eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówOpiekunka osób starszych i niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Człuchów: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 54324 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie , ul. Jerzego z Dąbrowy 1a, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8343442, 8343443, faks 059 8343441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: czluchow.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie i organizację szkolenia pn. Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Projekt Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie człuchowskim(II), Regionalnego Programu Operacyjnego, Projekt Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim II. Liczba uczestników - 10 osób; Liczba godzin szkolenia - 240 godzin w tym 180 godzin zajęć praktycznych; Termin szkolenia - marzec - maj 2016r.; Miejsce szkolenia - teren miasta Czarne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadcze?nia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch usług w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły itp.). Za usługę w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń zamawiający uzna: przeprowadzenie 1 szkolenia grupowego o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia dla grupy minimum dziesięcioosobowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował odpowiednią salą wykładową na terenie miasta Czarne adekwatną do wielkości grupy, z odpowiednim oświetleniem i zapleczem socjalnym/sanitarnym. Sale wykładowe powinny być przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażone w odpowiednią liczbę stanowisk: ławki i krzesła oraz w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablicę, projektor lub rzutnik obrazu). Ponadto Wykonawca będzie dysponował miejscem do realizacji zajęć praktycznych w na terenie miasta Czarne w placówkach zajmujących się opieką nad osobami zależnymi np. Dom Pomocy Społecznej w Czarnem ponadto oraz Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi narzędziami i sprzętem do realizacji zajęć praktycznych, zestawem apteczek medycznych oraz fantomem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej 2 wykładowcami oraz min. 1 instruktorem zająć praktycznych, przy czym: 1. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z modułu zawodowego będzie posiadał wykształcenie wyższe oraz przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, bądź posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako opiekun osób starszych lub 2 letnie doświadczenie jako pielęgniarka; 2. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku medycznym lub wyższym o kierunku ratownictwo medyczne oraz przeprowadził min. dwa szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu, bądź posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako ratownik medyczny lub lekarz; 3. Instruktor zajęć praktycznych będzie posiadał wykształcenie minimum średnie oraz przeprowadził min. dwa szkolenia, z zakresu opieki nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi lub posiada minimum 2 letni staż pracy w zawodzie opiekun lub pielęgniarka. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość usługi - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej, zgodę na zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści umowy, w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, terminu realizacji zamówienia. Zmiana miejsca szkolenia nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych. Zmiana kadry wykładowców może mieć wyłącznie charakter osobowy i nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części V SIWZ. Zmiana terminu realizacji zamówienia dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pupczluchow.ssdip.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 1A , 77 - 300 Człuchów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 1A , 77 - 300 Człuchów pokój 207 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Projekt Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie człuchowskim(II), Regionalnego Programu Operacyjnego, Projekt Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim II..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.