Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-14
Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa ul. Działyńskich w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 54321 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 472-96-32, faks 56 474-27-14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowemiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Działyńskich w Nowym Mieście Lubawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie po konsultacjach z właścicielami nieruchomości znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie realizowanej przebudowy drogi i zapewnienie na własny koszt - organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót i jej uzgodnienie z właściwymi podmiotami, - wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, kostki betonowej i płytek chodnikowych o łącznej powierzchni około 7639,70 m2 oraz rozebranie krawężników około 1260,00 mb i obrzeży chodnikowych długości około 450,00 mb, - wykonanie krawężnika betonowego (na ławie betonowej) 15x30 cm długości około 762,00 mb, krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm długości około 498,00 mb i nawierzchni jezdni z asfaltobetonu (podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm nawierzchnia asfaltobetonowa warstwa wiążąca grubości 6 cm, nawierzchnia asfaltobetonowa warstwa ścieralna grubości 5 cm) o powierzchni około 3798,20 m2, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 8 cm o powierzchni około 2823,30 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów na posesje z kostki betonowej grubości 8 cm, z krawężnikiem 15 x 22 i obrzeżem chodnikowym 8 x 30 na ławie betonowej, o powierzchni około 798,20 m2, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej O 500 mm na O 500 mm o długości ok. 352,50 mb, pod nadzorem geodezyjnym, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej O 300 mm na O 300 mm o długości ok. 139,50 mb, pod nadzorem geodezyjnym, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej O 250 mm na O 250 mm o długości ok. 145,50 mb, pod nadzorem geodezyjnym, - wykonanie wymiany istniejącej kanalizacji deszczowej O 200 mm przykanaliki na O 200, długości około 300,00 mb, - wymiana istniejących wpustów ulicznych O 500 mm sztuk 37, - wymiana istniejących studni rewizyjnych O 1200 mm sztuk 16, - wykonanie oznakowania drogowego, - przebudowa sieci oświetleniowej, - badanie zagęszczenia podłoża w 12 miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zlecone podmiotowi zewnętrznemu, na koszt Wykonawcy, - monitoring wizyjny wykonanej kanalizacji deszczowej w ramach czynności odbiorowych. Uwaga: Teren przebudowy ulicy położony jest częściowo w obszarze zabudowy mieszkaniowo - usługowej znajdującej się w staromiejskim układzie urbanistycznym Nowego Miasta Lubawskiego, objęty prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2003 Nr 162 poz. 1568 z późn. zm.) na podstawie decyzji WKZ z dnia 13.08.1957 r. wpisującej układ urbanistyczny Nowego Miasta Lubawskiego, łącznie z przestrzenią poza murami obronnymi w granicach 50-100 m do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być prowadzone pod nadzorem archeologicznym (dotyczy działek nr 67, 80/5, 83, 93/1 i 95, obręb 6 oraz działek nr 35, 37, 89/4, 91/14, 336, 337 i 345, obręb 9, Nowe Miasto Lubawskie). Koszty związane z nadzorem archeologicznym ponosi Zamawiający (nie należy brać pod uwagę przy wycenie przedmiotu zamówienia). Wykonawca przebudowy układu drogowego będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Energą - Operator S. A. z siedzibą w Gdańsku, Oddział w Toruniu, (z siedzibą przy ul. Gen. Bema 128, 87-100 Toruń) to jest wykonawcą prac budowlano - montażowych związanych z przebudową sieci elektroenergetycznej w celu usunięcia kolizji zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem (nie należy brać pod uwagę przy wycenie przedmiotu zamówienia). Wykonawca przebudowy układu drogowego będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Energą - Oświetlenie Sp. z o. o. Region Centrum w Toruniu w trakcie przebudowy oświetlenia ulicznego (należy wziąć pod uwagę przy wycenie przedmiotu zamówienia). Przed rozpoczęciem robót wykonawca robót ma obowiązek wykonania w obecności Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego dokumentacji fotograficznej oraz filmowej nieruchomości znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty budowlane w sposób zapewniający minimalizację utrudnień komunikacyjnych (nie dotyczy wykonania asfaltobetonowej nawierzchni jezdni, którą wykonawca może układać na całej szerokości jezdni). Przedmiot zamówienia należy realizować etapowo zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wadium w SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie drogi publicznej o nawierzchni asfaltobetonowej o wartości co najmniej 1 mln zł brutto (każda). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: a) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie dróg, 5 lat stażu pracy zawodowego, w tym min. 3 lata jako kierownik budowy w zakresie dróg, wykształcenie wyższe techniczne, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa, b) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci kanalizacyjnych, 3 lata stażu pracy zawodowego, w tym min. 1 rok jako kierownik budowy lub robót w zakresie sieci kanalizacyjnych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa. Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego oceniane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. , Nr 63, poz. 394, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Formularz oświadczenia dot. podwykonawców - wg załącznika nr 8 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa lub osobę upoważnioną do podpisywania oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmian postanowień umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik A do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. nr 35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim (ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie), pok. nr 29 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO MIASTA LUBAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych w Mechelinkach, gm. Kosakowo
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- "Zagospodarowanie terenu przy budynku Przedszkola im. Tęczowego Misia w Szydłowcu".
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.