Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 543065-N-2017 z dnia 2017-06-30 r.
Gmina Andrespol: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Justynów, Wiśniowa Góra, Bedoń Przykościelny w ramach zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Andrespol
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny
47205774400000, ul.
ul. Rokicińska
126
,
95020
Andrespol, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 132 440, , e-mail
ug@andrespol.pl, , faks
422 132 434.
Adres strony internetowej (URL): www.andrespol.bib.cc
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.andrespol.bip.cc
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską lub pocztową.
Adres:
Urząd Gminy w Andrespolu, 95 - 020 Andrespol ul. Rokicińska 126, Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Justynów, Wiśniowa Góra, Bedoń Przykościelny w ramach zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Andrespol
Numer referencyjny:
ZP.271.30.02.17.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej w sołectwach Justynów, Wiśniowa Góra, Bedoń Przykościelny. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: 3.1.1. Część nr 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Justynów. Realizacja robót budowlanych polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej, przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do granicy posesji w miejscowości Justynów w ulicach: Korczaka, Moniuszki, Nowej, Staszica. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty związane z budową sieci kanalizacji: 1) Kanał sanitarny z rur PVC O 200 mm - o łącznej długości 1759,10 m 2) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC O 160 mm - o długości 490,90 m 3) Kanał tłoczny z rur polietylenowych (PE) o średnicy O 90 mm - o łącznej długości 359,00 m 4) Dwie Kompletne przepompownie ścieków z polimerobetonu o średnicy 1500 mm, z wyposażeniem, szafą sterowniczą i zasilaniem. Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego dla zasilania przepompowni kanalizacji sanitarnej. 5) Montaż studni rewizyjnych - betonowych studzienek prefabrykowanych z wkładką wykonaną z poliuretanu łączonych na uszczelkę: a. średnicy fi 1000 mm - łącznie 46 sztuk, b. średnicy fi 1200 mm - łącznie 2 sztuki. 3.1.2. Część nr 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiśniowa Góra. Realizacja robót budowlanych polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej, przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do granicy posesji w miejscowości Wiśniowa Góra w ulicach: Borowej, Sosnowej, Wspólnej, Zagajnikowej, Kolorowej. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty związane z budową sieci kanalizacji: 1) Kanał sanitarny z rur PVC O 200 mm - o łącznej długości 2392,60 m 2) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC O 160 mm - o długości 660,00 m 3) Kanał tłoczny z rur polietylenowych (PE) o średnicy O 160 mm - o łącznej długości 701,70 m 4) Kompletna przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy 2000 mm, z wyposażeniem, szafą sterowniczą i zasilaniem. Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego dla zasilania przepompowni kanalizacji sanitarnej. 5) Wymiana dwóch pomp wraz z niezbędną armaturą w istniejącej przepompowni scieków. 6) Montaż studni rewizyjnych - betonowych studzienek prefabrykowanych z wkładką wykonaną z poliuretanu łączonych na uszczelkę: a. średnicy fi 1000 mm - łącznie 57 sztuk, b. średnicy fi 1200 mm - łącznie 9 sztuk. 3.1.3. Część nr 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bedoń Przykościelny. Realizacja robót budowlanych polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej, przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do granicy posesji w miejscowości Bedoń Przykościelny w ulicach: Asnyka, Brzezińskiej, Głównej, Łąkowej, Magdalenki - I etap, Mokrej, Mostowej - I etap, Ogrodowej - I etap, Olszynowej, Sienkiewicza. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty związane z budową sieci kanalizacji: 1) Kanał sanitarny z rur PVC O 200 mm - o łącznej długości 2859,80 m 2) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC O 160 mm - o długości 728,00 m 3) Kanał tłoczny z rur polietylenowych (PE) o średnicy O 110 mm - o łącznej długości 336,50 m 4) Kompletna przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy 2500 mm, z wyposażeniem, szafą sterowniczą i zasilaniem. Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego dla zasilania przepompowni kanalizacji sanitarnej. 5) Montaż studni rewizyjnych - betonowych studzienek prefabrykowanych z wkładką wykonaną z poliuretanu łączonych na uszczelkę: a. średnicy fi 1000 mm - łącznie 53 sztuki, b. średnicy fi 1200 mm - łącznie 27 sztuk. 3.2. Zadanie inwestycyjne obejmuje roboty związane z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje obowiązku pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub większej liczby części. 3.4. Do obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) pełen zakres czynności i obowiązków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.); 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 5) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) udział (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, potwierdzony podpisaniem protokołu przekazania terenu i placu budowy, 8) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Andrespol a Wykonawcą robót budowlanych, 9) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzania tej obecności wpisem w dzienniku budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz z zasadami wiedzy budowlanej, 10) kontrola prawidłowości realizacji zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 11) sporządzanie miesięcznych raportów (na koniec miesiąca) z przebiegu robót, 12) przygotowywanie dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, 13) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, itp. 14) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie częściowych i końcowych protokołów odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z wodnej próby szczelności kanałów tłocznych i z innych niezbędnych czynności kontrolnych, 15) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót, 16) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy, 17) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3.5. Ponadto, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 1) przybycia na teren budowy w jak najszybszym czasie, od powiadomienia przez Zamawiającego telefonicznie wraz z potwierdzeniem pocztą elektroniczną w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach (w sprawach niecierpiących zwłoki) i podjęcia czynności objętych umową, 2) kontrola budowy w dni robocze min 2 razy w tygodniu - co winno być potwierdzone wpisem w dzienniku budowy oraz podpisem na liście obecności będącej w siedzibie Zamawiającego, 3) udzielania na żądanie Zamawiającego informacji pisemnej o stanie realizacji robót - oraz w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach dotyczących wykonywania zadania inwestycyjnego, 4) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego do kontrolowania rozliczeń budowy, 5) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 6) sporządzenia inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron. 3.6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy.
