eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiPrzedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów z czasowego gminnego punktu zbierania odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Ząbki: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów z czasowego gminnego punktu zbierania odpadów
Numer ogłoszenia: 5420 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów z czasowego gminnego punktu zbierania odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje - odbiór i wywóz odpadów w niżej podanym zakresie: 1.1. odbieranie następujących rodzajów odpadów z czasowego gminnego punktu zbierania odpadów, mieszczącego się w Ząbkach przy ul. Piłsudskiego na terenie Zlewni: -odpady wielkogabarytowe (np. meble), -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (np. lodówki, żelazka), -odpady niebezpieczne (np. baterie, akumulatory, świetlówki, farby, oleje, rozpuszczalniki i opakowania po nich) 1.2. wywóz odebranych odpadów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. odbiór i wywóz odpadów, o których mowa w pkt.1.1, 2.2. przekazanie odpadów do odzysku/recyklingu, a pozostałych których nie można wykorzystać do unieszkodliwienia. 3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1. przedmiot zamówienia będzie realizowany w każdą pierwszą sobotę miesiąca w godzinach 9.00 - 14.00, która jest dniem odbioru odpadów przez Wykonawcę; 3.2. dla sprawnego przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca podstawia kontener lub pojemniki w wyznaczonym przez Zamawiającego punkcie gromadzenia odpadów w terminach określonych w pkt 3.1. Ilość i pojemność podstawionych kontenerów lub pojemników będzie uzależniona od ilości dostarczonych odpadów przez mieszkańców Ząbek. Do obowiązków Wykonawcy należy umieszczenie dostarczonych odpadów w kontenerach lub pojemnikach, jak również utrzymanie porządku wokół, tak aby wszystkie odpady pozostawione w czasie określonym w pkt 3.1 oraz należące do rodzaju odpadów wymienionych w ust. 1 pkt 1.1. zostały wywiezione..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.10 - 90.51.13.10 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: a) w zakresie odbioru odpadów, b) w zakresie transportu odpadów, c) w zakresie odzysku odpadów lub umowy z podmiotem prowadzącym taką działalność; 1.4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 2 usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 75 000,00 zł każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg wzoru stanowiącego część A Załącznika Nr 3. W przypadku gdy Wykonawca w wykazie, o którym mowa powyżej wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6.Wskazanie przez Wykonawcę w część B Załącznika Nr 3 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. 1.7.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia minimum 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy). 2.Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 3.W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r,- Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037zpóźn. zm.). 4.W przypadku składania oferty wspólnej należy dołączyć: 4.1. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 4.2.dokumenty wymienione w pkt. 1.1. -1.3. dla każdego partnera z osobna; 4.3.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 4.4.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 4.5.pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.