Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-07-04
Og³oszenie nr 543984-N-2017 z dnia 2017-07-04 r.
Gmina Zawiercie: Zadanie nr 1 - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 6 w Zawierciu Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Pa³acyku w Kromo³owie ( filia MOK w Zawierciu ) Zadanie nr 3 - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 14 w Zawierciu w ramach projektu "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Zawierciu"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywno¶æ energetyczna, odnawialne ¼ród³a energii i gospodarka Niskoemisyjna dla dzia³ania: 4.3. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddzia³ania: 4.3.1. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: nie dotyczyPostêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych: nie dotyczyInformacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny
51596800000, ul.
ul. Le¶na
2
,
42400
Zawiercie, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 49 41 267, , e-mail
zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, , faks
32 67 22 684.
Adres strony internetowej (URL): www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy:
nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zawiercie.bip.net.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy sk³adaæ osobi¶cie, przes³aæ poczt± lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miejski w Zawierciu, ul. Le¶na 2,42-400 Zawiercie ( Punkt Informacyjny, parter UM )
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zadanie nr 1 - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 6 w Zawierciu Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Pa³acyku w Kromo³owie ( filia MOK w Zawierciu ) Zadanie nr 3 - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 14 w Zawierciu w ramach projektu "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Zawierciu"
Numer referencyjny:
ZP.271.59.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
nie dotyczy
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 6 w Zawierciu Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Pa³acyku w Kromo³owie ( filia MOK w Zawierciu ) Zadanie nr 3 - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 14 w Zawierciu w ramach projektu "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Zawierciu" Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywno¶æ energetyczna, odnawialne ¼ród³a energii i gospodarka Niskoemisyjna dla dzia³ania: 4.3. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddzia³ania: 4.3.1. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych - przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 3 zadana. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych na poszczególne zadania - na Zadanie nr 1 i / lub Zadanie nr 2 i/lub Zadanie nr 3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedno lub wiêcej zadañ Wybór ofert nast±pi odrêbnie dla ka¿dego zadania 2. Stan istniej±cy i zakres prac remontowo - modernizacyjnych: A. ZADANIE NR 1: a) Zestawienie podstawowych danych liczbowych charakteryzuj±cych budynek: - kubatura - 14437,44 m3 - powierzchnia zabudowy budynku - 1011,20 m2 - powierzchnia u¿ytkowa budynku - 3048,88 m2 b) Budynek Szko³y Podstawowej nr 6 znajduje siê przy ul. Wierzbowej 4, dz. Nr 147/1 w Zawierciu. Pe³ni funkcjê budynku o¶wiatowego. Zosta³ wybudowany w technologii tradycyjnej. Obiekt dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem nieu¿ytkowym. ¦ciany zewnêtrzne z ceg³y pe³nej. Dach drewniany, kryty blach± trapezow± powlekan±. Stolarka okienna- PCV- profile w systemie piêciokomorowym, szyby o wspó³czynniku przenikania 1,1 W/m2K. Ogrzewanie centralne z Ciep³owni Miejskiej, grzejniki ¿eliwne. Zakres prac dla Zadania nr 1: I. Roboty budowlane: 1. Docieplenie ¶cian budynku. 2. Docieplenie ¶cian fundamentowych. 3. Monta¿ rusztowania. 4. Wymiana stolarki drzwiowej. 5. Wymiana rur spustowych, rynien i instalacji odgromowej. 6. Renowacja daszków polegaj±ca na uzupe³nieniu tynków, wykonaniu nowych obróbek blacharskich oraz pokryciu pap±. 7. Monta¿ nowych parapetów z blachy stalowej. 8. Demonta¿ krat. 9. U³o¿enie na schodach p³ytek gresowych antypo¶lizgowych. 10. Osuszenie ¶cian piwnicznych obiektu. II. Roboty instalacyjne: 1. Wykonanie nowej instalacji C.O. 2. Wymiana istniej±cych grzejników na grzejniki p³ytowe. 3. Zamontowanie armatury. 