eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokZakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-03-10

Bia³ystok: Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 54404 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http:// www.mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, podzielony na dwie czê¶ci (pakiety): PAKIET NR 1: sprzeda¿ i dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 1A do SIWZ, PAKIET NR 2: sprzeda¿ i dostawa oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu zamówienia w granicach ok. 30 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny - dotyczy czê¶ci zamówienia Pakiet Nr 1. 3. Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonego sprzêtu. 4.Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia: a) termin p³atno¶ci: do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury, b) nie przewiduje siê wyp³acania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zap³aty - jak we wzorze umowy - za³±cznik nr 10a (Pakiet Nr 1), nr 10b (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Ustalenia organizacyjne zwi±zane z wykonaniem zamówienia: - Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo, w³asnym transportem, na w³asny koszt i na w³asne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w terminie, o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - przekazanie przedmiotu zamówienia bêdzie uznane za skuteczne, je¿eli Zamawiaj±cy podpisze protokó³ odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, - ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - okre¶lenie przez Wykonawcê telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji, - Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wyga¶niêcia zobowi±zañ Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego, - Wykonawca bêdzie obowi±zany do dochowania nale¿ytej staranno¶ci przy realizacji zobowi±zañ umownych oraz do ¶cis³ej i sta³ej wspó³pracy z Zamawiaj±cym. 5. Szczegó³owe postanowienia dotycz±ce wykonywania zobowi±zañ odnosz±cych siê do reklamacji i gwarancji zawarto we wzorze umowy - za³±cznik nr 10a (Pakiet Nr 1), i nr 10b (Pakiet Nr 2), które stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzêt: PAKIET NR 1: sprzeda¿ i dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku 1) minimum 3 - letniej gwarancji na dostarczony serwer wraz z opiek± serwisow±, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 2) minimum 3 - letniej gwarancji na dostarczone komputery typu All-in-One typ 1, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 3) minimum 3 - letniej gwarancji na dostarczony komputer typu All-in-One typ 2, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 4) minimum 3 - letniej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 5) minimum 1 - letniej gwarancji na dostarczon± drukarkê laserow± z podajnikiem do kopert, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 6) minimum 2 - letniej gwarancji na dostarczone zasilacze awaryjne UPS, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 7) minimum 2 - letniej gwarancji na dostarczon± zewnêtrzn± pamiêæ dyskow± przeno¶n±, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 8) minimum 3 - letniej gwarancji na dostarczone urz±dzenie typu firewall z modu³em HA, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 9) minimum 1 - letniej gwarancji na dostarczone routery VPN, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 10) minimum 1 - rok gwarancji na dostarczone myszki komputerowe przewodowe, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 11) minimum 2 - letniej gwarancji na dostarczone klawiatury komputerowe przewodowe, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 12) minimum 1 - letniej gwarancji na dostarczone materia³y eksploatacyjne (tonery) do drukarek monochromatycznych sieciowych z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 13) minimum 1 - letniej gwarancji na dostarczone materia³y eksploatacyjne (tonery) do drukarki laserowej z podajnikiem do kopert, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, 7.Informacja o rozwi±zaniach równowa¿nych: a) przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego i bêd± stanowi³y podstawê oceny ewentualnych ofert równowa¿nych, b) w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów, lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie urz±dzeñ, materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych, u¿ytkowych, jako¶ciowych, funkcjonalnych, i o walorach estetycznych nie gorszych od okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, c) w przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, tj. powinien wykazaæ, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 8. Podwykonawstwo: a) Zamawiaj±cy nie zastrzega, ¿e Wykonawca ma obowi±zek osobistego wykonania kluczowej czê¶ci zamówienia. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, b) w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w Formularzu oferty czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcê nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, c) je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, d) w przypadku nie wskazania czê¶ci zamówienia, która ma byæ realizowana przez Podwykonawcê Zamawiaj±cy uzna, ¿e ca³o¶æ zamówienia bêdzie wykonywana przez Wykonawcê osobi¶cie..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8, 48.76.00.00-3, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • PAKIET NR 1: warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych uwzglêdniane s± równie¿ nadal wykonywane) co najmniej 2 dostawy sprzêtu komputerowego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto ka¿da (w ramach jednej umowy) oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, PAKIET NR 2: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 9.1. lit. a SIWZ.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    - specyfikacjê techniczn±- zamieszczon± w tabeli Formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ (Pakiet Nr 1) - z parametrami technicznymi sprzêtu, który oferuje. Uwaga! W specyfikacji technicznej nale¿y wype³niæ ka¿dy wiersz tabeli, opisuj±c dok³adnie ka¿dy parametr wymagany przez Zamawiaj±cego! - o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany sprzêt spe³nia wszelkie obowi±zuj±ce w Polsce wymagania dla tego typu sprzêtu, dotycz±ce bezpieczeñstwa oraz zu¿ycia energii, w szczególno¶ci okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 maja 2013r. w sprawie zasadniczych wymagañ dotycz±cych ograniczenia niektórych niebezpiecznych substancji w sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013r., poz. 547), posiada oznakowanie CE oraz deklaracjê zgodno¶ci wystawion± przez producenta sprzêtu, zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami (nale¿y przez to rozumieæ o¶wiadczenie producenta lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, stwierdzaj±ce na jego wy³±czn± odpowiedzialno¶æ, ¿e oferowany sprzêt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodno¶ci (Dz. U z 2014r., poz. 1645 z pó¼n. zm.) - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym (dotyczy PAKIETU NR 1), - dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ okre¶lonych w za³±czniku nr 1B do SIWZ, w celu wykazania równowa¿no¶ci zaoferowanego oprogramowania komputerowego równowa¿nego do opisanego przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietu Nr 1, W przypadku zaoferowania równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych (tonerów) (dotyczy PAKIETU NR 1) : - o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e oferowane produkty s± dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz ¿e s± wytworzone w zgodzie z prawami patentowymi - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, - o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne posiadaj± parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz u¿ytkowe, w szczególno¶ci parametry jako¶ci wydruku, wydajno¶ci, pojemno¶ci tuszu/tonera, takie same lub lepsze ni¿ oryginalne oferowane przez producentów danych urz±dzeñ - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, - o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne zapewniaj± prawid³ow± eksploatacjê urz±dzeñ, a ich zastosowanie nie powoduje ograniczeñ funkcji i mo¿liwo¶ci urz±dzenia oraz jako¶ci wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urz±dzenia (pe³na kompatybilno¶æ z oprogramowaniem urz±dzeñ do których s± przeznaczone, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zu¿ycia tonera, tuszu) - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, - dokumenty, dla wszystkich oferowanych równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych, ( np. certyfikaty, karty z testów wydajno¶ci, raporty z badañ, deklaracje zgodno¶ci) potwierdzaj±ce zgodno¶æ z normami pomiarów wydajno¶ci: -ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajno¶ci dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku, -ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajno¶ci dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku, -ISO/IEC 24711- norma pomiarów wydajno¶ci