To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Jurata: Dostawa mięsa i produktów wędliniarskich
dla potrzeb Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego KAPER w Juracie
Numer ogłoszenia: 54132 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28832 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy "Kaper", ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 58 6752-324, faks 58 6752-164.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i produktów wędliniarskich dla potrzeb Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego KAPER w Juracie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby oferent sprzedał i dostarczył własnym transportem świeże mięso, podroby i produkty mięsno wędliniarskie . Przewidywana szacunkowa ilość produktów została szczegółowo przedstawiona w załączonym opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym złącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Produkty te powinny być dostarczane do siedziby Zamawiającego we wszystkie dni powszednie ( od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00 - 10.30. Dostawy winny być realizowane w terminie jednego dnia od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia na rok 2012 została oszacowana na podstawie średniej wielkości zużycia poszczególnych artykułów z okresu ostatniego roku tj. roku 2011. Rzeczywista ilość zakupionych produktów będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z powyższego powodu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów w okresie objętym umową. Stosowne zastrzeżenie w tym zakresie zawiera umowa (wzór- zał. nr 3 do SIWZ) Dostarczane wyroby muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących jakości zdrowej żywności tj.: - być w pierwszym gatunku i jakości - posiadać wymagane atesty, certyfikaty - być świeże, posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia - muszą być dostarczane przez uprawnione osoby, transportem odpowiednim do rodzaju przewożonych artykułów (aktualne badania i dopuszczenia SANEPIDU) - produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Deko Sp z o.o. 80-126 Gdańsk ul. Piekarnicza 6 Oddział Gdynia, Hutnicza 4, 81-067 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134255,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138860,94
Oferta z najniższą ceną: 138860,94 / Oferta z najwyższą ceną: 146938,76
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.