To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-17
Wrocław: Sukcesywna dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem przez Wykonawcę
Numer ogłoszenia: 54237 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27397 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem przez Wykonawcę.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem przez Wykonawcę: 1)Zadanie nr 1- dostawa mebli biurowych; 2)Zadanie nr 2- dostawa foteli i krzeseł; 3)Zadanie nr 3- dostawa mebli wypoczynkowych; 4)Zadanie nr 4- dostawa stołów i stolików;5)Zadanie nr 5- dostawa mebli medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 2 do SIWZ(formularz cenowy). Wymagany termin dostaw produktów objętych przedmiotem zamówienia bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 08:00 -14:00 - wg bieżących potrzeb DCZP sp. z o. o., w ciągu ilości dni podanych w Załączniku nr 1- formularzu ofertowym od zgłoszenia zamówienia przez pracownika magazynu DCZP sp. z o. o. telefonicznie, faksem lub emailem..Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ciągu 2-ch dni roboczych od ich zgłoszenia faksem lub emailem. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Wymagany termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Zamawiającego. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.30.00 - Meble do sypialni, jadalni i salonu 33.19.20.00 - Meble medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meble Białoskórski Damian Białoskórski, ul. Grunwaldzka 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38218,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23642,00
Oferta z najniższą ceną: 23642,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73499,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGIA Dawid Siedlarczyk, ul. Zielona 10, 34-440 Kluszkowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11612,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14883,00
Oferta z najniższą ceną: 14883,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19311,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meble Białoskórski Damian Białoskórski, ul. Grunwaldzka 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5875,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7625,00
Oferta z najniższą ceną: 7625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13068,75
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meble Białoskórski Damian Białoskórski, ul. Grunwaldzka 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8254,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7526,00
Oferta z najniższą ceną: 7526,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35446,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Testy paskowe do ilościowego oznaczania stężenia przeciwciał i autoprzeciwciał metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą aparatu
- Zakup i dostawa samochodów dla Działu Agrochemicznej Obsługi Rolnictwa Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa materiały zużywalne do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych
- Serwis oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej Brookvent w dwóch budynkach mieszkalnych ul. Afgańska 2-4-6 oraz Afgańska 8-10-12-14 Wrocław
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 43 "KOLOROWE" WE WROCŁAWIU
- Remont trzech toalet uczniowskich oraz tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Głogowskiej 30 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.