Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Łódź: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Realizacja programu dostosowawczego oraz prace remontowe pomieszczeń Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi
Numer ogłoszenia: 54242 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Widzew", Al. Piłsudskiego 157, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6748636, fax 042 6748636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Realizacja programu dostosowawczego oraz prace remontowe pomieszczeń Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Realizacji programu dostosowawczego oraz prace remontowe pomieszczeń w Miejskiej Przychodni Widzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej ( stron 50 ) zał. nr 1 do SIWZ realizowane w oparciu o dokumentacje projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 lutego 2008( Dz.U. nr 30 z 25.02.2008 poz. 187r) w sprawie wymagań, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakłady Opieki Zdrowotnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,tj - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiące przedmiot zamówienia. - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 07.07.1994r-Prawo budowlane( Dz. U nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) do kierowania robotami budowlanymi legitymującą się zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 160 000,00 PLN dla całego zadania. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Zamawiający wymaga wypełnienia przez Wykonawcę kosztorysów ofertowych - dla zadania I i II do SIWZ, zgodnie z dołączonymi załącznikami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - nie starszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonania prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do Izby. Polisa Ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie winno obejmować co najmniej okres, przez który Wykonawca związany jest ofertą. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - formularz ofertowy Załącznik Nr 2 wraz z kosztorysami ofertowymi dla zadania I i II do niniejszej SIWZ. Wykaz min 3 robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia wykonanych w ciągu pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie-zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy sporządzone wg wzorów stanowiących Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Parafowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z miejscem przeznaczonym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektowo-kosztorysową- stanowiące zał. Nr.6 do niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Widzew w Łodzi ,al. Piłsudskiego 157 pok 116.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejska Przychodnia Widzew 92-332 Łódź, Al. Piłsudskiego 157 pok 116.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
- Adaptacja budynku administracyjnego przy ul. M. Konopnickiej nr 12 w Goleniowie do potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.