Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-05-26
Ogłoszenie nr 543962-N-2020 z dnia 2020-05-26 r.
Burmistrz Miasta Mława: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do budynków Miasta Mława i jego jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1 lipca 2020 r do dnia 30 czerwca 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Burmistrz Miasta Mława wyznaczył spośród podległych jednostek organizacyjnych Urząd Miasta Mława jako jednostkę do przeprowadzenia postępowania na rzecz tych jednostek i w ich imieniu.Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny
52482600000000, ul.
Stary Rynek
19
,
06-500
Mława, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
23 654 33 82, e-mail
piotr.tomaszewski@mlawa.pl, faks
236 543 652.
Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne?view_expired=2
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.mlawa.pl/zamowienia-publiczne?view_expired=2
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Kancelaria Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do budynków Miasta Mława i jego jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1 lipca 2020 r do dnia 30 czerwca 2021 r.
Numer referencyjny:
ORG.271.21.2020.WF
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
jedna część
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do budynków Miasta Mława w okresie od dnia 1 lipca 2020 r. do dnia 30 czerwca 2021 r. 1.2. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego realizowana będzie do wskazanych poniżej punktów: 1. Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Stary Rynek 19; 2. Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Padlewskiego 13; 3. Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Sienkiewicza 1; 4. Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, adres PZO - 06-500 Mława, ul. 18 Stycznia 4 lok. 25 5. Miejskie Przedszkole Samorządowe NR 4 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Mławie, ul. Z. Krasińskiego7, adres PZO-06-500 Mława, ul. Z. Krasińskiego 7 (budynek A); 6. Miejskie Przedszkole Samorządowe NR 4 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Mławie, ul. Z. Krasińskiego7, adres PZO-06-500 Mława, ul. Z. Krasińskiego 7 (kuchnia w budynku A); 7. Miejskie Przedszkole Samorządowe NR 4 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Mławie, ul. Z. Krasińskiego7, adres PZO-06-500 Mława, ul. Z. Krasińskiego 7 (budynek B); 8. Centrum Usług Wspólnych , ul. Plac 1 Maja 6, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Plac 1 Maja 6; 9. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mławie, ul. G. Narutowicza 6, adres PZO - 06-500 Mława, ul. G. Narutowicza 6; 10. Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4 (budynek nr 1); 11. Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4 (budynek nr 2); 12. Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4 (budynek nr 3); 13. Zespół Placówek Oświatowych nr 2 im. Haliny Rudnickiej w Mławie, ul. Graniczna 39 adres PZO - 06-500 Mława, ul. Graniczna 39 (budynek nr 1); 14. Zespół Placówek Oświatowych nr 2 im. Haliny Rudnickiej w Mławie, ul. Graniczna 39 adres PZO - 06-500 Mława, ul. Graniczna 39 (budynek nr 2); 15. Szkoła Podstawowa NR 3 im. dra Józefa Ostaszewskiego w Mławie , ul. Henryka Pogorzelskiego 4, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Henryka Pogorzelskiego 4; 16. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mławie, ul. Mikołaja Kopernika 38, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Mikołaja Kopernika 38 (budynek nr 1); 17. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mławie, ul. Mikołaja Kopernika 38, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Mikołaja Kopernika 38 (budynek nr 2); 18. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mławie, ul. Mikołaja Kopernika 38, adres PZO - 06-500 Mława, ul. Mikołaja Kopernika 38 (budynek nr 3); 1.3 Przedmiotem postępowania jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków Miasta Mława i jego jednostek organizacyjnych wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ (numery punktów poboru, nazwy odbiorców, adresy PZO, grupy taryfowe u obecnego sprzedawcy oraz suma zamówionych ilości paliwa gazowego - powyższa suma ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do odbioru wyliczonych ilości gazu). 1.4 Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), Burmistrz Miasta Mława wyznaczył do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz wszystkich podmiotów biorących w nim udział Urząd Miasta Mława (Wydział Inwestycji). Wykaz Zamawiających (oznaczenie grup poboru, adresy PZO, grupy taryfowe, orientacyjne zestawienie zapotrzebowania na gaz) biorących udział w zamówieniu wspólnym zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.6 Kompleksowa dostawa gazu będzie odbywać się na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.), Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145, poz. 1495) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 2.1 Szacunkowe zapotrzebowanie gazu ziemnego w okresie od 1 lipca 2020 r do 30 czerwca 2021 r wynosi 3836,045 MWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, została podana w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego poboru gazu ziemnego w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Dostawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości gazu. Obecnym operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Warszawa. 2.2. Na koszty korzystania z przedmiotu zamówienia składają się: opłata za sprzedaż gazu, opłata abonamentowa, opłata dystrybucyjna stała i zmienna. 2.3. Zamawiający Miasto Mława (wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi) podpisze kompleksową umowę na dostawę i dystrybucję gazu ziemnego wysokometanowego z Dostawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, spośród wszystkich ofert złożonych w niniejszym postępowaniu, niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający - Miasto Mława, działa w imieniu własnym oraz w imieniu niżej wymienionych jednostek organizacyjnych: 1. Miejskie Przedszkole Samorządowe NR 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Mławie, ul. Z. Krasińskiego 7, 06-500 Mława; 2. Centrum Usług Wspólnych, ul. Plac 1 Maja 6, 06-500 Mława; 3. