eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekBieżąca konserwacja i remonty przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Włocławek wraz z usuwaniem skutków wandalizmu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Włocławek: Bieżąca konserwacja i remonty przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Włocławek wraz z usuwaniem skutków wandalizmu
Numer ogłoszenia: 54238 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i remonty przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Włocławek wraz z usuwaniem skutków wandalizmu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią prace związane z technicznym utrzymaniem przystanków komunikacyjnych. Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie, naprawę i konserwację urządzeń przystankowych na terenie miasta Włocławek. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dyżurów telefonicznych od godziny 6:00 do godz. 22:00 w dni robocze, w dodatkowe dni wolne od pracy oraz w niedzielę i święta, gwarantujących stały kontakt telefoniczny Wykonawcy oraz Strażą Miejską, Policją i Urzędem Miasta we Włocławku. Orientacyjny zakres usługi: 1. Konserwacja i naprawa gablot rozkładowych zamontowanych wewnątrz wiat - 5 szt.; 2. Uzupełnienie brakujących zamków w gablotach rozkładowych usytuowanych w wiatach przystankowych - 5 szt.; 3. Uzupełnienie brakujących części z poliwęglanu komorowego w daszkach wiat przystankowych - 10 m2; 4. W okresie jesienno - zimowym i wiosenno - letnim gruntowne mycie wiat - 70 szt.; 5. Usunięcie z wiat napisów, rysunków - 65 m2; 6. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach typ metalowo - oszklonych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości np. (silikon, szkło) - 60 szt.; 7. Naprawa wiat przystankowych typ metalowo-oszklonych, metalowy, poprzez wymianę skorodowanych części nośnych z kształtowników stalowych - 5 mb; 8. Dwa razy do roku w okresie jesienno-zimowym oczyszczanie daszków wiat przystankowych typu KALISZ z liści, śniegu i i innych naleciałości - 584 m2; 9. Naprawa wiat przystankowych typu Kalisz poprzez oczyszczenie daszków ze starej farby oraz malowanie farbą typ chlorokauczukowy kolorem wskazanym przez Zamawiającego z jednoczesnym wzmacnianiem łączenia daszków, malowaniem siedzisk; czyszczenie konstrukcji nośnych (rur) ze starej farby i rdzy oraz malowanie kolorem farby chlorokauczukowej wskazanej przez Zamawiającego. naprawa siedzisk zamontowanych na konstrukcjach nośnych wiat, wymiana uszkodzonych daszków, uzupełnienie brakujących śrub mocujących daszki - 290m2; 10. Ustawienie wiaty przystankowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego z dowozem na miejsce - 10 szt.; 11. Rozbiórka wiat przystankowych z dowozem na miejsce składowania - 10 szt.; 12. Przewiezienie z miejsca składowania słupków przystankowych i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub zabranie z miejsca ustawienia do miejsca składowania - 60 szt.; 13. Konserwacja słupków przystankowych poprzez usunięcie starej farby i rdzy, malowanie oczyszczonej powierzchni farbą podkładową i malowanie farbą typ chlorokauczukowy kolorem wskazanym przez Zamawiającego - 66 mb; 14. Naprawa i konserwacja ławek przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin, oczyszczenie ze starej farby oraz malowanie kolorem farby wskazanej przez Zamawiającego - 10 szt.; 15. Ustawienie ławek na wyznaczonym przystanku komunikacyjnym - 5 szt.; 16. Usunięcie ławek wolnostojących z przewiezieniem ich na miejsce składowania - 5 szt.; 17. Naprawa i konserwacja ławek wewnątrz wiat przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin, oczyszczenie ze starej farby oraz malowanie kolorem farby wskazanej przez Zamawiającego - 12 szt; 18. Montaż znaku D-15 na wiacie bądź konstrukcji wsporczej - 20 szt.; 19. Ułożenie płyt chodnikowych lub kostki brukowej zdemontowanej podczas ustawiania konstrukcji przystankowej lub słupka - 20m2; 20.Na polecenie Zamawiającego nie częściej niż raz na dwa miesiące przeglądanie wszystkich przystanków komunikacyjnych na obszarze obsługi komunikacyjnej organizowanej przez Zamawiającego - 6 szt.; 21. Naklejanie pasów ostrzegawczych na boczne elementy szklane wiaty typ MFB 99 (1mb) - 100 mb..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywać co najmniej 1 usługę, polegającą na konserwacji i remontach przystanków komunikacyjnych, o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Usługi, polegające na konserwacji i remontach przystanków komunikacyjnych;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Arkusz cenowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, przedstawione w formie wynikającej z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), tj.: w formie oryginału lub odpisu notarialnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek; Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych; 87-800 Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13; pokój nr 25A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.