4. Wykonanie izolacji. III. Roboty elektryczne: 1. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku. 2. Elektryczne roboty towarzysz±ce. IV. Roboty inne: 1. Wykonanie opaski w budynku z kostki brukowej. 2. Wykonanie balustrad schodów. oraz pozosta³e roboty zgodnie z przedmiarem robót. B. ZADANIE NR 2: a) Zestawienie podstawowych danych liczbowych charakteryzuj±cych budynek: - kubatura - 4060 m3 - powierzchnia zabudowy budynku - 508 m2 - powierzchnia u¿ytkowa budynku - 929 m2 - kubatura czê¶ci ogrzewanej - 3766 m3 - powierzchnia ogrzewana budynku - 929 m2 b) Budynek Pa³acyku w Kromo³owie - filii MOK "Centrum" znajduje siê przy ul. Filaretów 1 w Kromo³owie. Znajduje siê na skrzy¿owaniu ulic Filaretów, ¯elaznej i Staromiejskiej. Wzd³u¿ elewacji po³udniowo - wschodniej znajduje siê droga dojazdowa, a wzd³u¿ elewacji pó³nocno - wschodniej chodnik dla ruchu pieszych. Budynek jest dwukondygnacyjny, czê¶ciowo podpiwniczony, przystosowany do pe³nienia funkcji ¶wietlicy z zapleczem gastronomicznym oraz remizy stra¿ackiej. W budynku znajduje siê równie¿ biblioteka. ¦ciany zewnêtrzne konstrukcji tradycyjnej, wykonanie z pustaków oraz ceg³y pe³nej, dach dwuspadowy kryty dachówk±, stolarka okienna drewniana - do wymiany. Budynek wyposa¿ony jest w instalacje: - wodno - kanalizacyjn±, - elektryczn±, - teletechniczn±, - centralne ogrzewanie zasilane kot³em gazowym Zakres prac dla Zadania nr 2: I. Roboty budowlane: 1. Naprawê tynków w miejscach odparzeñ i zagrzybieñ, a nastêpnie docieplenie ¶cian zewnêtrznych i coko³u budynku metod± lekk±- mokr±. ¦ciany zewnêtrzne nale¿y ociepliæ styropianem o grubo¶ci 14 cm, metod± bezpoinow±. Jako materia³ termoizolacyjny zastosowaæ p³yty styropianowe. Przed przyst±pieniem do prac dociepleniowych nale¿y oczy¶ciæ ¶cianê z pozosta³o¶ci zaprawy, a ubytki tynku uzupe³niæ i zagruntowaæ. Przy ociepleniu coko³u pod ok³adzin± kamienn± nale¿y zastosowaæ podwójn± warstwê siatki. Uk³adanie p³ytek elewacyjnych rozpocz±æ od listwy startowej 2 cm nad powierzchni± terenu. 2. Wykonanie sufitu podwieszanego z warstw± ocieplenia we³n± mineraln±. 3. Docieplenie dachu sko¶nego w miejscach niedocieplonych. 4. Wymianê okien wraz z monta¿em nawiewników higrosterowanych. 5. Wymianê obróbek blacharskich. 6. Pomalowanie daszku na elewacji po³udniowo- zachodniej oraz barierek na elewacji po³udniowo- wschodniej. II. Roboty instalacyjne: 1. Wymiana kot³a gazowego wraz z modernizacj± wewnêtrznej instalacji gazowej oraz robotami budowlanymi w kot³owni. 2. Przebudowa wentylacji grawitacyjnej i wykonanie komina spalinowego. 3. Wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami III. Roboty elektryczne: 1. Roboty konieczne dla zasilenia kot³a, pomp i innych urz±dzeñ. 2. O¶wietlenie i uziemienie w pomieszczeniach kot³owni. oraz pozosta³e roboty zgodnie z przedmiarem robót. C. ZADANIE NR 3 a) Zestawienie podstawowych danych liczbowych charakteryzuj±cych budynek: - kubatura - 7431 m3 - powierzchnia zabudowy budynku - 1170,75 m2 - powierzchnia netto budynku - 1684,93 m2 - powierzchnia ca³kowita - 2074,90 m2 b) Budynek Szko³y Podstawowej nr 14 znajduje siê przy ul. Harcerskiej 67 w Zawierciu. Budynek wolnostoj±cy, dwukondygnacyjny, czê¶ciowo podpiwniczny. Piwnice zag³êbione ok 2,20 m poni¿ej poziomu wej¶cia do budynku, parter wzniesiony o ok. 0,5 m ponad poziom przyleg³ego terenu. W czê¶ci kot³owej 2,90 m. Budynek wzniesiony w 1963 roku w konstrukcji murowanej z ceg³y pe³nej na zaprawie cementowej. Sk³ada siê z czterech po³±czonych ze sob± bloków: - cz³on jednokondygnacyjny - sala gimnastyczna, - cz³on jednokondygnacyjny - pralnie, - cz³on jednokondygnacyjny z piwnic± - kuchnia wraz ze sto³ówk±. Stropodach jest gêsto¿ebrowy DZ-3, izolowany ¿u¿lem, pokryty pap±. Stropy gêsto¿ebrowe DZ-3. Pod³ogi s± wykoñczone lastrykiem, nie ocieplone. Klatka schodowa ¿elbetowa. Okna drewniane dwuszybowe. Instalacja rynien i rur spustowych sprawna w zakresie do poziomu terenu. Budynek wyposa¿ony jest w instalacje: - wodno - kanalizacyjn±, - elektryczn±, - teletechniczn±, - centralne ogrzewanie z w³asnej kot³owni wêglowej zlokalizowanej w piwnicy. Zakres prac dla Zadania nr 3: 1. Wykonania termomodernizacji budynku wraz z wymian± okien. 2. Wykonania hydroizolacji pionowej budynku. 3. Wykonania drena¿u opaskowego w czê¶ci podpiwniczonej. 4. Ocieplenia dachu. 5. Demonta¿u i monta¿u studzienek okien piwnicznych. 