Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Teresin: Przebudowa dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin
Numer ogłoszenia: 54282 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Teresin, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, fax 046 8613815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.teresin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa n/w dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin: 1.drogi ulicy Wiejskiej w miejscowości Granice (działka nr ewiden. 184) - długość 115,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa do ułożenia na istniejącej podbudowie o grubości po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 570,00 m2 , rodzaj tłucznia kwarcyt, b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o powierzchni 535,00 m2, warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; 2.drogi gruntowej ulicy Leśnej w miejscowości Granice (działka nr ewiden. 332) - długość 67,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm o powierzchni 255,00 m2 oraz warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm o powierzchni 255,00 m2 , rodzaj tłucznia kwarcyt, b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o powierzchni 235,00 m2, warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; 3.drogi ulicy Zacisznej w miejscowości Granice (działka nr ewiden. 299) - długość 240,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa do ułożenia na istniejącej podbudowie o grubości po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 1032,00 m2 , rodzaj tłucznia kwarcyt, b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o powierzchni 960,00 m2, warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; 4.drogi gruntowej ulicy Batorego w miejscowości Granice - długość 143,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego (rodzaj tłucznia kwarcyt) - warstwa dolna z kruszyw łamanych o grubości 7 cm o powierzchni 672,00 m2 oraz warstwa górna z kruszyw łamanych o grubości 8 cm o powierzchni 672,00 m2 , b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm (warstw ścieralna) o powierzchni 650,00 m2 ; 5.drogi gruntowej ulicy Piastowskiej w miejscowości Granice - długość 261,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego (rodzaj tłucznia kwarcyt) - warstwa dolna z kruszyw łamanych o grubości 7 cm o powierzchni 1227,00 m2 oraz warstwa górna z kruszyw łamanych o grubości 8 cm o powierzchni 1227,00 m2 , b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm (warstw ścieralna) o powierzchni 1044,00 m2 . Przedmiotowe zadanie realizowane będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, z dokumentacją projektową na którą składają się projekty drogowe (tj. projekt przebudowy drogi ulicy Wiejskiej w miejscowości Granice, projekt przebudowy drogi gruntowej ulicy Leśnej w miejscowości Granice, projekt przebudowy drogi ulicy Zacisznej w miejscowości Granice, projekt utwardzenia nawierzchni drogi gruntowej ulicy Piastowskiej i ulicy Batorego w miejscowości Granice), przedmiary robót, informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przebudowy w/w dróg, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną i technologią wykonania. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, na zasadach określonych Rozdziale 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz niżej wymienione warunki, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunki: a) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienia z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wykonał roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie dróg lub ulic o łącznej długości nie mniejszej niż 825,00 m, swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych i nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. Łączna wartość wykazanych robót budowlanych winna wynosić nie mniej niż 300.000,00 złotych brutto - słownie: trzysta tysięcy złotych. Do wskazanych robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. b) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie dla wszystkich urzędujących członków władz. 3.aktualna informacja (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.).W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, każdy w pomiotów występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych, zobowiązany jest do złożenia w/w dokument. 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. II.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 pkt 2) lit. a). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. 2.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg druku Zamawiającego - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 SIWZ pkt 2) lit. b). 3.uprawnienia osoby zadeklarowanej jako Kierownik Budowy w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 SIWZ pkt 2) lit. b). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. III.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 tysięcy złotych (słownie: sto tysięcy złotych) - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 SIWZ pkt 3). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał ekonomiczny Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełnionego formularza ofertowego; 3.kosztorysy ofertowe dla każdej z dróg objętych niniejszym postępowaniem - zgodnie ze wzorem Zamawiającego; 4.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.); 5.dowód wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) - szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Teresinie, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin (pokój nr 4).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Teresinie przy Zielonej 20, w pokoju numer 7(sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 9 kwietnia 2008 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminie w Teresinie przy ul. Zielonej 20, w pokoju w pokoju numer 6 (sala konferencyjna). 2. Koszt druki i przekazania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wersja papierowa) wynosi brutto 82.96 złotych (w tym 22% VAT), netto 68.00 zł. Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia można wnieść w formie gotówki (kasa Urzędu Gminy w Teresinie) lub przelewu (rachunek nr 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Teresinie, termin zapłaty 30 dni). Zamawiający wystawi Wykonawcy Notę Księgową. 3. Przedmiotowe zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.