eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Lubartów: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych
Numer ogłoszenia: 54354 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Zarządzania wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych niezbędnych do prawidłowego i wydajnego funkcjonowania systemu. Zakres zamówienia: a) Dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania użytkowego - zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania spółdzielnią mieszkaniową, wykonanego w technologii bazodanowej SQL, który powinien obejmować następujące zagadnienia: - księgowość i finanse, - obsługa lokali mieszkalnych i użytkowych i związanych z tym rozliczeń, - rozliczenie mediów na poszczególne lokale, na poszczególne budynki i nieruchomości, - wkłady i udziały członkowskie, - ewidencja środków trwałych, - gospodarka magazynowa, - kadry - płace, - remonty zasobów Spółdzielni, - zlecenia prac remontowo - konserwacyjnych, - telewizja kablowa (internet, telewizja, telefon), b) dostarczenie i zainstalowanie bazy danych, niezbędnej do uruchomienia Zintegrowanego Systemu Informatycznego z licencjami dla wszystkich użytkowników, c) dostarczenie serwera z systemem operacyjnym zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6, d) nadzór nad wdrażaniem Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmujący: - konwersję danych z dotychczasowych programów Zamawiającego do Zintegrowanego Systemu Informatycznego, - instalację oprogramowania, - parametryzację systemu, - szkolenia pracowników w okresie wdrożenia, - przetwarzanie testowe e) powdrożeniowa obsługa informatyczna w zakresie eksploatacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w gotówce lub gwarancjach ubezpieczeniowych. Wysokosć wadium wynosi 5 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest spełnianie wymagań wynikających z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz złożenie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. XIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w przetargu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferenta dokumenty i oświadczenia oraz spełnianie warunków wymaganych w systemie spełnia/niespełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. XIII specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty oraz Specyfikacja modułów programowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 2. Oświadczenie oferenta o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie oferenta o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu, 5. Doświadczenie zawodowe, 6. Przedstawienie potencjału kadrowego oferenta wraz z podaniem wykazu osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (programiści i wdrożeniowcy) 7. Opis funkcjonalności Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 8. Specyfikacja techniczno-cenowa oferowanego rozwiązania w zakresie środowiska sprzętowo-programowego i bazodanowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz opis wymagań systemu w zakresie parametrów sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i połączeń telekomunikacyjnych, 9. Przedstawienie metodologii wdrożenia, w tym: - przedstawienie zakresu prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem, - podanie ilości godzin/dni przeznaczonych na szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi Zintegrowanego Systemu Informatycznego w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie, - przedstawienie sposobu przeprowadzenia wdrożenia, - wstępny harmonogram wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 10. Przedstawienie zakresu powdrożeniowej obsługi informatycznej, z uwzględnieniem gwarancji na oprogramowanie, sposobu i czasu reakcji w przypadku sytuacji awaryjnych oraz kosztów i warunków wymiany wersji Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane dokumenty: a) Aktualny dokument (do 6 miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej), b) Aktualne zaświadczenie (do 3 miesięcy od daty wystawienia) z organu podatkowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem, kiedy uzyskali oni przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, c) Aktualne zaświadczenie (do 3 miesięcy od daty wystawienia) z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, d) dokument potwierdzający wpłatę wadium, e) potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - zakres wdrożenia - 10
  • 3 - zakres obsługi powdrożeniowej - 10
  • 4 - ocena funkcjonalności systemu - 20
  • 5 - doświadczenie oferenta - 10
  • 6 - potencjał oferenta - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów tel. (081) 463-90-17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.