Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Polkowice: Wykonanie projektów zagospodarowania miejskich terenów zielonych
Numer ogłoszenia: 54218 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów zagospodarowania miejskich terenów zielonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania następujących projektów:Część 1 - wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. Paderewskiego.Część 2 - wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. 3 Maja.Część 3 - wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. Miedzianej.Część 4 - wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej w parku na os. Sienkiewicza.Zakres każdej części obejmuje wykonanie:a) inwentaryzacji istniejącej zieleni.b) projektu szaty roślinnej (3 egz. + plik z wersją elektroniczną).c) przedmiaru robót w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz.)d) kosztorysu inwestorskiego wykonanego metodą szczegółową w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz. + plik z wersją elektroniczną)Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,b) wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów co najmniej trzech usług w zakresie projektowania terenów zielonych, z których każde opracowanie obejmuje zaprojektowanie co najmniej 3.000 sztuk roślin, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług ( np. referencje), c) skierują do realizacji zamówienia osobę w funkcji kierownika robót, posiadającą wyższe wykształcenie z zakresu architektury krajobrazu (Zamawiający dopuszcza też studia podyplomowe w tym zakresie tj. architektury krajobrazu) oraz posiadającą min. trzyletni staż zawodowy przy wykonywaniu projektów terenów zielonych wraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane przez tą osobę kwalifikacje. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać:1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy, - załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe, - załącznik nr 4: Potencjał kadrowy.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ,b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) wykaz (o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 : Doświadczenie zawodowe) należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów co najmniej trzech usług w zakresie projektowania terenów zielonych, z których każde opracowanie obejmuje zaprojektowanie co najmniej 3.000 sztuk roślin, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług ( np. referencje),e) wykaz (o treści zgodnej z załącznikiem nr 4: Potencjał kadrowy) osób skierowanych do realizacji zamówienia, zawierający osobę w funkcji kierownika robót, posiadającą wyższe wykształcenie z zakresu architektury krajobrazu (Zamawiający dopuszcza też studia podyplomowe w tym zakresie tj. architektury krajobrazu) oraz posiadającą min. trzyletni staż zawodowy przy wykonywaniu projektów terenów zielonych wraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane przez tą osobę kwalifikacje,f) dokument potwierdzający, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót, wskazana w załączniku nr 4 Potencjał kadrowy, posiada wyższe wykształcenie z zakresu architektury krajobrazu (Zamawiający dopuszcza też studia podyplomowe w tym zakresie tj. architektury krajobrazu),Uwaga:1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 2 a, b, c muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.8. Umowa konsorcyjna musi zawierać:- określenie celu gospodarczego,- oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,- wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad lub niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udziel - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Polkowice, 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, pok. 127.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Polkowice, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, pok. 10. Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. Paderewskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. Paderewskiego. Zakres zadania obejmuje wykonanie:a) inwentaryzacji istniejącej zieleni.b) projektu szaty roślinnej (3 egz. + plik z wersją elektroniczną).c) przedmiaru robót w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz.)d) kosztorysu inwestorskiego wykonanego metodą szczegółową w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz. + plik z wersją elektroniczną)Szczegółowy obszar i zakres opracowania znajduje się w załączniku specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad lub niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udziel - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. 3 Maja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. 3 MajaZakres zadania obejmuje wykonanie:a) inwentaryzacji istniejącej zieleni.b) projektu szaty roślinnej (3 egz. + plik z wersją elektroniczną).c) przedmiaru robót w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz.)d) kosztorysu inwestorskiego wykonanego metodą szczegółową w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz. + plik z wersją elektroniczną)Szczegółowy obszar i zakres opracowania znajduje się w załączniku specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad lub niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udziel - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. Miedzianej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej przy ul. MiedzianejZakres zadania obejmuje wykonanie:a) inwentaryzacji istniejącej zieleni.b) projektu szaty roślinnej (3 egz. + plik z wersją elektroniczną).c) przedmiaru robót w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz.)d) kosztorysu inwestorskiego wykonanego metodą szczegółową w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz. + plik z wersją elektroniczną)Szczegółowy obszar i zakres opracowania znajduje się w załączniku specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad lub niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udziel - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej w parku na os. Sienkiewicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy szaty roślinnej w parku na os. Sienkiewicza Zakres zadania obejmuje wykonanie:a) inwentaryzacji istniejącej zieleni.b) projektu szaty roślinnej (3 egz. + plik z wersją elektroniczną).c) przedmiaru robót w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz.)d) kosztorysu inwestorskiego wykonanego metodą szczegółową w rozbiciu na poszczególne elementy robót (2 egz. + plik z wersją elektroniczną)Szczegółowy obszar i zakres opracowania znajduje się w załączniku specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad lub niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udziel - 5
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w ul. Polkowickiej - Rubinowej w Sobinie gm. Polkowice - etap I."
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Polkowice
- "Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- Wyłapanie, transport, przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Pawłów w 2025 r.
- świadczenie obsługi widzów na spektaklach prezentowanych na scenach Narodowego Starego Teatru oraz prowadzenie sprzedaży biletów do MICET oraz gadżetów reklamowych
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.