To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-29
Ogłoszenie nr 54184 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Łódź: Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 247
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28532-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
00000100855997, ul.
ul. Ks. Skorupki
21,
90-532
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 27 21 416; 27 21 417, faks
42 6367980, e-mail
przetargi@mosir.lodz.pl,
m.szablewska@mosir.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=166484
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 247
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/17/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis stanu istniejącego. Budynek przystani wodnej ,parterowy ,zrealizowany w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie murowanych ścian nośnych. W budynku znajdują się następujące pomieszczenia ; Magazyn sprzętu pływającego, kasa, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie ratowników , pomieszczenie gospodarcze i w.c. Budynek sezonowy użytkowany w okresie letnim, nieogrzewany . Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej pełnej obustronnie tynkowane z wyjątkiem magazynu sprzętu pływającego ( brak tynków wewnętrznych ). Dach o konstrukcji drewnianej , jednospadowy, kryty papą na deskowaniu. W części magazynowej podparty podciągami dachowymi drewnianymi na słupach żelbetowych. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana mocno zniszczona. Posadzki cementowe z warstwą wierzchnią z wykładziny pcw mocno zniszczone. Tynki wewnętrzne za wyjątkiem magazynu ( brak tynków) zabrudzone z licznymi śladami zarysowań i spękań. Powłoki malarskie mocno zabrudzone ,łuszczące się.. Opis techniczny remontu (projekt techniczny architektoniczno-budowlany wraz z przedmiarem znajduje się w folderze "Remont przystani St.Jana") Zakres prac obejmuje : - wykonanie nowego pokrycia dachu - przebudowę sanitariatu - docieplenie i tynkowanie ścian zewnętrznych - montaż sufitów podwieszanych w części administracyjno-socjalnej - wymianę okien i drzwi - docieplenie ścian styropianem - wykonanie nowych tynków - wykonanie okładzin ściennych ( glazura ) w w.c i pomieszczeniu socjalnym - malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi - wykonanie nowych posadzek w części administracyjno-socjalnej Pokrycie dachu Z uwagi na znaczne koszty utylizacji papy zaprojektowano na istniejącym pokryciu papowym nowe z blachy trapezowej T-35 gr.0.75mm powlekanej w kolorze szarym (RAL 7040) na łatach drewnianych impregnowanych 6x4cm mocowanych co 1.40m do drewnianej konstrukcji dachu. Rozbudowa gzymsu od strony północnej ze sklejki wodoodpornej gr.15mm, Istniejące deskowanie dachu należy od spodu wymalować preparatem grzybobójczym i ogniochronnym Fobos M 4. W magazynie sprzętu pływającego ściany zewnętrzne nie są związane z pozostałą konstrukcją budynku. Należy je wzmocnić ( usztywnić ) poprzez przeniesienie obciążeń z wsporników dachu( krokwie) na pilasty ścian zewnętrznych o gr.12cm . Podparcie krokwi wzdłuż ścian zewnętrznych belką drewnianą o przekroju 12 x16cm ,opartą na pilastrach murowanych za pośrednictwem słupków drewnianych o przekroju 12 x 12 cm mocowanych do pilastrów ścian zewnętrznych. Tarcica klasy K21 impregnowana. Rynny i rury spustowe Odwodnienie dachu poprzez rynny O 150mm i rury spustowe O 125 mm z pcw w kolorze jasno szarym Obróbki blacharskie Z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej gr.0.8mm w kolorze szarym. Obróbki łączyć na rąbek stojący. Naprawa ścian zewnętrznych Mury w miejscu spękań wzmocnić poprzez wykucie bruzd prostopadłych do powstałych rys o głębokości 2.5 -3.0 cm co piątą