Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Przemyśl: Serwis i naprawa samochodów służbowych
Numer ogłoszenia: 5419 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawa samochodów służbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest serwis oraz naprawa 84 pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu . 2. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy części w zależności od miejsca użytkowania pojazdów służbowych tj. : a) Część I zamówienia - serwis i naprawa 20 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów. b) Część II zamówienia - serwis i naprawa 7 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno. c) Część III zamówienia - serwis i naprawa 57 pojazdów służbowych na terenie miasta Przemyśl . 3. Szczegółowy opis pojazdów służbowych, których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na serwisie oraz naprawie samochodów nie objętych gwarancją. Serwis oraz naprawa samochodów wykonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego . 5. Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować na terenie województwa podkarpackiego, a w szczególności: a) dla części I - na terenie miasta Rzeszów bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. b) dla części II - na terenie miasta Krosno, bądź w odległości 30 km od jego granic administracyjnych. c) dla części III - na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. 6. Wykonawca niespełniający wymogu opisanego w pkt. 5, zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją : a) Dla części I - z ul. Przemysłowej 14 w Rzeszowie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Przemysłową 14 w Rzeszowie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, b) Dla części II - z ul. Pużaka 18 w Krośnie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Pużaka 18 w Krośnie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, c) Dla części III - z ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Sielecką 9 w Przemyślu po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Cena brutto 1 roboczogodziny - 25
- 3 - Wysokość marży - 30
- 4 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający z przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany ilości pojazdów służbowych (zmniejszenia lub zwiększenia), których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia; b) zmiany miejsca spełnienia świadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2016 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwis i naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis i naprawa 20 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny - 25
- 3. Wysokość marży - 30
- 4. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwis i naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis i naprawa 7 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny - 25
- 3. Wysokość marży - 30
- 4. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: serwis i naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Przemyśl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis i naprawa 57 pojazdów służbowych na terenie miasta Przemyśl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny - 25
- 3. Wysokość marży - 30
- 4. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Przemyślu.
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki lekarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu i w podległych jednostkach rejonowych.
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.