6. Wykonania przepompowni wody drena¿owej. 7. Wykonania instalacji c.o. 8. Wykonania kot³owni gazowej (4 niezale¿ne instalacje c.o. zasilane z kot³ów gazowych). 9. Wymiany chodnika. 10. Robót ok³adzinowych- ok³adziny schodów, ok³adziny ¶cian i posadzek. 11. Robót malarskich- malowanie farbami antykorozyjnymi balustrad. oraz pozosta³e roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowi± za³±czniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nast±pi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Ponadto, obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± zamówienia okre¶la tak¿e za³±czony do SIWZ wzór umowy. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³ wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê lub nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwi±zañ "równowa¿nych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji oraz bêd± zgodne pod wzglêdem: a) gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne, liczba elementów sk³adowych), b) charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji), c) charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ materia³ów), d) parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania, f) standardów emisyjnych. 6. Ilekroæ w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mowa jest o polskich normach, nale¿y przez to rozumieæ polskie normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 7. Wykonawca na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w stosunku do wskazanych materia³ów znaków bezpieczeñstwa, deklaracji zgodno¶ci lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodno¶ci z Polsk± Norm± przenosz±c± normy europejskie lub norm± pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±c± tê normê lub Polsk± Norm± w przypadku braku Polskiej Normy przenosz±cej europejskie. 8. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania umowy powinny odpowiadaæ , co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licz±c od dnia odbioru koñcowego prac. W Formularzu ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ, nale¿y podaæ pe³n± liczbê miesiêcy oferowanej gwarancji nie mniejsz± ni¿ 36 miesiêcy (warunek minimalny) i nie wiêksz± ni¿ 60 miesiêcy. Udzielenie d³u¿szego okresu gwarancji nie bêdzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji musi byæ równy okresowi rêkojmi. Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XVI SIWZ. 10. Obowi±zek zatrudnienia na umowê o pracê. Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z pó¼n. zm.) wszystkich osób, które bêd± wykonywaæ nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±ce na wykonaniu: 1) ZADANIE NR 1: a) bran¿a konstrukcyjno - budowlana : - prace demonta¿owe obróbek blacharskich - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne - roboty murarskie - roboty dekarskie, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie, - roboty wykoñczeniowe b) bran¿a instalacyjna: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji, - instalacja elektryczna - mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 15 kW, - instalacja odgromowa 2) ZADANIE NR 2: a) bran¿a konstrukcyjno - budowlana: - prace demonta¿owe obróbek blacharskich, - roboty zwi±zane z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty budowlane - monta¿ styropianu na ¶cianach zewnêtrznych oraz ocieplenie poddasza, - roboty murarskie, - roboty dekarskie, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie, - roboty wykoñczeniowe b) bran¿a instalacyjna: - monta¿ kot³a, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - instalacja wentylacji oraz kana³u spalinowego. 3) ZADANIE NR 3: a) bran¿a konstrukcyjno - budowlana: - prace demonta¿owe obróbek blacharskich, - roboty budowlane - remont schodów i balustrad, - roboty wi±zane z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty budowlane - wykonanie opaski wokó³ budynku - roboty murarskie, - roboty dekarskie, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie, - roboty wykoñczeniowe b) bran¿a instalacyjna: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji Pozosta³e uregulowania zosta³y ujête w § 3 ust. 3 wzoru umowy. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, wykonuj±cych obs³ugê geodezyjn±, dostawców materia³ów budowlanych i urz±dzeñ. 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera tak¿e wzór umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45331100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45333000-0 |