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mławie, ul. G. Narutowicza 6, 06-500 Mława; 4. Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie, ul. Żołnierzy 80 Pułku Piechoty 4, 06-500 Mława; 5. Zespół Placówek Oświatowych nr 2 im. Haliny Rudnickiej w Mławie, ul. Graniczna 39, 06-500 Mława; 6. Szkoła Podstawowa NR 3 im. dra Józefa Ostaszewskiego w Mławie , ul. Henryka Pogorzelskiego 4, 06-500 Mława; 7. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mławie, ul. Mikołaja Kopernika 38, 06-500 Mława. 2.4 Dostarczanie gazu ziemnego odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 z poźn. zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz zatwierdzonymi taryfami dostarczania paliw gazowych PSG Sp. z o.o. 2.5 Dostawca będzie dostarczał gaz ziemny zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy - Prawo Energetyczne. 2.6 Dostawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dostawy gazu w ramach przedmiotu zamówienia. 2.7 Dostawca musi posiadać: - aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Dostawców będących właścicielami sieci Dystrybucyjnej OSD. - aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego - w przypadku Dostawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
65200000-5 |
65500000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-07-01 | 2021-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Dostawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
b) posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Dostawców, będących właścicielami sieci dystrybucyjnej OSD ;
c) aktualną umowę z operatorem systemu dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego - w przypadku Dostawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dostawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie w rozmiarze nie mniejszym niż 100 000 m^3 gazu ziemnego wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Dostawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 5 pkt. 1, art. 24 ust. 5 pkt. 6 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dostawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
b) posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalnośc i gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Dostawców, będących właścicielami sieci dystrybucyjnej OSD ;
c) aktualną umowę z operatorem systemu dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego - w przypadku Dostawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na wezwanie Zamawiającego Dostawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Dostawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz, że Dostawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w rozmiarze nie mniejszym niż 100 000 m^3 gazu ziemnego z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; 2) dowody określające, czy dostawy gazu wymienione w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie zawartymi umowami; 3) oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 5 pkt. 5 i pkt. 6 ustawy Pzp. (brak wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp). 4) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Dostawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin płatności faktury | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: a) zmiany w strukturze organizacyjnej Dostawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, b) zmiany osób reprezentujących strony. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, c) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT i wysokości podatku akcyzowego od gazu ziemnego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT czy podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano, d) zmiana ceny ofertowej w przypadku zmiany opłaty stałej za usługę sieciową i opłaty zmiennej za usługę sieciową w przypadku zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego wraz z dołączeniem taryfy cen i opłat, e) zmiany grupy taryfowej, w przypadku gdyby w trakcie trwania umowy obiekty zamawiającego zmieniły charakter użytkowania, f) zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji. g) ceny jednostkowe netto dla części zużycia objętej podatkiem akcyzowym będą podlegały zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania gazu ziemnego podatkiem akcyzowym. Dostawca jest zobowiązany na piśmie poinformować Zamawiającego o zmianie podatku akcyzowego oraz o jego wysokości. Dla części zużycia zwolnionej z akcyzy ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie. h) zaistnienie okoliczności (technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. i) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z 10.10. 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2019 r., poz. 1564) , jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę, j) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę, k) zmiany zasad gromadzenia i wysokości opłat od pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko za zgodą obu jej stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, za wyjątkiem zmian wchodzących w życie z mocy ustawy, które to zmiany następują automatycznie. 3. Zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Dostawcy lub Zamawiającego zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia. 4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski, tłumaczenie na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Zabezpieczenie przed wysychaniem skarpy przy ul. Mariackiej oraz przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy ul. Leszczyńskiego
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkół Nr 4 w Mławie
- Odprowadzenie wody opadowej z terenów wokół ul. Obrońców Mławy
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB
- Kompleksowa dostawa, obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego - grupa E,) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb 12 placówek WCPR.
- Kompleksowa dostawa gazu wraz z dystrybucją do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
- Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku w roku 2025
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję na 2025 r.
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.