warstwę cegły. W przypadku rys przechodzących przez całą grubość ściany wykonać bruzdy obustronnie a w przypadku rys jednostronnych bruzdy wykonać od strony rysy . Długość bruzd musi sięgać minimum 50 cm poza rysę. Po mechanicznym oczyszczeniu bruzd sprężonym powietrzem lub szczotkami drucianymi i zwilżeniu wodą wypełnić je gęstą , mocną zaprawą cementową o stosunku 1:3 w którą należy wcisnąć pręty zbrojeniowe O 8 ze stali A-0 . Po związaniu zaprawy w bruzdach rysy i spękania wypełnić ciekłą zaprawą cementową pod ciśnieniem ( metoda iniekcji ). Ściany w miejscach występowania rys o znacznej szerokość rysy wzmocnić przez klamrowanie obustronne. Klamry zaprojektowano z płaskownika 6 x 80 mm kotwionego w murze metalowymi kołkami rozporowymi M 16/150mm o maksymalnym rozstawie co 1.0 m. Po zamontowaniu klamer rysy wypełnić zaprawą cementową j.w. Elementy stalowe zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez malowanie farbą miniowa dwukrotnie. Docieplenie ścian zewnętrznych: Po dokonaniu naprawy spękanych ścian z uwagi na znaczne nierówności należy je ocieplić systemowo styropianem EPS 40 fasada gr.15 cm metodą "lekką mokrą". Metoda ta polega na przymocowaniu do powierzchni zewnętrznej ścian ciągłej warstwy płyt izolacji termicznej ( najlepiej frezowanych ) a następnie pokryciu ich cienką warstwą zaprawy zbrojonej siatką szklaną. Płyty izolacji termicznej przyklejane są do ścian zaprawą klejową i w zależności od potrzeb dodatkowo grzybkowymi łącznikami tworzywowymi. Należy wykonać również docieplenie ściany oddzielającej magazyn od pomieszczeń socjalnych. Łączniki tworzywowe powinny być osadzane na głębokości ok.2cm od powierzchni docieplenia. Kapelusz grzybkowego łącznika tworzywowego należy zakryć deklem styropianowym lub wełny mineralnej doprowadzając do jednolitej powierzchni docieplenia. Warstwa ochronna docieplenia z zaprawy klejowej zbrojonej siatką z włókna szklanego. Mocowanie izolacji termicznej ( styropian , wełna mineralna) i wykonanie poszczególnych warstw zgodnie z instrukcją systemową. Na tak wykonane warstwy nakłada się wyprawę tynkarską o gr.2-4mm. Zaprojektowano tynk cienkowarstwowy silikonowy a na cokole tynk dekoracyjny-mozaikowy.. UWAGA: Po dociepleniu ścian zewnętrznych należy zamontować kotwice na ścianie będące w posiadaniu inwestora. Kolorystyka ścian według system firmy CAPAROL: Tynk silikonowy jasny szary SCHIEFER 15 Tynk silikonowy ciemny szary SCHIEFER 13 - Wymagane parametry dla tynku: Uziarnienie - 1.5 mm Gęstość -1.7-1.9 g/cm3 gęstość strumienia dyfuzji pary wodnej V- 110-160g/m3 d Współczynnik dyfuzji pary wodnej m=70-100 Współczynnik dyfuzji pary wodnej sd=0.20m Kapilarne podciąganie wody w = 0.05kg/m2h1/2 Tynk ozdobny "drewno" Iberia Pine Kolorystykę ścian przyjęto w oparciu o system CERESIT VISAGE : Norway Pine Tynk mozaikowy SZARY-116 Kolorystyka cokołu ścian według system firmy ATLAS: Opis kolorystyki na elewacjach w części rysunkowej opracowania . W celu dodatkowego zabezpieczenia elewacji przed wandalizmem (graffiti ) proponuje się wymalowanie powierzchni zewnętrznej preparatem antygraffiti matowym i bezbarwnym Posadzki z gresu/terakoty Należy usunąć istniejące podłoża w pomieszczeniach przystani. Wykonać odpowiednie nowe podłoża betonowe na których należy ułożyć izolację poziomą wykonaną z papy (termozgrzewalnej) i wykonać docieplenie posadzki poprzez ułożenie min. 10 cm. warstwy styropianu dedykowanego do ociepleń posadzek. Na styropianie wykonać wylewkę betonową grubości min. 5 cm. zbrojoną siatką stalową. Płytki gresowe matowe , antypoślizgowe, mrozoodporne, podłogowe występują w w.c ,kasie, pomieszczeniu do spożywania posiłków własnych i pom. ratowników. Wymiary płytek 200x200 mm lub 300x300 