To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Warszawa: Wykonywania drobnych remontów, świadczenia usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7.
Numer ogłoszenia: 54282 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 526940 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywania drobnych remontów, świadczenia usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7. Zakres robót obejmuje m. in: 1.Roboty remontowe: -Roboty remontowe sieci elektrycznej -Roboty remontowe instalacji elektrycznej -naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych -naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych 2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 8 do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 2.Części zamówienia: Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1 Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5 Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6 Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7 3.Zakres prac określają: -Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 1, 2, 3 i 4)- stanowiący Załącznik nr 1a, 1b, 1c,1d do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 6 do umowy). -Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1, 2 , 3 i 4) -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ; (będzie stanowiła Załącznik Nr 1 do umowy). -Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1, AN-5, AN-6 i AN-7- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy). -Wykaz adresowy budynków dla części 1,2,3 i 4 - stanowiący Złącznik nr 9a,9b,9c,9d do SIWZ. (będzie stanowił Załącznik Nr 3 do umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: -w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego -w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. -w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. b)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, c)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. d)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. e)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. f)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. g)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. h)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. 4.Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych: Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. a)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. b)Potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych;użytkowych będzie podpis lokatora;użytkownika na zleceniu, natomiast w częściach wspólnych będzie podpis administratora. c)Podpisane odpowiednio przez lokatora;użytkownika;administratora zlecenie, o którym mowa w pkt. b), zostanie sprawdzone i zaakceptowane przez Zamawiającego. Podpisane i zaakceptowane zlecenie będzie traktowane jako protokół odbioru robót. d)w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. e)warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom V-Instalacje elektryczne. 2)Za świadczenie usług pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: -usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, -usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6,7. Zakres robót obejmuje m. in: 1.Roboty remontowe: -Roboty remontowe sieci elektrycznej -Roboty remontowe instalacji elektrycznej -naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych -naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych 2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 8 do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 3.2. Części zamówienia: Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1 Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5 Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6 Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7 3.3.Zakres prac określają: Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 1, 2, 3 i 4)- stanowiący Załącznik nr 1a, 1b, 1c,1d do SIWZ (po wypełnieniu przez Wykonawcę będzie stanowił Załącznik Nr 6 do umowy). -Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1, 2 , 3 i 4) -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ; (będzie stanowiła Załącznik Nr 1 do umowy). -Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1, AN-5, AN-6 i AN-7- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; (będzie stanowił Załącznik Nr 2 do umowy). -Wykaz adresowy budynków dla części 1,2,3 i 4 - stanowiący Złącznik nr 9a,9b,9c,9d do SIWZ. (będzie stanowił Załącznik Nr 3 do umowy). 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do: a)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: -w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego -w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. -w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. b)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, c)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. d)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. e)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. f)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. g)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. h)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. 3.4.Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych: Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. a)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. b)Potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych;użytkowych będzie podpis lokatora; użytkownika na zleceniu, natomiast w częściach wspólnych będzie podpis administratora. c)Podpisane odpowiednio przez lokatora;użytkownika;administratora zlecenie, o którym mowa w pkt. b), zostanie sprawdzone i zaakceptowane przez Zamawiającego. Podpisane i zaakceptowane zlecenie będzie traktowane jako protokół odbioru robót. d)w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. e)warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych; Tom V -Instalacje elektryczne. 2)Za świadczenie usług pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: -usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, -usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
- ADNES Spółka Cywilna Adam Neska i Tomasz Neska, Ul. Filmowa 40, 04-935 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132649,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85353,59
Oferta z najniższą ceną: 26225,52 / Oferta z najwyższą ceną: 94891,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
- ADNES Spółka Cywilna Adam Neska i Tomasz Neska, Ul. Filmowa 40, 04-935 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 236560,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159883,85
Oferta z najniższą ceną: 43540,30 / Oferta z najwyższą ceną: 159883,85
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ADNES Adam Neska i Tomasz Neska Spółka Cywilna
- ADNES Spółka Cywilna Adam Neska i Tomasz Neska, Ul. Filmowa 40, 04-935 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240910,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157202,75
Oferta z najniższą ceną: 73033,83 / Oferta z najwyższą ceną: 170281,19
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonywanie drobnych remontów, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych, w budynkach, lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz siedzibach ZGN Praga-Południe administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROINEL Hubert Suchecki 01-910 Warszawa, Ul. Tołstoja 1/66, 01-910 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240579,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112495,28
Oferta z najniższą ceną: 112495,28 / Oferta z najwyższą ceną: 158519,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.