dla kolorowych kartrid¿y atramentowych oraz komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku, - ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajno¶ci dla kolorowych kartrid¿y lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku , Dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ produktów z wy¿ej wymienionymi normami powinny byæ wystawione przez niezale¿ny podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci lub jednostkê badawcz± oraz zawieraæ formularz z raportu wyników testów pomiaru wydajno¶ci, przeprowadzonych zgodnie z w/w normami. W przypadku braku powy¿szych dokumentów Zamawiaj±cy dopuszcza za³±czenie do oferty za¶wiadczenia wystawionego przez producenta urz±dzeñ do których maj± byæ zastosowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne lub autoryzowanego dystrybutora tych urz±dzeñ , potwierdzaj±ce jako¶æ oferowanych materia³ów równowa¿nych oraz mo¿liwo¶æ zastosowania ich w miejsce oryginalnych. W przypadku zaoferowania równowa¿nego oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji (dotyczy PAKIETU NR 2): - w celu wykazania równowa¿no¶ci, tabelê porównawcz± (porównanie obu programów zawieraj±ce potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji programu antywirusowego i konsoli zarz±dzaj±cej) potwierdzone przez producenta oferowanego oprogramowania lub jego przedstawiciela;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiaj±cy wymaga tak¿e do³±czenia do oferty: a) wype³nionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 (Pakiet Nr 1) i/lub za³±cznik nr 3 (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wype³nionego i podpisanego Formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dotyczy Pakietu Nr 1, c) pe³nomocnictwa podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), d) w przypadku gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, e) pisemne zobowi±zanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcê, polegaj±c± na: a) konieczno¶ci dostarczenia innych (bez zmiany ceny), ni¿ dostêpne w momencie sk³adania przez Wykonawcê oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, spowodowanej zakoñczeniem produkcji towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadaj±cych parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcê w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oraz w przypadku wprowadzenia zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora - dotyczy Pakietu nr 1, b) zmianie terminu realizacji zamówienia je¿eli jego niedotrzymanie wynika: - z dzia³ania si³y wy¿szej, - w zwi±zku z wyst±pieniem zdarzeñ losowych oraz przyczyn technicznych uniemo¿liwiaj±cych zakoñczenie realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci przedmiotu umowy, - z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, c) mo¿liwo¶ci dokonania zmian umowy w zakresie przedmiotu umowy w zwi±zku z niemo¿liw± do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±c± brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego - dotyczy Pakietu nr 1, d) mo¿liwo¶ci dokonania zmian umowy w zakresie przedmiotu umowy: - w przypadku wprowadzenia zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora, - w zwi±zku z niemo¿liw± do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±c± brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego - dotyczy Pakietu nr 2, e) zmianie wynagrodzenia w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT, - zmiany ilo¶ci przedmiotu umowy - wówczas zmniejszenie wynagrodzenia bêdzie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, bêd±cej za³±cznikiem do umowy, z uwzglêdnieniem ilo¶ci rzeczywi¶cie wykonanych dostaw, bez konieczno¶ci zachowania formy pisemnej - dotyczy Pakietu Nr 1, f) zmianie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT- dotyczy Pakietu Nr 2, g) dokonaniu zmian umowy w zwi±zku z wprowadzeniem podwykonawcy (w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie zadeklarowa³ realizacjê umowy si³ami w³asnymi), rezygnacji lub zmianie podwykonawcy, za wyra¼n± zgod± Zamawiaj±cego oraz na warunkach okre¶lonych w SIWZ, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmian± zakresu dostaw planowanych do powierzenia podwykonawcom, za zgod± Zamawiaj±cego. 2. Wszystkie postanowienia okre¶lone w pkt. 1 mog± stanowiæ katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, ale nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody, zarówno przez Zamawiaj±cego jak i Wykonawcê. Ka¿da zmiana umowy wprowadzona bêdzie w trybach i procedurach opisanych w umowie. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.mopr.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku ul. Malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, woj. podlaskie..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 11:45, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, sekretariat..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1: sprzeda¿ i dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, o nastêpuj±cym zakresie: 1) serwer wraz z opiek± serwisow± - 1 sztuka, 2) komputer typu All-in-One typ 1- 34 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 3) komputer typu All-in-One typ 2 - 1 sztuka, 4) drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa z duplexem - 21 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 5) drukarka laserowa z podajnikiem do kopert - 1 sztuka, 6) zasilacz awaryjny UPS - 40 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 7) oprogramowanie okre¶lone w za³±czniku Nr 1A do SIWZ, 8) urz±dzenie typu firewall z modu³em HA - 1 sztuka, 9) router dostêpowy z VPN - 10 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 10) myszka komputerowa przewodowa- 20 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 11) klawiatura komputerowa przewodowa - 20 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 12) pendrive 8 GB - 40 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 13) pendrive 32GB - 40 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 14) Materia³y eksploatacyjne (tonery) do oferowanych drukarek monochromatycznych sieciowych z duplexem - 35 sztuk/kpl (tego samego producenta i tego samego modelu), 15) Materia³y eksploatacyjne (tonery) do oferowanej drukarki laserowej z podajnikiem do kopert - 7 sztuk/kpl (tego samego producenta i tego samego modelu). 2. Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza oprogramowanie równowa¿ne do oprogramowania wskazanego w za³±czniku nr 1A do SIWZ. Przez oprogramowanie równowa¿ne rozumie siê takie, które realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy opisane w SIWZ oraz spe³nia wymagania okre¶lone w za³±czniku Nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Licencje na oprogramowanie powinny zezwalaæ na u¿ywanie oferowanego oprogramowania przez Zamawiaj±cego. 5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz powinien byæ fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano wcze¶niej nieu¿ywane czê¶ci i materia³y, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadaj±ce zabezpieczenia pozwalaj±ce na prawid³owe przechowywanie i bezpieczny transport, z podan± nazw± producenta i wskazaniem terminu up³ywu gwarancji producenta oraz powinien posiadaæ instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim. Sprzêt bêd±cy przedmiotem zamówienia powinien byæ fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ 12 miesiêcy przed dat± dostawy do Zamawiaj±cego. 6. Oferowany sprzêt powinien spe³niaæ wszelkie wymogi dla tego typu sprzêtu, dotycz±ce bezpieczeñstwa oraz zu¿ycia energii okre¶lone w obowi±zuj±cym w Polsce prawie, w szczególno¶ci okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 maja 2013r. w sprawie zasadniczych wymagañ dotycz±cych ograniczenia niektórych niebezpiecznych substancji w sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013r., poz. 547), posiadaæ oznakowanie CE oraz deklaracjê zgodno¶ci wystawion± przez producenta sprzêtu, zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami (nale¿y przez to rozumieæ o¶wiadczenie producenta lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, stwierdzaj±ce na jego wy³±czn± odpowiedzialno¶æ, ¿e oferowany sprzêt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodno¶ci (Dz. U z 2014r., poz. 1645 z pó¼n. zm.) - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym. Dokumenty wystawione w jêzyku obcym musz± byæ przet³umaczone i podpisane przez Wykonawcê. 7. Oferowany sprzêt i oprogramowanie powinno posiadaæ szczegó³owe instrukcje obs³ugi i konserwacji, no¶niki, kody, sterowniki i programy konieczne do konfigurowania, uruchamiania oraz wykorzystania czê¶ci i podzespo³ów komputera oraz karty katalogowe producenta i karty gwarancyjne w jêzyku polskim, licencje, certyfikaty i deklaracje zgodno¶ci. 8. Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonego sprzêtu. 