mm ,szerokość spoin 3 mm, fugowanie masą do fugowania wysokiej jakości, zastosowaną zgodnie z zaleceniami producenta. Produkt: do uzgodnienia z użytkownikiem. Na styku ze ścianami pionowy cokół o wysokości 100 mm z gresu identycznego jak podłoga, ze spoinami korespondującymi z układem na posadzce. Drzwi i wrota - Drzwi zewnętrzne Drzwi zewnętrzne ocieplane DZ-1 (90x200 - wymiar przejścia w świetle) w kolorze jasno-szarym. Wyposażone w zamki patentowe i samozamykacz. Maksymalny współczynnik U = 1,7 W/m2K. - Drzwi wewnętrzne Drzwi D-1 (90x200)- wymiar przejścia w świetle .Drzwi wewnętrzne jedno-skrzydłowe pełne z materiałów drewnopochodnych, okleinowane. Wykładane na ścianę. Futryny drewniane okleinowane. Wyposażone w samozamykacze. Wyposażone w zamki patentowe. Okna i parapety Okno o kwaterach rozwieralno-uchylnych wyposażone w mechanizm rozszczelniania. Maksymalny współczynnik U = 1.3 W / m 2 K . Szklenie dwuszybowe. Okna z profili pcw w kolorze białym, strona zewnętrzna w kolorze jasno szarym RAL 7035. Okna wyposażyć w mikrorozszczelnienie. Do kasy okno z okienkiem podawczym . Uwaga ! Ostateczne wielkości okien ustalić na budowie po szczegółowej inwentaryzacji otworów. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze zależnym od koloru okna (patrz wykaz okien I drzwi) gr.0.80 mm w wykonaniu indywidualnym. Ostateczną szerokość parapetów ustalić na budowie . Parapety wewnętrzne drewniane z płyt drewnopodobnych okleinowane wg. uznania Inwestora. Ściany wewnętrzne Ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej kl.100 grubość 12 cm na zaprawie cementowej Wykończenie ścian wewnętrznych W pomieszczeniu socjalnym , w.c i wokół umywalek w pozostałych pomieszczeniach wykończone materiałem zmywalnym sanitarnych odpornym na działanie wilgoci-płytki ceramiczne o wymiarach 20/20 lub 30/30cm do wysokości 200 cm od posadzki, powyżej gładzie gipsowe a następnie malowanie akrylowe zmywalne. Wykonać odpowiednie otwory rewizyjne zapewniające dogodny dostęp do zaworów instalacji przykrytych ściankami. Pokrywy otworów rewizyjnych na ścianach wykonać z płytek ceramicznych i zamocować przy pomocy magnesów, alternatywnie zastosować drzwiczki rewizyjne. W pomieszczeniu sprzętu pływającego tynki na ścianach cementowo-wapienne Sufity podwieszone Sufity należy montować na następujących wysokościach: - pom.ratownika 3,10m - wc+ pom. gosp. 2,5m - pom. kasy 3,30m - pom. posiłków własnych 2,80m Sufity kasetonowe 60x 60 cm o zwiększonej odporności na wilgoć na podkonstrukcji systemowej z profili cienkościennych. Sufity podwiesić do konstrukcji nośnej dachu i stropów na odpowiednim systemie zawieszenia, zawierającym wszystkie niezbędne profile, szyny, wieszaki regulowane i inne akcesoria, w ilości niezbędnej do pełnej instalacji. W pomieszczeniach umywalni należy zamontować sufity o zwiększonej odporności na wilgoć. Nadproża W ścianach projektowanych nadproża stalowe dwuteownik 140, w ścianach istniejących nadproża stalowe z dwuteowników 200. Wentylacja Wentylacja pomieszczeń wywietrzakami dachowymi O 160mm. W pomieszczeniu w.c. i pomieszczeniu do spożywania posiłków własnych wentylacja grawitacyjna wspomagana wentylatorami kanałowymi. załączanym ręcznie w rejonie drzwi. ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE Elementy konstrukcji stalowej nie wymagające zabezpieczenia p.poż. po uprzednim przygotowaniu powierzchni do 1 stopnia czystości zabezpieczyć przez dwukrotne malowanie farbą miniowa podkładowa i chlorokauczukową nawierzchniową . Kolorystyka wg. opisu do elewacji. PONADTO NALEŻY WYKONAĆ Na istniejących pomostach nabrzeża należy wymienić pokrycie konstrukcji stalowej pomostów zgodnie z projektem opisującym budowę nowych pomostów. Wykonać dodatkową instalację elektryczną do zasilania grzejników elektrycznych w pomieszczeniach przystani. Wykonać instalację alarmową oraz monitorującą zgodną z podaną charakterystyką: Charakterystyka czujników ruchu wewnętrznych: metoda detekcji: poczwórny PIR (Quad) + MW mikroprocesorowe przetwarzanie sygnału regulowana czułość podczerwieni i mikrofali temperatura pracy: -20°C ~ 50°C odporność na za kłócenia EMI i RFI klasa zabezpieczeń: Grade 2 Charakterystyka czujników ruchu zewnętrznych: metoda detekcji: 2x PIR + 2x MW funkcja antymaskingu zasięg detekcji: 15m odporność na zwierzęta: do 70cm technologia rozpoznawania kołysania detekcja "brudnej soczewki" klasa zabezpieczeń: Grade 3 klasa szczelności: IP65 temperatura pracy: -30°C ~ 60°C Charakterystyka czujników magnetycznych: kontaktron nawierzchniowy odległość zamknięcia styków kontaktronu powyżej: 35mm obudowa: wzmocniona, metalowa, hermetyczna dodatkowa osłona przewodu ze stali nierdzewnej Charakterystyka obudowy centrali: spełnia wymagania normy EN50131 Grade 3 transformator: 50VA. Charakterystyka płyty centrali alarmowej: 16 wyjść programowalnych obsługa od 16 do 64 wejść pamięć przynajmniej 6143 zdarzeń z funkcją wydruku Charakterystyka manipulatora: wyświetlacz LCD 2x16 znaków Charakterystyka rejestratora: Przynajmniej 16 kanałowy IP obsługa dysków: 4x HDD Sata III (min. 16TB) wejście USB 3.0 przystosowany do montażu w szafach RACK 19" przynajmniej 8 wejść alarmowych, przynajmniej 2 wyjścia przekaźnikowe rozdzielczość nagrywania przynajmniej do 5MP Charakterystyka kamery: kopułkowa kamera megapikselowa IP z promiennikiem podczerwieni o zasięgu do 30m obraz w rozdzielczości 4MPx 2688 x 1520 przy minimum 20 kl/s Wandaloodporna obudowa IK10 klasa szczelności obudowy IP67 temperatura pracy -30°C do 60°C, wilgotność 95% jedna kamera powinna posiadać regulowany obiektyw 2.8-12mm Charakterystyka dysku: Przeznaczony do pracy ciągłej w systemach monitoringu Charakterystyka okablowania: Kabel typu "F/UTP" przeznaczona do pracy w otoczeniu o temperaturze od -20 oC do +50 Oc Wszystkie kable powinny być ułożone w korytach/kanałach kablowych. Instalacja elektryczna wysokoprądowa przewodem 3x1,5m Transmisja bezprzewodowa wizji z budynku przystani do pomieszczenia na Orliku: Przy pomocy urządzeń o przepustowości gigowej Temperatura pracy -40 to 70° C Zakres częstotliwości 5150 - 5875MHz Interfejsy sieciowe 1 X 10/100/1000mbps Ethernet Pamięć 128 MB DDR2, 8 MB Flash. Charakterystyka ilościowa: 3 szt. kamery zamontowane na zewnątrz budynku na dwóch istniejących słupach. Trzecia kamera zewnętrzna wymaga montażu dodatkowego masztu. 1 szt. kamera zamontowana wewnątrz budynku w pomieszczeniu kasjera. Czujniki ruchu zewnętrzne i wewnętrzne w ilości niezbędnej do prawidłowego zabezpieczenia budynku przed potencjalnym włamaniem. Zainstalowane zostaną urządzenia umożliwiające zapis nagrań ze wszystkich kamer monitoringu przez okres co najmniej 30 dni. Rejestrator zostanie zabezpieczony przed fizycznym dostępem osób nieupoważnionych, i znajdował się będzie w budynku Orlika. Instalacja wyposażona będzie w co najmniej jeden monitor, wielkości co najmniej 22'' umożliwiający podgląd ze wszystkich zainstalowanych kamer. Wykonawca dostarczy urządzenie UPS podtrzymujące pracę rejestratora i co najmniej dwóch kamer (zainstalowanych w biurze i jego najbliższym sąsiedztwie) Zamontuje min. 3 tabliczki informacyjne "teren monitorowany" w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Należy zamontować we wskazanych miejscach 3 lampy halogenowe lub LED załączające się po zmierzchu wyposażone w czujniki ruchu o zasięgu co najmniej 15 m. System alarmowy ma być zabezpieczony antyprzepięciowo i odgromowo, wyposażony w