eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiRozbudowa sieci Kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kokoszkowy,Żabno wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Żabno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Starogard Gdański: Rozbudowa sieci Kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kokoszkowy,Żabno wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Żabno
Numer ogłoszenia: 54255 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci Kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kokoszkowy,Żabno wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Żabno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań: Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej oraz rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żabno -Krąg w zakresie: -2272 m sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej DN/OD 200 i DN/OD160 , w tym zlewnia PS1-944m; zlewnia PS2-1318m; zrzutowy-10m -2330 mb kanalizacji tłocznej rurociągami DN/OD 90 i 110 mm z PE , w tym 46 mb z HDPE 110mm przewiertu sterowanego pod drogą asfaltową -dwie przepompownie ścieków ( technologia wraz zagospodarowaniem terenu oraz część elektryczna i AKP) -218m i 55 szt. przyłączy kanalizacyjnych DN/OD 160 mm z rur PVC-U (do granicy działek) wraz ze studniami. -1422m sieci wodociągowej DN100 i DN80 wraz z 14 szt. przyłączy (do granicy działek), w tym 4 szt. nowych i 10 szt, przyłączeń istniejących; - 5965 m2 nawierzchni dróg - do naprawy i odtworzenie po robotach sieciowych Zadanie 2: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w ul. Kwiatowa (tj. układ kanalizacji z przepompownią PII) w Kokoszkowy w zakresie: - 1890 mb kanalizacji sanitarnej w tym 1620m sieci DN/OD 200 PVC-U i 270m DN/OD 160 - 370m rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej PE DN/OD 90 - 1 przepompownia ścieków ( technologia wraz zagospodarowaniem terenu oraz część elektryczna i AKP) - przyłącza kanalizacyjne (do granicy działek). Pełny zakres prac do wykonania w ramach każdego z w/w zadań: a) oznakowanie robót b) dostawa materiałów c) wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych, d) wykonanie wykopu w gruncie kat. II-III wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem e) przygotowanie podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci f) ułożenie przewodów wodociągowych , montaż rur ochronnych i armatury g) zasypanie i zagęszczanie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu, Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego dróg, chodników oraz urządzeń melioracyjnych w miejscu prowadzenia robót b) Kompleksową inwentaryzacje powykonawczą wykonanego zadania oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej c) Organizacja i urządzenie placu budowy, d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) f) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, g) opłaty związane z czynnościami odbiorowymi gestorów sieci projektowanej oraz będących w kolizji z inwestycją h) opłaty związane z zajęciem pasów drogowych i) organizacja ruchu na czas budowy w pasie drogi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) zadanie nr 1 : budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej i rozbudowy sieci wodociągowej w Żabno-Krąg - w wysokości: 50 000 zł b) zadanie nr 2 : budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w Kokoszkowy (ul. Kwiatowa) - w wysokości 20 000 zł c) wspólnie dla obu w/w zadań- w wysokości 70 000.00 zł -Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. -Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert -W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kokoszkowy, Żabno wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Żabno- na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005. -W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach 8.00-13.00 -Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. -Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich pięciu przed upływem terminu niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane której przedmiotem jest: Dla zadania nr 1: - budowa sieci kanalizacji wraz z przepompowniami o długości nie krótszej niż 2 km oraz - budowa sieci wodociągowej o długości nie krótszej niż 1 km. Dla zadania nr 2 : - budowa sieci kanalizacji wraz z przepompowniami o długości nie krótszej niż 2 km

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł. . -Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wartości co najmniej 500 000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonanie robót budowlanych - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej - konieczności wykonania robót dodatkowych -jeżeli konieczność wykonania robót nie wynika z dokumentacji technicznej a jest spowodowana np. złym stanem technicznym elementów zakrytych lub błędu projektowego a ich wykonanie wiąże się ze zmianą zakresu robót zaplanowanych w przedmiocie zamówienia. 3.Inne zmiany: - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzednią zgodą zamawiającego, akceptującą kandydata na to stanowisko - w zakresie zmiany inspektora nadzoru - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą 4.Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych -Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański 83-200 Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański 83-200 Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 (sekretariat pok. 19).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.04.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach dofinansowania z Unii Europejskiej- Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej oraz rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żabno -Krąg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -2272 m sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej DN/OD 200 i DN/OD160 , w tym zlewnia PS1-944m; zlewnia PS2-1318m; zrzutowy-10m -2330 mb kanalizacji tłocznej rurociągami DN/OD 90 i 110 mm z PE , w tym 46 mb z HDPE 110mm przewiertu sterowanego pod drogą asfaltową -dwie przepompownie ścieków ( technologia wraz zagospodarowaniem terenu oraz część elektryczna i AKP) -218m i 55 szt. przyłączy kanalizacyjnych DN/OD 160 mm z rur PVC-U (do granicy działek) wraz ze studniami. -1422m sieci wodociągowej DN100 i DN80 wraz z 14 szt. przyłączy (do granicy działek), w tym 4 szt. nowych i 10 szt, przyłączeń istniejących; -5965 m2 nawierzchni dróg - do naprawy i odtworzenie po robotach sieciowych Pełny zakres prac do wykonania w ramach zadania: a) oznakowanie robót b) dostawa materiałów c) wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych, d) wykonanie wykopu w gruncie kat. II-III wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem e) przygotowanie podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci f) ułożenie przewodów wodociągowych , montaż rur ochronnych i armatury g) zasypanie i zagęszczanie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu, Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego dróg, chodników oraz urządzeń melioracyjnych w miejscu prowadzenia robót b) Kompleksową inwentaryzacje powykonawczą wykonanego zadania oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej c) Organizacja i urządzenie placu budowy, d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) f) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, g) opłaty związane z czynnościami odbiorowymi gestorów sieci projektowanej oraz będących w kolizji z inwestycją h) opłaty związane z zajęciem pasów drogowych i) organizacja ruchu na czas budowy w pasie drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w ul. Kwiatowa (tj. układ kanalizacji z przepompownią PII) w Kokoszkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1890 mb kanalizacji sanitarnej w tym 1620m sieci DN/OD 200 PVC-U i 270m DN/OD 160 -370m rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej PE DN/OD 90 -1 przepompownia ścieków ( technologia wraz zagospodarowaniem terenu oraz część elektryczna i AKP) -przyłącza kanalizacyjne (do granicy działek). Pełny zakres prac do wykonania w ramach zania obejmuje: a) oznakowanie robót b) dostawa materiałów c) wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych, d) wykonanie wykopu w gruncie kat. II-III wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem e) przygotowanie podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci f) ułożenie przewodów wodociągowych , montaż rur ochronnych i armatury g) zasypanie i zagęszczanie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu, Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego dróg, chodników oraz urządzeń melioracyjnych w miejscu prowadzenia robót b) Kompleksową inwentaryzacje powykonawczą wykonanego zadania oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej c) Organizacja i urządzenie placu budowy, d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) f) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, g) opłaty związane z czynnościami odbiorowymi gestorów sieci projektowanej oraz będących w kolizji z inwestycją h) opłaty związane z zajęciem pasów drogowych i) organizacja ruchu na czas budowy w pasie drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.