9. Wymagania w zakresie materia³ów eksploatacyjnych do oferowanych drukarek (tonery): 1) Materia³y eksploatacyjne bêd±ce przedmiotem zamówienia powinny byæ fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamkniête, nie regenerowane, tzn. wykonane z nowych elementów - nowa obudowa, powinny posiadaæ nowe oryginalne opakowanie chroni±ce kasetê z tonerem po wyjêciu z opakowania zewnêtrznego (opakowanie wewnêtrzne), umo¿liwiaj±ce zweryfikowanie zgodno¶ci dostawy z zamówieniem, nie nosz±ce znamion otwierania, zaopatrzone w zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). 2) Za fabrycznie nowy nie uznaje siê materia³u, w którym pojemnik zosta³ jedynie wyczyszczony i ponownie nape³niony tonerem lub tuszem. 3) Wszystkie oferowane materia³y eksploatacyjne powinny byæ oznakowane nazw± producenta oraz kodem producenta umo¿liwiaj±cym jednoznaczn± identyfikacjê producenta oraz typ materia³u eksploatacyjnego, a tak¿e termin jego wa¿no¶ci. Oznaczenia powinny byæ umieszczone trwale na opakowaniach zewnêtrznych oraz bezpo¶rednio na kasecie z tonerem. 4) Wszystkie oferowane materia³y eksploatacyjne, bezpo¶rednio na opakowaniu, powinny posiadaæ listê urz±dzeñ kompatybilnych z oferowanym materia³em eksploatacyjnym. 5) Okres przydatno¶ci dostarczanych materia³ów eksploatacyjnych nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy licz±c od dnia dostawy do Zamawiaj±cego. 6) Zamawiaj±cy nie dopuszcza oferowania materia³ów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego nape³niania b±d¼ wymiany jakichkolwiek elementów. 7) Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia materia³ów eksploatacyjnych oryginalnych , tj. wyprodukowanych przez producenta tego urz±dzenia, do którego dany materia³ jest przeznaczony lub materia³ów eksploatacyjnych równowa¿nych, pod warunkiem ¿e posiadaj± identyczne lub lepsze parametry w odniesieniu do materia³ów oryginalnych, tzn. wytworzonych przez producenta urz±dzeñ do których s± przeznaczone i nie powoduj± negatywnych objawów i wy¶wietlania ostrzegawczych komunikatów. 8) Wykonawca, który oferuje materia³y eksploatacyjne równowa¿ne, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca powinien podaæ w Formularzu oferty: nazwê oraz producenta oferowanych równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych, dodatkowo kod (symbol) oraz opis parametrów technicznych (pojemno¶æ i wydajno¶æ tonera). Je¿eli Wykonawca oferuje produkt oryginalny wpisuje - orygina³ - oraz nazwê producenta. 9) W przypadku oferowania równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna materia³y eksploatacyjne, które spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a) materia³y eksploatacyjne powinny byæ dopuszczone do stosowania przez producenta urz±dzenia w jego okresie gwarancyjnym, b) powinny byæ kompatybilne ze wskazanym typem urz±dzenia, c) powinny posiadaæ parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz u¿ytkowe, w szczególno¶ci parametry jako¶ci wydruku, wydajno¶ci, pojemno¶ci tuszu/tonera, takie same lub lepsze ni¿ oryginalne oferowane przez producentów danych urz±dzeñ - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, d) powinny zapewniæ prawid³ow± eksploatacjê urz±dzeñ, a ich zastosowanie nie mo¿e powodowaæ uszkodzenia urz±dzenia lub ograniczenia funkcji i mo¿liwo¶ci urz±dzenia oraz jako¶ci wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urz±dzenia, a ich zamontowanie i u¿ywanie nie mo¿e spowodowaæ utraty praw gwarancji producenta urz±dzenia, do którego s± przeznaczone, e) nie mog± ograniczaæ wspó³pracy z oprogramowaniem urz±dzenia monitoruj±cym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f) oferowane materia³y eksploatacyjne równowa¿ne musz± mieæ co najmniej tak± sam± wydajno¶æ jak materia³y eksploatacyjne produkowane przez producentów zaoferowanych urz±dzeñ (ilo¶æ drukowanych stron, pojemno¶æ tonera ml, wymiary foli itp.), g) oferowane materia³y eksploatacyjne w ¿adnym stopniu nie powinny naruszaæ praw patentowych ani innej w³asno¶ci intelektualnej. 10) W przypadku dostarczenia materia³ów eksploatacyjnych Wykonawca zobowi±zuje siê do: a) pokrycia kosztów naprawy urz±dzenia, w razie stwierdzenia w urz±dzeniu uszkodzenia lub ujawnienia siê wady fizycznej na skutek zastosowania dostarczonego przez Wykonawcê materia³u eksploatacyjnego, z przys³uguj±cego wynagrodzenia za dostawê oraz dostarczenia na czas niesprawno¶ci sprzêtu zastêpczego o parametrach nie gorszych ni¿ uszkodzony, a gdy naprawa nie bêdzie mo¿liwa do dostarczenia na w³asny koszt nowego urz±dzenia o tych samych parametrach technicznych. Podstaw± do wyst±pienie z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy bêdzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urz±dzenia stwierdzaj±ca przyczyny uszkodzenia urz±dzenia oraz faktura wystawiona za naprawê. Naprawa