Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Sokółka: SPZOZ 1DEZ/2008
Numer ogłoszenia: 54380 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. (085) 722 04 64, fax (085) 722 04 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsokolka.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ 1DEZ/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych wg dodatku do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów z art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp 5)Wykażą zgodność asortymentu z Ustawą - z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych /jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów - z dnia 6 września 2001r Prawo farmaceutyczne /jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów / - z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych /jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów/- z dnia 6 września 2001r Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych /jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów/ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenia wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 4) odpowiednio do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej, 5) wypełniony w całości dodatek nr. 1 i 2 (formularz oferty; asortymentowo-cenowy) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga dostarczenia : Zamawiający nie wymaga. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający : Zamawiający nie wymaga. 3.1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga : 1) należy spełnić warunki określone w dodatku nr 2 asortymentowo - cenowym. 2) dla wszystkich grupy do oferty dołączyć dokument potwierdzający, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (katalog, ulotka) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. 1.Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski: tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego lub wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, której mowa w art.9 ust.3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolka.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40, pokój 128.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40, sekretariat - pokój 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa I, II, III, IV, V, VI, VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja narzędzi oraz powierzchni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa VIII, IX, X, XI, XII, XIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa XIV, XV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja termiczno - chemiczna i reutylizacja dializatorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB z o.o.
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu pod rekreację i sport w rejonie ulic: Broniewskiego, Skarżyńskiego i Grodzieńskiej w Sokółce.
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ramach realizacji zadania pn.: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1293B na odcinku ul. Jana Pawła II w Sokółce - Nowa Kamionka."
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA, URZĄDZEŃ ORAZ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- WOFiTM/71/2025/TP - Dostawa komponentów oraz opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni
- Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.