eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki WIelkieŚwiadczenie usługi polegajacej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Trąbki WIelkie: Świadczenie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy.
Numer ogłoszenia: 5411 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353519 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, Trąbki WIelkie, woj. pomorskie, tel. 0-58 6828323, 6837023, faks 058 6828319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł w walucie PLN ( słownie : jeden milion pięćset tysięcy 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy wypłaconego w jednej transzy w dniu 30.12.2008 roku. Kwota kredytu będzie przeznaczona przez Zamawiającego na zakup autokaru , budowę boiska wielofunkcyjnego w Trąbkach Wielkich, rozbudowę i modernizację budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum oraz budowę sali gimnastycznej w Mierzeszynie , kompleksowe skanalizowanie gminy. Zamawiający wymaga, aby kredyt był udzielony na okres 4 lat do 15 grudnia 2012 roku przy zastosowaniu zmiennego oprocentowania w ratach malejących, zastosowaniu kwartalnej spłaty raty kapitałowej oraz miesięcznego terminu spłaty rat odsetkowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaakceptował spłatę rat kapitałowych na ostatni dzień roboczy miesiąca .Zamawiający wymaga, aby odsetki od kredytu były naliczone od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu - od dnia wpływu tej kwoty na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Odsetki będą przekazywane Wykonawcy w okresach miesięcznych w ostatnim-roboczym dniu miesiąca począwszy od dnia uruchomienia kredytu, pod warunkiem podania przez Bank kwoty odsetek, z wyprzedzeniem siedmiodniowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. W takiej sytuacji wszelkie opłaty wynikające z obsługi kredytu w tym odsetki będą naliczane nie do terminu określonego w umowie lecz do dnia, w którym nastąpiła spłata kredytu wraz z odsetkami. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanc, Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego, prowizję banku należy wykazać osobno. Do ustalenia stopy oprocentowania należy zastosować marżę banku oraz : - do oferty: według stawki WIBOR 1M na dzień 30.11.2008 roku (tj. 6,31%) , - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to stawka WIBOR 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzający dzień zawarcia umowy i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 238722.59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Pruszczu Gdańskim, Wita Stwosza 2a, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 238722.59
  • Oferta z najniższą ceną: 238722.59 oferta z najwyższą ceną: 239106.70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.