eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiOdbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Sokołów Podlaski: Odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 54186 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. ks. Jana Bosko 5, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7817320, faks 025 7876083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsokolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór z siedziby zamawiajacego oraz transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa, metoda ostatecznego spalania w spalarniach odpadów, o kodach 180102 i 180103. Przewidywana ilość odpadów w okresie 1-go roku; - odpady oznaczone kodem 180103 - 60 Mg - odpady oznaczone kodem 180103 - 1,4 mg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału dla wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów wymienionych w niniejszej specyfikacji, 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwie usługi odpowiadające swym rodzajom i wartościom jak w przedmiocie zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. wykonają usługę unieszkodliwiania odpadów medycznych Zamawiającego w spalarniach odpadów zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt. 1a Ustawy z dnia 27. 04.2001r. o odpadach. 4. Posiadają decyzje w sprawie pozwolenia na użytkowanie spalarni, oraz wykwalifikowaną obsługę do jej eksploatacji. 5. Będą spalać odpady Zamawiającego w aktualnie eksploatowanej spalarni, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 04.11.2008r. (Dz. U. z 2008r. nr 206 poz 1291) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobranej wody i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005r w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. z 2005r. nr 260 poz. 218 ze zm). 6. dysponują specjalistycznymi środkami transportu oraz osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy przy transporcie odpadów niebezpiecznych-medycznych, 7. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania-umowy z innymi podmiotami, które udostępnią swój potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia i w związku z tym wykażą, że : - posiadają zezwolenie na eksploatację zakładu termicznej utylizacji odpadów - spalarni w której prowadzone są ciągłe i okresowe pomiary wielkości emisji i utrzymane są wymagane jej standardy do powietrza, zgodnie z rozporządzeniami o których mowa w pkt.5 - dysponują specjalistycznymi środkami transportu odpowiednimi do wykonania usługi oraz osobami posiadającymi uprawnienia do pracy przy transporcie odpadów medycznych o których mowa w pkt. 6 - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji spalarni i sieci do unieszkodliwiania odpadów. 8 Spełnią wymagania określone w art. 9 ust.3-5 Ustawy o odpadach tj. zagwarantują unieszkodliwianie odpadów medycznych w instalacjach (spalarniach) spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, położonych na obszarze województwa mazowieckiego bądź w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytwarzania i które posiadają wolne moce przerobowe gwarantujące spalanie odpadów Zamawiającego. 9. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 10. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia ( konsorcjum). W takim przypadku : - zgodnie z art. 23 ust. Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu i zawarciu umowy, - do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, - wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 KC , - jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana to przed zawarciem umowy, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, - każdy ze wspólników musi złożyć wymagane w SIWZ dokumenty. 12. posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi złożyć : 1. wypełniony druk oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. 3. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie prowadzenia rodzaju działalności uprawniającej do ubiegania się o udzielenia zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenie Wykonawcy, że będzie unieszkodliwiał odpady poprzez spalanie w spalarni odpadów zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, 7. oświadczenie Wykonawcy o lokalizacji spalarni odpadów położonej na obszarze województwa mazowieckiego, bądź w miejscu najbliżej położonym miejsca wytwarzania odpadów - zgodnie z art. 9 ust.3-5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach, która posiada wolne moce przerobowe gwarantujące spalanie odpadów Zamawiającego. 8. decyzję w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu spalarni 9. opinię-zaświadczenie wydane w 2009r. Przez Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska(kierownika delegatury WIOŚ właściwego dla miejsca lokalizacji spalarni) potwierdzające, że spalarnia odpadów w której Wykonawca będzie spalał odpady Zamawiającego jest eksploatowana i spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 04.11.2008r. (Dz. U. Z 2008 nr 206 poz 1291) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobranej wody i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.12.2005r w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz.U. z 2005r. nr 260 poz. 218 ze zm). 10 umowę na użytkowanie-udostępnienie spalarni odpadów(jeżeli dotyczy) łącznie z : oświadczeniem, że w spalarni jest zatrudniony kierownik posiadający świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami, decyzją o której mowa w pkt. 8 i zaświadczeniem o którym mowa w pkt.9 niniejszego rozdziału, 11. zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody podano w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji lub pozwolenie zintegrowane wydane na podstawie art. 201 Prawo ochrony środowiska, 12. oświadczenie, że dysponuje specjalistycznymi środkami transportu oraz osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy przy transporcie odpadów niebezpiecznych-medycznych, 13. polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 14. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, albo w postępowaniu i zawarciu umowy (jeżeli dotyczy), 15. wykaz podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). Każdy z podmiotów zobowiązany jest przedłożyć dokumenty o których mowa w pkt. 2, 3, 4, 5, 6 i 13, oraz dokumenty o których mowa w pkt. 7, 8, 9, 10, 11, 12 - odpowiednio do zakresu wykonywanych czynności. Wspólnie podpisują dokument o którym mowa w pkt 1,14 i 17 niniejszego rozdziału 16. w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, 17. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajom jak w przedmiocie zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub wykonywane należycie - załącznik nr 3 Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie dołączenie do oferty wymaganych dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji, spowoduje odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego - 08-300 Sokołów Podlaski ul. ks. Jana Bosko 5, biurowiec lokal 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - Sokołów Podlaski ul. ks. Jana Bosko 5, biurowiec lokal 37 sekretariat, czynny w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.