To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-10
Ogłoszenie nr 5419 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Nowy Targ: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektu zamawiającego - Miejska Hala Lodowa przy ul. Parkowa 14 w Nowym w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366501-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu, krajowy numer identyfikacyjny
12300051300000, ul.
Pl. Evry
4,
34400
Nowy Targ, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 533 01 63, faks
, e-mail
bartosz_scislowicz@mcsir.nowytarg.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mcsir.nowytarg.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektu zamawiającego - Miejska Hala Lodowa przy ul. Parkowa 14 w Nowym w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MCSiR.262.4.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektu zamawiającego - Miejska Hala Lodowa przy ul. Parkowa 14 w Nowym w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017 r. 2. Warunkiem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarcie przez wykonawcę umowy dystrybucyjnej z lokalnym OSD, tj. TAURON Dystrybucja S.A., do której podłączony jest obiekt zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia, będzie wykonywany oraz musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach oraz realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 roku poz.1059 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi - zwanej dalej Prawem energetycznym oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania: 1) Zamawiający posiada obecnie zawarte umowy kompleksową na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż S.A. nr BCP/USE/MP/1.2015 obowiązującą do 31 grudnia 2016 roku: moc umowna 350 kW, taryfa B23, nr ENID PLTAUD 296000003478, nr ewidencyjny 30070965, nr licznika 303.0005632 2) Punkt poboru mocy jest zacisk szyn zbiorczych zasilających transformator w polu nr 2 rozdzielni 15kV o częstotliwości 50 Hz stacji transformatorowej nr 6131: lodowisko" przy ul. Parkowa 14 w Nowym Targu - Miejska Hala Lodowa, 3) Planowane szacowane roczne zużycie energii elektrycznej 720 MWh, w tym: w strefie przedpołudniowej 115 MWh, w strefie popołudniowej 110 MWh, w strefie reszta doby 495 MWh. Wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej w obiekcie, zgodnie ze wskazaniami licznika. 4) Pomiar dostarczonej energii elektrycznej realizowany jest przez układ pomiarowo-rozliczeniowy (tzw. Arona) zainstalowany w rozdzielni (mnożna układu 600), przy czym: przekładniki prądowe 20/5A - stanowią własność zamawiającego, przekładniki napięciowe 15/0, 1kV - stanowią własność zamawiającego, licznik energii czynnej 3 taryfowy ze wskaźnikiem mocy maksymalnej i liczniki energii biernej - stanowią własność zamawiającego. 5) Rozliczenie za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego według stawek opłat wynikających z Taryfy OSD. 6) Rozliczenie za sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego według cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej będą stała i nie będą podlegała zmianom przez cały okres realizacji zamówienia. 8) Zamawiający przyjmuje okres rozliczeniowych odpowiadający miesiącom kalendarzowym, wyklucza się stosowanie rat planowych i faktur prognoz w danym okresie rozliczeniowym. 9) Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne po miesiącu rozliczeniowym na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od daty jej wystawienia. Wykonawca niezwłocznie dostarczy zamawiającemu fakturę VAT, jednak nie później niż 7 dni przed terminem płatności faktury. Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku zamawiającego. W przypadku jeżeli którykolwiek z ww. terminów przypada na dzień wolny od pracy, terminy wpłaty należności zostaną przesunięte na pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy. 10) Wykonawca zapewni oraz zobowiązuje się ponosi koszty bilansowania handlowego zamawiającego. Podmiotem odpowiedzialnym za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu będzie wykonawca, 11) Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby własne odbiorcy końcowego, co oznacza, że zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
65310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT237221.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 291782.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.