sygnalizator akustyczno - optyczny na zewnątrz budynku oraz w system zasilania awaryjnego podtrzymującego pracę systemu alarmowego przez co najmniej 72 godziny. Wszystkie przewody mają być wkute w ściany lub poprowadzone w przestrzeni nad sufitowej. wykonane prace będą objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją (materiały i robocizna). w przypadku awarii w okresie gwarancji wykonawca w ciągu 24 godzin zdiagnozuje usterkę i w ciągu max 72 godz ją usunie (w razie potrzeby zapewniając wykorzystanie sprzętu zamiennego). Zamawiający wymaga przygotowania i przekazania po zakończeniu prac dokumentacji powykonawczej opisującej topologię fizyczną i logiczną wdrożonego systemu Dokonać wymiany okien zgodnie z rysunkiem rzutu przyziemia. Wymiary okien zgodne z projektem. Okna muszą być zintegrowane z roletą zewnętrzną. Na elewacji należy zamontować dwie kotwice, które należy przetransportować z obiektu Stawy Stefańskiego ul. Wirowa na miejsce wbudowania tj. Stawy Jana. Kotwice należy poddać renowacji przez piaskowanie i malowanie farbami antykorozyjnymi oraz farbą nawierzchniową w kolorze RAL 7035 jasny szary. Ściany zewnętrzne w miejscach oznaczonych na projekcie jako drewnopodobne należy obudować deskami elewacyjnymi z drewna modyfikowanego lakierowanego lakierami do wymalowań zewnętrznych. Kolor do uzgodnienia z projektantem i inwestorem. Deski elewacyjne należy montować na ruszcie drewnianym z materiału analogicznego z jakiego zostało wykonane drewno elewacyjne. Okładzina drewniana musi być tak zamontowana aby licowała z dociepleniem. Pomiędzy ścianą a warstwą okładziny drewnianej należy umieścić warstwę ocieplającą ze styropianu lub wełny skalnej i przepony wiatroszczelnej. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania elektrycznego złącza zewnętrznego wyposażonego w gniazda wtykowe 230V oraz urządzenie pomiarowe umożliwiające pomiar zużycia energii elektrycznej z wyprowadzonego złącza. Wymienione złącze miało by być umieszczone w linii ogrodzenia przystani. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia (na własny koszt) wszelkich uszkodzeń ścieżek powstałych w trakcie realizacji zamówienia a spowodowane przez środki transportu wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należy również usunięcie z terenu robót wszelkich zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót oraz zbędnych elementów demontowanych z remontowanego obiektu lub jego otoczenia (gruz, ziemia). UWAGA: od dnia 28 kwietnia do 7 maja br. oraz wszystkie pozostałe do końca realizacji zamówienia soboty i niedziele, przystań wodna będzie otwarta dla mieszkańców. W związku z powyższym roboty budowlane należy tak zorganizować aby umożliwić bezpieczne i bezkolizyjne korzystanie z przystani (prowadzenie robót wewnątrz pomieszczeń), a teren budowy musi być odgrodzony i oznakowany tabliczkami z napisem zabraniającym wstępu na teren budowy osobom nieupoważnionym. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. Wszelkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia roboty budowlane nie ujęte w projekcie remontu przystani St.Jana, są jego integralną częścią i Wykonawca jest zobowiązany do ich wykonania. Dokumentacja techniczna zawarta jest w folderze o nazwie "Remont przystani St.Jana". Wykonawcy na etapie ofertowania zobowiązani są do wykonania wizji lokalnej na terenie opisywanej przystani, celem zapoznania się ze stanem faktycznym obiektu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45233161-5,
45112700-2,
45262690-4,
43328000-8,
45315100-9,
34928310-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT239850.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 295015,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.