urz±dzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urz±dzenia na koszt Wykonawcy, c) je¿eli w trakcie umowy Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ wydajno¶æ, jako¶æ lub niezawodno¶æ dostarczonych materia³ów równowa¿nych niekorzystnie odbiega od wymagañ producenta urz±dzenia lub je¶li produkt nie sygnalizuje we w³a¶ciwy sposób stanu zu¿ycia materia³ów eksploatacyjnych, b±d¼ u¿ycie dostarczonego materia³u spowoduje konieczno¶æ czêstszej konserwacji urz±dzenia (np. czyszczenie wnêtrza drukarki spowodowane wysypywaniem siê tonera lub wymianê materia³ów eksploatacyjnych, tj. rolek, wa³ków, fuserów, itp.), Wykonawca zobowi±zuje siê do gwarancyjnej wymiany materia³u na nowy, wolny od wad, spe³niaj±cy wymagania Zamawiaj±cego (np. pochodz±cy od producenta urz±dzenia, do którego materia³ jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie 3 dni roboczych od daty zg³oszenia przez Zamawiaj±cego o wadliwym materiale (e-mailem lub faksem). Wymiana nast±pi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia, i¿ zaoferowany materia³ eksploatacyjny jest równowa¿ny w stosunku do materia³u oryginalnego. W zwi±zku z tym, Wykonawca, zobowi±zany bêdzie, na potwierdzenie równowa¿no¶ci oferowanych równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych, z³o¿yæ wraz z ofert±, dla wszystkich oferowanych równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce ich równowa¿no¶æ z materia³ami oryginalnymi oraz potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, o których mowa w pkt. 9.8. SIWZ. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo, w³asnym transportem, na w³asny koszt i na w³asne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego, w terminie o którym mowa w pkt. 4 lit. a SIWZ. 12. Wykonawca dostarczy sprzêt, oprogramowanie i akcesoria komputerowe ze wszystkimi dokumentami niezbêdnymi do eksploatacji przedmiotu umowy, w tym szczegó³owymi instrukcjami obs³ugi i konserwacji oraz kartami katalogowymi producenta w jêzyku polskim, kartami gwarancyjnymi, licencjami, certyfikatami i deklaracjami zgodno¶ci oraz dokona instalacji i aktywacji oprogramowania na dostarczonym sprzêcie..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin wykonania dostawy - 3

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2: sprzeda¿ i dostawa oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z licencj± - wznowienie licencji programu antywirusowego G Data AntiVirus Business 13,2 (lub nowszej wersji programu) dla 206 komputerów Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, z okresem wa¿no¶ci od dnia 01.12.2016r., oraz zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z licencj± dla 50 komputerów Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, z okresem wa¿no¶ci od dnia 30.03.2016r., 2. Licencje powinny uprawniaæ do rocznego prawa do wsparcia technicznego oraz aktualizacji programu do najnowszych wersji oprogramowania i baz antywirusowych posiadanych przez Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku oprogramowania G Data AntiVirus Business 13,2 lub nowszej chroni±cego stacje robocze dla 256 komputerów. 3. Zamawiaj±cy wymaga, aby oprogramowanie opisane w pkt. 5.3.1, by³o tego samego producenta i tej samej wersji. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê oprogramowania równowa¿nego do oprogramowania posiadanego przez Zamawiaj±cego, o którym mowa w punkcie 1., od Wykonawcy wymaga siê: a) wykazania w ofercie równowa¿no¶ci zaoferowanego rozwi±zania w formie tabeli porównawczej (porównanie obu programów zawieraj±ce potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji programu antywirusowego i konsoli zarz±dzaj±cej) potwierdzone przez Producenta oprogramowania lub jego przedstawiciela i do³±czenie do z³o¿onej oferty, b) przeprowadzenie pe³nej migracji, a w szczególno¶ci odinstalowanie na wszystkich wskazanych komputerach we wszystkich lokalizacjach Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku na terenie Bia³egostoku obecnego oprogramowania antywirusowego i zainstalowanie nowego oraz przeszkolenie 5 osób z instalacji, dystrybucji, obs³ugi programu i konsoli administracyjnej (min. 10 godzin szkolenia, szkolenie dwudniowe, sprzêt i salê szkoleniow± zapewni Wykonawca. Miejsce szkolenia: Bia³ystok). Dostawa powinna nast±piæ w dni robocze w godz. 8:00-14:00 w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni od dnia podpisania umowy..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.76.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin wykonania dostawy - 2

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.