Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Elbląg: Sukcesywne dostawy druków oraz sprzedaż gotowych druków akcydensowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer ogłoszenia: 54336 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. , ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 230-79-00, faks (055) 234-79-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkm.elblag.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zkm.elblag.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczona odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy druków oraz sprzedaż gotowych druków akcydensowych dla potrzeb Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie druków według wzoru określonego przez Zamawiającego oraz dostarczanie gotowych druków akcydensowych zgodnie, z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 2. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego - Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółki z ograniczona odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90. 3. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje następujące rodzaje i ilości druków: a)druk pokwitowania dowodu wpłaty-KP numerowany z nadrukiem wg wzoru Zamawiającego, oryginał (kolor biały) + 3 kopie (kolor żółty, zielony, niebieski), papier samokopiujący, w bloczku 25 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 4 odcinki 1 oryginał + 3 kopie) format A 6, ilość - 290 bloczków, (wzór druku do wglądu), b) druk ZAWIADOMIENIA o nałożeniu opłaty dodatkowej, numerowany z nadrukiem wg wzoru Zamawiającego, papier samokopiujący, nadruk w kolorze niebieskim w bloczku 50 szt. zawiadomień (1 zawiadomienie -2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia) wymiar 10,5 cm x 15 cm, ilość - 900 bloczków. (wzór druku do wglądu), c) papier samoprzylepny biały , matowy, bez nadruku, formatu A4, w ilości - 1000 szt. d) druk - pokwitowania dowodu wpłaty-KP , wielopozycyjny, nadruk w kolorze czerwonym, papier samokopiujący, w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia), format A6, ilość - 20 bloczków, e) druk - polecenie księgowania - PK nadruk w kolorze czarnym, w bloczku 100 kartek, format A5, ilość - 5 bloczków, f) druk - pokwitowanie dowodu wypłaty - KW wielopozycyjny, nadruk w kolorze niebieskim, papier samokopiujący w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia), format A 6 , ilość - 14 bloczków, g) druk - wydanie materiałów zewn.- WZ, wielopozycyjny, nadruk w kolorze niebieskim, papier samokopiujący, w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia),wymiar 10cm x 21cm, ilość - 4 bloczki, h) druk -Nota wielopozycyjny, nadruk czarny, papier samokopiujący, w bloczku 50 szt. pokwitowań (1 pokwitowanie - 2 odcinki 1 oryginał + 1 kopia) format A5, ilość - 2 bloczki, i) bankowy dowód wpłaty - papier samokopiujący, oryginał - kopie, nadruk czarny format A6, ilość - 20 bloczków, j) książka druku ścisłego zarachowania, kartki numerowane nadruk czarny, jeden egz. 48 stron format A4, ilość - 7 sztuk, k) karta drogowa sam. osobowego, format A5, numerowana, w bloczku 100 kartek, nadruk czarny, ilość - 5 bloczków. 4. Zamawiający wymaga 5 lat gwarancji na zdolność kopiowania papieru samokopiującego oraz 25 lat gwarancji na trwałość kopii . 5.Zamawiający wymaga dostaw wg ilości uzależnionych od potrzeb Zamawiającego: a) w terminie 14 dni od daty złożenia zapotrzebowania dla druków wskazanych w Załącznik nr 3 do oferty b) w terminie 7 dni od daty złożenia zapotrzebowania dla druków wykazanych w Załącznik nr 4 do oferty. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Dostawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie w zakresie art.25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z ograniczona odpowiedzialnością 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Komunikacji Miejskiej w Elblagu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 82-300 Elbląg, ul. Browarna 90 w pok. nr 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Pełna autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymania w ruchu: Aparat rtg mobilny uDR 370i - szt.1 oraz Aparat rtg mobilny uDR 380i - szt. 2 wraz z wyposażeniem w Zakładzie Radiologii w WSZ w Elblągu.
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.