eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TeresinPrzebudowa dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Teresin: Przebudowa dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin
Numer ogłoszenia: 54282 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Teresin, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, fax 046 8613815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.teresin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa n/w dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin: 1.drogi ulicy Wiejskiej w miejscowości Granice (działka nr ewiden. 184) - długość 115,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa do ułożenia na istniejącej podbudowie o grubości po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 570,00 m2 , rodzaj tłucznia kwarcyt, b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o powierzchni 535,00 m2, warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; 2.drogi gruntowej ulicy Leśnej w miejscowości Granice (działka nr ewiden. 332) - długość 67,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm o powierzchni 255,00 m2 oraz warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm o powierzchni 255,00 m2 , rodzaj tłucznia kwarcyt, b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o powierzchni 235,00 m2, warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; 3.drogi ulicy Zacisznej w miejscowości Granice (działka nr ewiden. 299) - długość 240,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa do ułożenia na istniejącej podbudowie o grubości po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 1032,00 m2 , rodzaj tłucznia kwarcyt, b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o powierzchni 960,00 m2, warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm; 4.drogi gruntowej ulicy Batorego w miejscowości Granice - długość 143,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego (rodzaj tłucznia kwarcyt) - warstwa dolna z kruszyw łamanych o grubości 7 cm o powierzchni 672,00 m2 oraz warstwa górna z kruszyw łamanych o grubości 8 cm o powierzchni 672,00 m2 , b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm (warstw ścieralna) o powierzchni 650,00 m2 ; 5.drogi gruntowej ulicy Piastowskiej w miejscowości Granice - długość 261,0 m, zakres obejmuje wykonanie w szczególności: a)podbudowy z kruszywa łamanego (rodzaj tłucznia kwarcyt) - warstwa dolna z kruszyw łamanych o grubości 7 cm o powierzchni 1227,00 m2 oraz warstwa górna z kruszyw łamanych o grubości 8 cm o powierzchni 1227,00 m2 , b)nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm (warstw ścieralna) o powierzchni 1044,00 m2 . Przedmiotowe zadanie realizowane będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, z dokumentacją projektową na którą składają się projekty drogowe (tj. projekt przebudowy drogi ulicy Wiejskiej w miejscowości Granice, projekt przebudowy drogi gruntowej ulicy Leśnej w miejscowości Granice, projekt przebudowy drogi ulicy Zacisznej w miejscowości Granice, projekt utwardzenia nawierzchni drogi gruntowej ulicy Piastowskiej i ulicy Batorego w miejscowości Granice), przedmiary robót, informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przebudowy w/w dróg, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną i technologią wykonania. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, na zasadach określonych Rozdziale 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz niżej wymienione warunki, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunki: a) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienia z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wykonał roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie dróg lub ulic o łącznej długości nie mniejszej niż 825,00 m, swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych i nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. Łączna wartość wykazanych robót budowlanych winna wynosić nie mniej niż 300.000,00 złotych brutto - słownie: trzysta tysięcy złotych. Do wskazanych robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. b) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie dla wszystkich urzędujących członków władz. 3.aktualna informacja (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.).W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, każdy w pomiotów występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych, zobowiązany jest do złożenia w/w dokument. 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. II.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 pkt 2) lit. a). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. 2.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg druku Zamawiającego - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 SIWZ pkt 2) lit. b). 3.uprawnienia osoby zadeklarowanej jako Kierownik Budowy w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 SIWZ pkt 2) lit. b). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. III.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 tysięcy złotych (słownie: sto tysięcy złotych) - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 SIWZ pkt 3). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał ekonomiczny Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełnionego formularza ofertowego; 3.kosztorysy ofertowe dla każdej z dróg objętych niniejszym postępowaniem - zgodnie ze wzorem Zamawiającego; 4.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.); 5.dowód wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) - szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Teresinie, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin (pokój nr 4).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Teresinie przy Zielonej 20, w pokoju numer 7(sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 9 kwietnia 2008 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminie w Teresinie przy ul. Zielonej 20, w pokoju w pokoju numer 6 (sala konferencyjna). 2. Koszt druki i przekazania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wersja papierowa) wynosi brutto 82.96 złotych (w tym 22% VAT), netto 68.00 zł. Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia można wnieść w formie gotówki (kasa Urzędu Gminy w Teresinie) lub przelewu (rachunek nr 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Teresinie, termin zapłaty 30 dni). Zamawiający wystawi Wykonawcy Notę Księgową. 3. Przedmiotowe zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.