Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Tuchola: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rozbudowa, modernizacja oraz wyposażenie Szpitala Tucholskiego
Numer ogłoszenia: 54184 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Tucholski Sp. z o.o. , ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3360503, 3360507, faks 052 3360507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rozbudowa, modernizacja oraz wyposażenie Szpitala Tucholskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów, szczególnie określonych w art. 17, 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, c) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, d) udział min 2 razy w tygodniu w roboczych spotkaniach na placu budowy, e) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, f) przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy oraz innych kontrahentów, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 4-ch dni od daty przedłożenia, g) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, h) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, i) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, j) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, k) sporządzenie dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT i PT, l) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne inwestycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawców: a) wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy : a) dysponują lub będą dysponowali zespołem inspektorów nadzoru inwestorskiego składającym się z osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych. bez ograniczeń lub z ograniczeniami pod kierownictwem koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, Dla ww. osób należy dołączyć aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min 2 nadzory inwestorskie na budynkach o powierzchni netto nie mniejszej 1 tys. m2, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - potwierdzający spełnienia warunku, o którym mowa w OPISIE WARUNKÓW ust 3 lit b 3 wg, 4. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane wnioski zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów. 5. Weryfikacja warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; e) wykazu osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - potwierdzający spełnienia warunku, o którym mowa w OPISIE WARUNKÓW ust 3 lit a f) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, o którym mowa w OPISIE WARUNKÓW ust 2 lit b. g) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - potwierdzający spełnienia warunku, o którym mowa w OPISIE WARUNKÓW ust 3 lit b 3 h) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dostepna będzie na stronie www.bippowiat.tuchola.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego ul Nowodworskiego 14-18 89-500 Tuchola sekretariat p.1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Żonkilowej w Tucholi
- "Zakup remontera (Patcher)"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica na odcinku Cekcyn - Bysław od km 4+180 do km 5+870 Etap III"
- Przebudowa dróg publicznych: ul. Dmowskiego , 11 Listopada, ul. Bohaterów Westerplatte , ul. Żwirki i Wigury oraz części ul. Grunwaldzkiej wraz z odwodnieniem w Tucholi
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Wybór inspektora nadzoru w ramach zadania "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.