45332400-7 |
45330000-9 |
45331110-0 |
45421100-5 |
45443000-4 |
45321000-3 |
45262120-8 |
44621110-3 |
44621220-7 |
45400000-1 |
45310000-3 |
45300000-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 120
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie nale¿y zrealizowaæ w terminie: Zadanie nr 1 - nie d³u¿ej ni¿ 120 dni od dnia podpisania umowy, z tym ¿e wykonanie instalacji c.o. w terminie nie d³u¿szym ni¿ 50 dni od dnia podpisania umowy Zadanie nr 2 - nie d³u¿ej ni¿ 120 dni od dnia podpisania umowy, z tym ¿e wykonanie instalacji c.o. w terminie nie d³u¿szym ni¿ 50 dni od dnia podpisania umowy Zadanie nr 3 - nie d³u¿ej ni¿ 120 dni od dnia podpisania umowy, z tym ¿e wykonanie instalacji c.o. w terminie nie d³u¿szym ni¿ 50 dni od dnia podpisania umowy Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia to 120 dni od daty podpisania umowy. Zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji przedmiotu zamówienia, który nast±pi w ci±gu: 120 dni od daty podpisania umowy - 0 pkt 110 dni od daty podpisania umowy - 3 pkt 100 dni od daty podpisania umowy - 6 pkt 90 dni od daty podpisania umowy - 9 pkt 80 dni od daty podpisania umowy - 12 pkt 70 dni od daty podpisania umowy - 15 pkt 60 dni od daty podpisania umowy - 18 pkt. Zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty (Za³±cznik nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu oferty ¿adnej opcji - Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium 0 pkt, przyjmuj±c i¿ Wykonawca deklaruje maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia, tj. 120 dni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³:
Dla zadania nr 1:
- co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu docieplenia elewacji budynku o powierzchni docieplenia co najmniej 1000 m2
Dla zadania nr 2:
- co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu docieplenia elewacji budynku o powierzchni docieplenia co najmniej 300 m2
Dla zadania nr 3:
- co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu docieplenia elewacji budynku o powierzchni docieplenia co najmniej 1000 m2
b) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob±/mi niezbêdn±/ymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadaj±c±/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi:
Dla zadania nr 1 -
1. Kierownik budowy z uprawnieniami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej
2. Kierownik robót z uprawnieniami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
3. Kierownik robót - z uprawnieniami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
Dla zadania nr 2 -
1. Kierownik budowy z uprawnieniami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej
2. Kierownik robót - z uprawnieniami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
Dla zadania nr 3 -
1. Kierownik budowy z uprawnieniami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej
2. Kierownik robót - z uprawnieniami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane musz± byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadaj±cym im wa¿nym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ci.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie ww. funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
nie dotyczy
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Uwaga:
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. dotyczy warunków udzia³u w postêpowaniu (zdolno¶ci technicznej lub zawodowej):
c) dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, z³o¿ony w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada (w formie orygina³u), stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
Zadanie nr 1 - 22.000,00 z³ ( s³ownie: dwadzie¶cia dwa tysi±ce z³ 00/100 )
Zadanie nr 2 - 10.000,00 z³ ( s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³ 00/100 )
Zadanie nr 3 - 35.000,00 z³ ( s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³ 00/100 ).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na nastêpuj±cy nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Zawierciu - zadanie nr.................
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
nie dotyczy
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: nie dotyczy
