Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-06-30
Og³oszenie nr 542885-N-2017 z dnia 2017-06-30 r.
Szko³a Podstawowa Nr 13: Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 13 w Gliwicach wraz z zagospodarowaniem terenu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szko³a Podstawowa Nr 13, krajowy numer identyfikacyjny
72149000000, ul.
ul. Elsnera
25
,
44105
Gliwice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 270 03 50, , e-mail
sp13-gliwice@oswiata.org.pl, , faks
32 270 03 50.
Adres strony internetowej (URL): http://sp13.bip.gliwice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Zamawiaj±cy udzielaj±cy zamówieñ, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Placówka o¶wiatowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://sp13.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 13 w Gliwicach wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zamówieniem publicznym objête s± roboty budowlane zwi±zane z rozbudow± budynku Szko³y Podstawowej nr 13 w Gliwicach przy ul. Elsnera 25, które obejmuj± rozbudowê istniej±cej szko³y o nowe wej¶cie oraz budynek dydaktyczny z salami lekcyjnymi oraz zapleczem higieniczno-sanitarnym dla nowoprojektowanej czê¶ci. Szczegó³owy przedmiot zamówienia zawarty jest w za³±cznikach SIWZ: - dokumentacji projektowej ; Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 13 w Gliwicach przy ul. Elsnera 25 , opracowanej przez Studio BB Architekci, Tomasz Bradecki oraz w - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiarach robót Ze wzglêdu na charakter obiektu, w którym bêd± prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiaj±cy oczekuje od wykonawcy do¶wiadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach o¶wiatowych . Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbêdne dzia³ania w celu ochrony mienia szko³y i w tym celu m.in.: - zabezpieczy s±siaduj±ce pomieszczenia przed zapyleniem w trakcie realizacji robót - na bie¿±co bêdzie utrzymywa³ porz±dek - roboty bêdzie prowadzi³ w sposób nie koliduj±cy z funkcjonowaniem placówki Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiaj±cego parametrów technicznych i u¿ytkowych i przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych a zw³aszcza art. 29 do 31. Oznacza to, ¿e wykonawcy mog± zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w dokumentacji rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich równowa¿nych parametrów technicznych dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci ca³ego uk³adu bêd±cego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnieñ w tym zaakceptowania zmian materia³owych przez projektanta i zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy oczekuje przeprowadzenia przez Wykonawcê (przed z³o¿eniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objêtego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym. Uwaga. Zamawiaj±cy przewiduje pierwsz± p³atno¶æ z tytu³u wykonania robót w 2018 r.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45214200-2 |
45262420-1 |
45111200-0 |
45400000-1 |
45311200-2 |
45300000-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-08-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi posiadaæ:
1. ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytowa w wysoko¶ci min. 1 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy 00/100), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
2. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 1 500 000,00 z³ (s³ownie: milion piêæset tysiêcy z³ 00/100 )
Warunek w zakresie sytuacji finansowej dla podmiotów wystêpuj±cych wspólnie bêdzie oceniany ³±cznie dla wszystkich podmiotów.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ realizacje co najmniej:
- dwóch robót budowlanych wykonanych na terenie czynnych placówek o¶wiatowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto z³ ka¿dej z wykonanych robót.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej:
1. jedn± osobê, która przy realizacji zamówienia bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika budowy, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ i co najmniej 10-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie w kierowaniu min. dwoma robotami budowlanymi na terenie czynnej placówki o¶wiatowej o warto¶ci tej roboty min. 2 000 000,00 z³ brutto.
2. jedn± osobê, która przy realizacji zamówienia bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika robót bran¿y sanitarnej, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci i co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci;
3. W okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, posiada³ ¶rednioroczne zatrudnienie min. 15 pracowników w ka¿dym roku.
Warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej dla podmiotów wystêpuj±cych wspólnie bêdzie oceniany ³±cznie dla wszystkich podmiotów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 100 000,00z³ (sto tysiêcy z³)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacki | 20,00 |
gwarancja i jêkormia | 10,00 |
do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod nastêpuj±cymi warunkami: 1. Zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadkach: 1) dzia³ania si³y wy¿szej i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 2) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót. Fakt ten musi zostaæ zg³oszony pisemnie Zamawiaj±cemu 3) wyst±pienia obiektywnych przes³anek zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 4) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 5) decyzji s³u¿b konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych), 6) wyst±pienia zdarzeñ na które strony nie maj± wp³ywu, a które uniemo¿liwiaj± przy normalnym tempie prac wykonanie umowy w terminie i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 7) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 8) braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 9) rezygnacji z wykonania czê¶ci robót i wykonanie robót zamiennych oraz wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót i warto¶ci wynagrodzenia umownego, 10) zmiany zakresu robót wynikaj±cych z decyzji administracyjnych i wykonanie robót zamiennych oraz wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót i warto¶ci wynagrodzenia umownego, 11) podpisania aneksu o roboty dodatkowe, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie objêtych zamówieniem podstawowym 12) zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 13) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 14) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 15) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, 16) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, 17) nieterminowego przekazania placu budowy, lub poszczególnych frontów robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 18) zmiany technologii wykonania robót, lub zmiana materia³ów, je¿eli nowe rozwi±zania bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jako¶ciowych, 19) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, zmian obowi±zuj±cych przepisów, warunków uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, bezpieczeñstwa pracy, a tak¿e zmian wynikaj±cych z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczno¶ci 20) zmiany zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, 21) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, pomimo, ¿e w ofercie opracowanej na potrzeby prowadzonego postêpowania Wykonawca nie przedstawi³ zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wyst±pienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, 22) obni¿enie warto¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy zakres prac opisany w dokumentacji przetargowej ze wzglêdów technicznych, ekonomicznych lub formalno - prawnych nie bêdzie konieczny do wykonania 23) w przypadku zmiany w obowi±zuj±cych przepisach mo¿liwa jest zmiana tre¶ci umowy w tym zakresie, 24) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego wynikaj±cych z dokumentów rejestrowych, 25) niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w uzyskaniu wymaganych pozwoleñ, uzgodnieñ, decyzji lub opinii innych organów, niezbêdnych do uzyskania koniecznych pozwoleñ i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 26) poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw, materia³ów lub zmiany technologii, 27) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania dokumentacji, 28) niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w uzyskaniu pozwolenia na u¿ytkowanie i uruchomieniu obiektu, 29) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy, 30) wniosku Wykonawcy o cesje wierzytelno¶ci na rzecz podwykonawcy 31)Wniosek o ewentualne zmiany postanowieñ zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyæ do Zamawiaj±cego w terminie nie pó¼niej ni¿ 14 dni przed up³ywem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiaj±cy mo¿e pozostawiæ wniosek bez biegu. 33)Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o wprowadzenie zmian. 34)Zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 35)Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ustêpu 2 niniejszego paragrafu przyjêcie przez Zamawiaj±cego dokumentów ksiêgowych (np. faktur, rachunków, not odsetkowych) zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy zawieraj±cych dane odno¶nie terminu p³atno¶ci niezgodne z tre¶ci± zawartej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-14, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 192-P-24 Serwis i przegl±dy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Us³ugi utrzymania czysto¶ci na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kana³em Gliwickim
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powsta³ych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. ¦wiêty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przej¶cia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV o¶wietlenia drogowego". - nr postêpowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Uj¶cie Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania obiektu handlowego na ¿³obek.
- Modernizacja pomieszczeñ biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarz±dzania Kryzysowego Gminy Stegna
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.