II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71247000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli:
5.1.3.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje:
Dla części nr 1: co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości brutto robót nie mniejszej niż: 400.000,00 PLN (czterysta tysięcy złotych) i co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o dowolnej wartości, która w swoim zakresie zawierała wykonanie przepompowni ścieków, wraz z podaniem ich wartości (tylko dla pierwszej części warunku), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
Dla części nr 2: co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości brutto robót nie mniejszej niż: 600.000,00 PLN (sześćset tysięcy złotych) i co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o dowolnej wartości, które to roboty w swoim zakresie zawierały wykonanie przepompowni ścieków, wraz z podaniem ich wartości (tylko dla pierwszej części warunku), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
Dla części nr 3: co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości brutto robót nie mniejszej niż: 800.000,00 PLN (osiemset tysięcy złotych) i co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o dowolnej wartości, które to roboty w swoim zakresie zawierały wykonanie przepompowni ścieków, wraz z podaniem ich wartości (tylko dla pierwszej części warunku), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
Zamawiający nie uzna za spełniające warunek doświadczenie, polegające na wykonaniu jednej usługi nadzoru inwestorskiego o wartości nie mniejszej niż w/w wartości określone odpowiednio dla Części nr 1, Części nr 2 i Części nr 3, zawierającej w swoim zakresie wykonanie przepompowni.
Uwaga:
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca winien wykazać się, wykonaniem tych samych usług dla wszystkich Części, na które składa ofertę pod warunkiem, że ich wartość jest nie niższa niż najwyższa z wartość wymaganych dla części zamówienia, o udzielenie, których się ubiega. Przykładowo, jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w ramach Części nr 1 i Części nr 2 jedna usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej może potwierdzać spełnienie warunku dla w/w Części, jeżeli wartość robót będzie nie mniejsza niż 600.000,00 zł brutto.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, Zamawiający za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
5.1.3.2. Dla każdej z Części, na które podzielone jest zamówienie Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą, co najmniej 5 letnie (od uzyskania uprawnień) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych
wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tą osobą.
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca może wykazać się dysponowaniem tą samą osobą w ramach tylu Części zamówienia na ile składa ofertę. Zamawiający nie wymaga zwielokrotniania w/w zasobów.
Uwaga:
1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2) Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
3) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5.1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1.1. - 5.1.3. SIWZ oceniane będzie łącznie, dla grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. 5.1.3.1. dla każdej z Części zamówienia musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca spośród Wykonawców występujących wspólnie, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się wykonaniem, co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości brutto robót nie mniejszej niż określona dla danej części zamówienia i co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o dowolnej wartości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
7.5.3.1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.5.3.2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.5.3.3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7.5.3.4. Oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 7.6. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.5.3.1. - 7.5.3.4. 7.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.3.1. - 7.5.3.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.8. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.9. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.3.1 - 7.5.3.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. - 7.9. SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.5.2.1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
7.5.2.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych | 20,00 |
Ilość pobytów na terenie budowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca (Inspektor nadzoru) może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu bezusterkowego i niewadliwego wykonania części umowy. 2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w każdym czasie w szczególności w następujących przypadkach: 1) w przypadku wykonywania umowy przez Wykonawcę (Inspektora nadzoru) w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa, przyjętymi obowiązkami, lub w przypadku niezgodności jego działania z postanowieniami umowy. W takim przypadku Zamawiajacy może odstąpić od niniejszej umowy, bez zapłacenia Wykonawcy (inspektorowi nadzoru) wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust 3 i powierzyć funkcję inspektora nadzoru innej osobie. 2) stwierdzenia przez Zamawiającego, co najmniej dwukrotnego niewykonywania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę (Inspektora nadzoru) któregokolwiek z obowiązków określonych w § 2. 3) w przypadku realizacji przez Wykonawcę (Inspektora nadzoru) zamówienia w sposób niezgodny z umową, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Wykonawcy (Inspektora nadzoru) do usunięcia naruszeń i bezskutecznym upływie terminu wskazanego w wezwaniu. 4) rażącego naruszenia przez Wykonawcę (Inspektora nadzoru) postanowień niniejszej umowy, 5) jeżeli zostanie złożony wniosek o ogłoszenie upadłości Wykonawcy (Inspektora nadzoru) lub otwarto likwidację przedsiębiorstwa Wykonawcy (inspektora nadzoru), 3. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego powinno nastąpić w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o zaistnieniu okoliczności określonych w ust. 1 i 2 i powinno zawierać uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
7.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 7.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.1. SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informację o tych pomiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.1.3. Oryginał zobowiązania podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeśli dotyczy W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamowienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument winien określać w szczególności: 7.1.3.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 7.1.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7.1.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamowienia publicznego, 7.1.3.4. czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.2. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu odbywa się dwuetapowo. 1) Etap I - ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów pkt. 7.16, odbędzie się na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zwanego dalej oświadczeniem oraz zobowiązaniu o którym mowa w pkt. 7.1.3 SIWZ - jeśli dotyczy (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ, załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy). 2) Etap II - ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów to potwierdzających. Ocenie na tym etapie podlegać będzie wyłącznie oferta Wykonawcy, która została najwyżej oceniona. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 7.3. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Justynów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych | 20,00 |
Ilość pobytów na terenie budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiśniowa Góra |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych | 20,00 |
Ilość pobytów na terenie budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bedoń Przykościelny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych | 20,00 |
Ilość pobytów na terenie budowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.:"Remont drogi gminnej nr292956K w km od 0+000 do 0+276 w m. Muszyna, gmina Muszyna"
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Oddziału Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
- Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań w ramach projektu pn. "Poprawa infrastruktury kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Skołyszyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.