eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągOdnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Elbląg: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 54338 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: roboty drogowe Inwestycja, której realizacja stanowi przedmiot niniejszego zamówienia publicznego obejmuje roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Odnowa nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane w 2007 roku przez Zakład Usług Inwestycyjnych inż. Marcin Łach, ul. Gwiezdna 10/14, 82-300 Elbląg, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIAR ROBÓT: Przedmiar do kosztorysu ofertowego Nazwa inwestycji: Remont (odnowa) nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu Branża: Drogowa Przedmiar robót przekazywany jest wraz z SIWZ jako ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. II. PROJEKT WYKONAWCZY: Skrócony projekt wykonawczy Nazwa inwestycji: Remont (odnowa) nawierzchni ulicy Adres obiektu: Elbląg, ul. Wiejska Branża: Drogowa B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa inwestycji: Remont (odnowa) nawierzchni ulicy Wiejskiej w Elblągu Branża: Drogowa Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A.II. oraz specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ jest zgodnie z wolą pobierającego SIWZ przekazywany w wersji papierowej za opłatą na pisemny wniosek pobierającego SIWZ lub udostępniany jest do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. ZAŁĄCZNIK Nr 8 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.umelblag.pl . 3. Przedmiotowe roboty będą zrealizowane w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację projektową i specyfikacje techniczne oraz przepisy obowiązujące w zakresie realizacji robót budowlanych i budowy dróg publicznych. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami wykonywania robót. 5. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną robót budowlanych, w tym m.in.: - wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektów i naniesieniem granicy pasa drogowego, - sporządzenie operatu geodezyjnego warstwy wyrównawczej i wiążącej nawierzchni drogowych, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Zamawiający informuje, że wysokość środków budżetowych, które posiada na realizację przedmiotowej inwestycji w 2008 r. wynosi 800 000 zł. 7. Wykonawca w terminie do 5 dni od podpisania umowy musi przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji ze wskazaniem, jakie zakresy robót będzie realizował w roku 2008 i 2009. 8. Zamawiający dopuszcza w 2008r. większe zaawansowanie rzeczowe inwestycji, której realizacja stanowi przedmiot zamówienia, niż pozwoli mu na to wysokość posiadanych środków. Wówczas pozostałe, wykonane w 2008 r. roboty będą fakturowane po 20 stycznia 2009 r. (tzw. roboty w toku) i opłacane ze środków budżetowych roku 2009 przeznaczonych na realizację pozostałej części inwestycji. 9. Zamawiający wymaga, aby w czasie prowadzenia Wykonawca robót zapewnił przejezdność ulicy i dojazdy do posesji. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oferty na podstawie dokumentacji projektowej i informacji zawartych w niniejszej SIWZ. 11. W trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, po podpisaniu umowy z Wykonawcą, poniższe dokumenty będą uważane za jej elementy oraz będą interpretowane jako części umowy w następującej ich ważności: a) Umowa, b) SIWZ, c) dokumentacja projektowa, d) przedmiar robót, e) oferta. 12. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 13. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. 14. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 15. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 16. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 17. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego obejmuje wykonanie robót związanych z: a) ułożeniem nowej nakładki bitumicznej na nawierzchni jezdni, b) przebudową chodników wraz z krawężnikami i obrzeżami, c) przebudową zjazdów, d) budową zatok parkingowych, e) regulacją urządzeń infrastruktury technicznej, f) wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł (brutto). Każda z wykazanych robót musi zawierać n/w zakresy robót: - budowę lub przebudowę jezdni, - budowę lub przebudowę chodników. W przypadku, kiedy Wykonawca wykazuje więcej niż 2 roboty budowlane to wymagana przez Zamawiającego wartość wykazywanych robót budowlanych - nie mniejsza niż 600 000,00 zł (brutto) dotyczy sumy wartości wykazywanych robót budowlanych. b. dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoba, wyznaczona do kierowania robotami musi posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6 SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.4. i 6.5. SIWZ. 4. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 3) i 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem Wykaz wykonanych robót budowlanych stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. b) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia. c) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: a) Wykaz osób należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem Wykaz osób stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. b) W wykazie osób należy wymienić osobę wyznaczoną do kierowania robotami, potwierdzając spełnienie warunku podanego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Uwaga: a) Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej terenowo Izby Inżynierów Budownictwa. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejnmuje koszty jej druku oraz przekazania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.