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): nie dotyczy
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: nie dotyczy
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rêkojmia | 18,00 |
Termin realizacji zamówienia | 18,00 |
Wysoko¶æ kary umownej za opó¼nienie w zakoñczeniu wykonania robót budowlanych | 4,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstêpny harmonogram postêpowania:
nie dotyczy
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:nie dotyczy
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:nie dotyczy
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±) przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 3 % ceny ofertowej (³±cznie z podatkiem VAT). 1) Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wnoszone w: - pieni±dzu - nale¿y wp³acaæ przelewem na konto: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera za³±czony do niniejszej SIWZ wzór umowy (za³±cznik nr 4). 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. Warunki okre¶lono równie¿ poni¿ej: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w nastêpstwie: a) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej; b) braku mo¿liwo¶ci prowadzenia prac budowlanych w wyniku z³ej pogody, trwaj±cej ponad 5 dni roboczych, uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie prac /robót/ lub us³ug budowlanych ze wzglêdu na wymogi producentów materia³ów lub urz±dzeñ, je¿eli rzeczywi¶cie nie prowadzono w tym okresie prac, robót budowlanych oraz innych us³ug wchodz±cych w zakres przedmiotu umowy, przy czym w takim przypadku na wniosek Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty zawieraj±ce informacjê producentów materia³ów lub urz±dzeñ o ww. wymogach; c) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji). Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczno¶ci celem ukoñczenia przedmiotu umowy w sposób nale¿yty. Zmiana terminu realizacji Inwestycji nie wp³ywa na zmianê wynagrodzenia. Wraz ze zmian± terminu realizacji Inwestycji zaktualizowany zostaje harmonogram rzeczowo-finansowy. 2) Dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej (zgodnie z opracowan± procedur± zmian - zatwierdzony "Wniosek o wprowadzenie zmian robót/obiektów"), wskutek: a) wyst±pienia ró¿nic miêdzy ilo¶ci± robót okre¶lon± przedmiarem robót planowanych do wykonania, a rzeczywistymi ilo¶ciami wynikaj±cymi z obmiarów robót wykonanych, b) konieczno¶ci przeprowadzenia robót objêtych dokumentacj± projektow±, które nie by³y przewidziane w zestawieniu robót planowanych (przedmiarze), nie wykraczaj±ce poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej; c) wykonanie robót wynikaj±cych z dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej, zmian technologii wykonania o ile nie powoduje to istotnego zwiêkszenia wynagrodzenia i o ile nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej; Zmiany te nie wymagaj± aneksu do umowy, je¿eli ich wprowadzenie nie spowoduje przekroczenia wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w § 6 ust.1 umowy. 3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w nastêpstwie: a) zwiêkszenia kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikaj±cych z dokonania zmian wskazanych w niniejszej umowie a prowadz±cych do zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w § 6 ust.1 umowy. W przypadku zmniejszenia kosztów realizacji przedmiotu umowy nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, 4) Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, wówczas Wykonawca mo¿e powierzyæ te czynno¶ci innym osobom o kwalifikacjach, uprawnieniach spe³niaj±cych co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postêpowania; 5) Zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca o którym wy¿ej mowa nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w oparciu o przes³anki zawarte w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (o¶wiadczenie analogiczne do tego które by³o sk³adane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 3. Zmianie podlegaj± tak¿e wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do tre¶ci oferty, w tym m.in.: 1) Zmiana osób wyznaczonych do kontaktów, wspó³pracy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiaj±cego (w przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania wskazanych czynno¶ci przez te osoby) - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy; 2) zmiana danych zwi±zana z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiaj±cego) - zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Przekszta³cenie Wykonawcy w zwi±zku z sukcesj± generaln±, przekszta³ceniami, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (nastêpstwa prawne), zmiana nazwy Wykonawcy - winno nast±piæ w formie aneksu do umowy. 5. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych podstawê do zmiany umowy, ka¿da ze Stron wystêpuje z wnioskiem na pi¶mie o dokonanie takiej zmiany. 6. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci - aneks do umowy, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, ¿e nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych jest niewa¿na. 8. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
nie dotyczy
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
nie dotyczy
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ na Formularzu oferty lub wed³ug takiego samego schematu, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty nale¿y do³±czyæ: 1) O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia - za³±cznik nr 2 do SIWZ, które nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 3 do SIWZ, które nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 3) Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowi±cego za³±cznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie - je¶li dotyczy. 5) Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej, nale¿y do³±czyæ do oferty orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium - zgodnie z ust. 5 rozdzia³u VIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3. Uwaga dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów: 1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352); 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 4. Og³oszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówieñ Publicznych w dniu 04.07.2017r.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 6 w Zawierciu |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45400000-1, 45321000-3, 45310000-3, 45300000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 120
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rêkojmia | 18,00 |
Termin realizacji zamówienia | 18,00 |
Wysoko¶æ kary umownej za opó¼nienie w zakoñczeniu wykonania robót budowlanych | 4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Termomodernizaja Pa³acyku w Kromo³owie ( filia MOK w Zawierciu ) |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45443000-4, 45421100-5, 45321000-3, 45262120-8, 45331100-7, 44621110-3, 44621220-7, 45331100-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 120
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rêkojmia | 18,00 |
Termin realizacji zamówienia | 18,00 |
Wysoko¶æ kary umownej za opó¼nienie w zakoñczeniu wykonania robót budowlanych | 4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Termomodernizacja Szko³y Podsatwowej nr 14 w Zawierciu |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45331100-7, 45333000-0, 45332400-7, 45330000-9, 45331110-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 120
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rêkojmia | 18,00 |
Termin realizacji zamówienia | 18,00 |
Wysoko¶æ kary umownej za opó¼nienie w zakoñczeniu wykonania robót budowlanych | 4,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "¦wiadczenie us³ug porz±dkowych w budynkach i na posesjach stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Zawiercie, bêd±cych w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Czê¶ci.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z monta¿em OZE, modernizacj± instalacji wewnêtrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudow± i adaptacj± pomieszczeñ na potrzeby ¿³obka.
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie robót budowlanych w obrêbie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
wiêcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokszta³c±cego im. D±brówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemys³owej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postêpowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do utworzenia strzelnicy pneumatycznej oraz zakup i monta¿ wyposa¿enia strzelnicy pneumatycznej - Strzelnica w powiecie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.