Ogłoszenie z dnia 2006-01-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: opracowanie map projektów podziału nieruchomości S12/S17
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie map projektów podziału nieruchomości S12/S17. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie map projektów podziału nieruchomości - załącznika do wniosku o wydanei decyzji o ustalenie lokalizacji drogi dla budowy drogi ekspresowej nr S12/S17 na odcinku węzeł Sielce (włącznie) - węzeł Bogucin, długości ok. 24,0 km. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: województwo lubelskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.24.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres opracowania obejmuje opracowania (6 kompletów) map projektów podziału nieruchomości i zawierają m.in.:mapę projektu podziału działek w skali 1:1000 wykonaną w oparciu o ewidencję gruntów (obrębowo)-wielokrotność formatu A-4;wykaz zmian gruntowych z rozliczeniem każdej dzielonej działki z dokładnością do 1 m2;mapy projektu podziału dla każdej działki w skali 1:1000;poświadczone tytuły prawne działek; zaewidencjonowanie operatu geodezyjnego; inne niezbędne wymagane odrębnymi przepisami. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;
III.1) Wymagane wadium: 3000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzpz oraz Wykonawcy którzy posiadają: 1) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 700 tys PLN; 2) Potencjał kadrowy-wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami oraz posiadające wymagane ustawowo uprawnienia do wykonania prac objętych zamówieniem; 3)Doświadczenie-Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył)jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat(liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 1 komplet map projektów podziału nieruchomości-załącznika do wniosku o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji drogi na sieci dróg krajowych o podobnym zakresie prac. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać że łącznie spełniają warunki określone w pkt.1),2),3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 usatwy Pzp; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wystarczającym będzie złożenie jedynie tego dokumentu spośród składających się na sprawozdanie finansowe, z którego wynikać będzie spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1) np. "Rachunek zysków i strat" lub inny dokument określający przychód netto-dla Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego. Przez ostatnie lata obrotowe należy rozumieć lata obrachunkowe, zamknięte finansowo tj. dla Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego ostatnim rokiem obrotowym będzie rok rozliczony z Urzędem Skarbowym; Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie ("Potencjał kadrowy"). Do informacji powinny być załączone kopie uprawnień; Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (referencje muszą być wystawione od zleceniodawcy opracowania i tylko takie będą honorowane przez Zamawiającego);
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.03.2006, cena - 12 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2006, godzina 11:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania o nazwie Red Hat Enterprise Linux Server, Premium (Physical or Virtual Nodes).
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2080K Kopaliny - Stary Wiśnicz w miejscowościach Wiśnicz Mały i Stary Wiśnicz
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń dla zadania pn. Budowa nowego budynku biurowego Nadleśnictwa Gołąbki
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.