eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskiePrzebudowa ul. Działyńskich w Nowym Mieście Lubawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa ul. Działyńskich w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 54321 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 472-96-32, faks 56 474-27-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowemiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Działyńskich w Nowym Mieście Lubawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie po konsultacjach z właścicielami nieruchomości znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie realizowanej przebudowy drogi i zapewnienie na własny koszt - organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót i jej uzgodnienie z właściwymi podmiotami, - wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, kostki betonowej i płytek chodnikowych o łącznej powierzchni około 7639,70 m2 oraz rozebranie krawężników około 1260,00 mb i obrzeży chodnikowych długości około 450,00 mb, - wykonanie krawężnika betonowego (na ławie betonowej) 15x30 cm długości około 762,00 mb, krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm długości około 498,00 mb i nawierzchni jezdni z asfaltobetonu (podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm nawierzchnia asfaltobetonowa warstwa wiążąca grubości 6 cm, nawierzchnia asfaltobetonowa warstwa ścieralna grubości 5 cm) o powierzchni około 3798,20 m2, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 8 cm o powierzchni około 2823,30 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów na posesje z kostki betonowej grubości 8 cm, z krawężnikiem 15 x 22 i obrzeżem chodnikowym 8 x 30 na ławie betonowej, o powierzchni około 798,20 m2, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej O 500 mm na O 500 mm o długości ok. 352,50 mb, pod nadzorem geodezyjnym, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej O 300 mm na O 300 mm o długości ok. 139,50 mb, pod nadzorem geodezyjnym, - wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej O 250 mm na O 250 mm o długości ok. 145,50 mb, pod nadzorem geodezyjnym, - wykonanie wymiany istniejącej kanalizacji deszczowej O 200 mm przykanaliki na O 200, długości około 300,00 mb, - wymiana istniejących wpustów ulicznych O 500 mm sztuk 37, - wymiana istniejących studni rewizyjnych O 1200 mm sztuk 16, - wykonanie oznakowania drogowego, - przebudowa sieci oświetleniowej, - badanie zagęszczenia podłoża w 12 miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zlecone podmiotowi zewnętrznemu, na koszt Wykonawcy, - monitoring wizyjny wykonanej kanalizacji deszczowej w ramach czynności odbiorowych. Uwaga: Teren przebudowy ulicy położony jest częściowo w obszarze zabudowy mieszkaniowo - usługowej znajdującej się w staromiejskim układzie urbanistycznym Nowego Miasta Lubawskiego, objęty prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2003 Nr 162 poz. 1568 z późn. zm.) na podstawie decyzji WKZ z dnia 13.08.1957 r. wpisującej układ urbanistyczny Nowego Miasta Lubawskiego, łącznie z przestrzenią poza murami obronnymi w granicach 50-100 m do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być prowadzone pod nadzorem archeologicznym (dotyczy działek nr 67, 80/5, 83, 93/1 i 95, obręb 6 oraz działek nr 35, 37, 89/4, 91/14, 336, 337 i 345, obręb 9, Nowe Miasto Lubawskie). Koszty związane z nadzorem archeologicznym ponosi Zamawiający (nie należy brać pod uwagę przy wycenie przedmiotu zamówienia). Wykonawca przebudowy układu drogowego będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Energą - Operator S. A. z siedzibą w Gdańsku, Oddział w Toruniu, (z siedzibą przy ul. Gen. Bema 128, 87-100 Toruń) to jest wykonawcą prac budowlano - montażowych związanych z przebudową sieci elektroenergetycznej w celu usunięcia kolizji zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem (nie należy brać pod uwagę przy wycenie przedmiotu zamówienia). Wykonawca przebudowy układu drogowego będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Energą - Oświetlenie Sp. z o. o. Region Centrum w Toruniu w trakcie przebudowy oświetlenia ulicznego (należy wziąć pod uwagę przy wycenie przedmiotu zamówienia). Przed rozpoczęciem robót wykonawca robót ma obowiązek wykonania w obecności Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego dokumentacji fotograficznej oraz filmowej nieruchomości znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty budowlane w sposób zapewniający minimalizację utrudnień komunikacyjnych (nie dotyczy wykonania asfaltobetonowej nawierzchni jezdni, którą wykonawca może układać na całej szerokości jezdni). Przedmiot zamówienia należy realizować etapowo zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wadium w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie drogi publicznej o nawierzchni asfaltobetonowej o wartości co najmniej 1 mln zł brutto (każda). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować: a) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie dróg, 5 lat stażu pracy zawodowego, w tym min. 3 lata jako kierownik budowy w zakresie dróg, wykształcenie wyższe techniczne, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa, b) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci kanalizacyjnych, 3 lata stażu pracy zawodowego, w tym min. 1 rok jako kierownik budowy lub robót w zakresie sieci kanalizacyjnych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa. Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego oceniane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. , Nr 63, poz. 394, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Formularz oświadczenia dot. podwykonawców - wg załącznika nr 8 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa lub osobę upoważnioną do podpisywania oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian postanowień umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik A do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. nr 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim (ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie), pok. nr 29 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.