To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-17
Poznań: Interdyscyplinarna współpraca pracowników pomocy społecznej i służb zatrudnienia - budowanie planu współpracy z klientem długotrwale bezrobotnym
Numer ogłoszenia: 54227 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22375 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interdyscyplinarna współpraca pracowników pomocy społecznej i służb zatrudnienia - budowanie planu współpracy z klientem długotrwale bezrobotnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cel szkolenia: Nabycie przez pracowników powiatowych urzędów pracy (PUP) i ośrodków pomocy społecznej (OPS) umiejętności przygotowania planu współpracy z klientem długotrwale bezrobotnym z uwzględnieniem potrzeb klienta i celów instytucji. Ponadto pracownicy PUP i OPS nabędą podstawową wiedzę z zakresu motywowania klienta do zmiany własnej sytuacji życiowej dzięki poznaniu zasad i technik motywacji oraz będą mieli okazję do nawiązania współpracy międzyinstytucjonalnej z podmiotami z województwa wielkopolskiego. Zakres tematyczny: - budowanie i utrzymywanie relacji z klientem długotrwale bezrobotnym opartej na szacunku i zaufaniu; - podmiotowość klienta długotrwale bezrobotnego w kontekście oczekiwań i celów instytucji pomocowej (OPS, PUP); - opór klienta długotrwale bezrobotnego, techniki przełamywania oporu; - budowanie w kliencie długotrwale bezrobotnym motywacji i poczucia wpływu na zmianę własnej sytuacji życiowej; - pozafinansowe sposoby motywowania klienta długotrwale bezrobotnego do zawarcia porozumienia; - cele klienta długotrwale bezrobotnego i cele instytucji pomocowej (OPS, PUP) - podobieństwa i różnice; - formułowanie celów i planowanie działań pozostających w zasięgu wpływu i możliwości klienta w oparciu o wybrane techniki i zasady współpracy (np. zasada małych kroków, współuczestnictwa); - współpraca międzyinstytucjonalna (OPS, PUP) w zakresie przygotowania spójnego planu współpracy z klientem długotrwale bezrobotnym z uwzględnieniem oferty i możliwości organizacji pozarządowych. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić nie więcej niż 6 dwudniowych edycji szkoleń, w wymiarze 14 godzin dydaktycznych dla każdej edycji (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut), dla 100 osób, w podziale na grupy (edycje) liczące maksymalnie 20 osób, wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy. Materiały powinny być przekazane do akceptacji w wersji ostatecznej. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w momencie podpisania umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Zamawiający w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenia listy uczestników: - nawiązuje kontakt z jednostkami pomocy i integracji społecznej oraz powiatowymi urzędami pracy w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych zgłoszeń przeprowadza kwalifikację uczestników szkolenia oraz sporządza listę uczestników szkolenia, - informuje kandydatów, o zakwalifikowaniu się na szkolenie, - przekazuje listę uczestników Wykonawcy w terminie dwóch dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji. Wykonawca prowadzi działania wspierające działania Zamawiającego w formie ogłoszeń oraz informacji na własnej stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostki pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia: Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdą edycję: pierwszego dnia z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu edycji powrót do miejsca zbiórki. Miejscem zbiórki uczestników szkolenia jest Dworzec Letni w Poznaniu, ul. Dworcowa 1. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników poszczególnych edycji w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom każdej edycji: pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację integracyjną, drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rafał Gorczowski Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57468,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42500,00
Oferta z najniższą ceną: 32400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Usługa organizacji konferencji dla potrzeb zorganizowania "10th Cracow Conference on Graph Theory" dla WMS DE-dzp.272-115/25
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w formule online dla przyszłych kadr centrum usług społecznych.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Catering z dowozem i obsługą podczas dwóch konferencji na potrzeby realizacji operacji pn. "Dobre praktyki i innowacyjne rozwiązania w sektorze rolnym" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 - KSOW+
- "Organizacja wycieczki na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.