie podanym przez Zamawiającego. Wykonawca w ciągu jednego dnia potwierdzi przyjęcie zamówienia. Milczenie Wykonawcy oznaczać będzie przyjęcie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo telefonicznego korygowania ilości zamawianego towaru. 5.Wykonawca gwarantuje terminowe dostawy do siedziby Zamawiającego, własnym transportem wraz załadunkiem i rozładunkiem, na własny koszt i ryzyko. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z wymogami sanitarnymi i HACCAP). Dostarczony przez wykonawcę towar musi być świeży w początkowej okresie przydatności do spożycia minimum 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostarczenia do Zamawiającego, musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, zgodnie ze złożonym zamówieniem, musi posiadać odpowiedni smak, zapach kolor i konsystencję odpowiednią dla poszczególnego produktu. 6.Podana ilość towaru jest ilością szacunkową i w trakcie umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze eliminującym go ze spożycia lub o cechach niezgodnych z podanymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca niezwłocznie dokona wymiany wadliwego towaru na nowy, pełnowartościowy na własny koszt. Odbiór towaru odbywać się będzie na postawie wystawionej faktury VAT lub rachunku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa świeżych owoców i warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAMA Hurtownia Rolno - Spożywcza s.c. Robert Szymański, Leszek Pokelenko, ul. Wałowa 49a, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16166,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16713,37

  • Oferta z najniższą ceną: 16713,37 / Oferta z najwyższą ceną: 18062,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.