eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoUbezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz Spółek komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-01



Ogłoszenie nr 544305-N-2020 z dnia 2020-06-01 r.

Burmistrz Brzeska: Ubezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz Spółek komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Gmina Brzesko. ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, KNI 52390400000000, Zbigniew Matras, Konrad Klisiewicz Zespół d/s Zamówień Publicznych
Brzeskie Zakłady Komunalne Spółka z o.o. w Brzesku. ul.Słowackiego 1, 32-800 Brzesko, KRS 0000060224, KNI 85003539700000, Jan Niedzielski Prezes Zarządu Spółki.
Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Spółka z o.o. ul.Solskiego 13, 32-800 Brzesko, KRS 0000127961, KNI 85023389000000, Piotr Lach Zastępca Prezesa Zarządu Spółki.
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Brzesku. ul. Okocimska 5, 32-800 Brzesko, KRS 0000271174, KNI 12039298400000, Mirosław Wiśniowski Prezes Zarządu Spółki.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. w Brzesku. ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, KRS 0000077167, KNI 85039333000000 Paweł Pabian Prezes Zarządu Spółki.

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, krajowy numer identyfikacyjny 52390400000000, ul. ul. Głowackiego  51 , 32-800  Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.
Adres strony internetowej (URL): www.brzesko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Na podstawie art. 15 art 2-4 uPzp wszyscy Zamawiający udzielili pełnomocnictwa Burmistrzowi Brzeska 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51, do przeprowadzenia postępowania na zadanie "Ubezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz pojazdów Spółek komunalnych" W zakres pełnomocnictwa wchodzą następujące działania: 1) planowanie postępowania o udzielenie zamówienia, 2) reprezentowanie Zamawiającego przed Kancelarią Brokerską Aspergo Sp. z o.o. 3) przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia i przeprowadzanie go, w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających, w oparciu o obowiązujące przepisy, 4) reprezentowania Zamawiającego przy akceptacji najlepszej oferty.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.brzesko.pl menu; Ogłoszenia Przetargi/poz. Nr 9


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51 - [urna w pomieszczeniu wejściowym do Urzędu Miejskiego, bądź przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego ].


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz Spółek komunalnych
Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2020.ZM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia. 1 Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz Spółek komunalnych 2 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): 66.51.00.00-8 - Usługi ubezpieczeniowe; 66.51.21.00-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10-0 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych 66.51.50.00-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.61.00-1 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej; 3 Zamówienie udzielane jest w podziale na dwie Części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybraną część zamówienia z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. 4 Zamówienie obejmuje: Część I - ubezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz spółek komunalnych 4.1 Ubezpieczenie obowiązkowe OC posiadacza pojazdu mechanicznego 4.2 Ubezpieczenie auto casco; 4.3 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;4.4 Ubezpieczenie assistance Część II - ubezpieczenie pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. 4.5 Ubezpieczenie obowiązkowe OC posiadacza pojazdu mechanicznego 4.6 Ubezpieczenie autocasco. 4.7 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów; 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 5.1 Załącznik nr 1.1 do SIWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części I ] 5.2 Załącznik nr 1.2 do SIWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części II ] 6 Zamawiający przewiduje prawo opcji zmniejszenia zamówienia podstawowego do 80% łącznej ceny w danej części zamówienia w przypadku zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, w szczególności w przypadku zbycia pojazdu i wypowiedzenia umowy ubezpieczenia OC przez nabywcę, wyrejestrowania lub zniszczenia pojazdu mechanicznego wskazanego w wykazie pojazdów stanowiących Załącznik nr 2.1 [ dotyczy Części I ] oraz Załącznik nr 2.2 [ dotyczy Części II ] do SIWZ. Niewykonanie przez Zamawiającego zamówienia podstawowego w zakresie do 20% łącznej ceny w danej części zamówienia, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Do skorzystania z prawa opcji zmniejszenia zamówienia podstawowego niezbędne jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w tym zakresie. W tej sytuacji rozliczenie składek ubezpieczeniowych (zwrot składek za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej oraz ewentualne inne rozliczenia) dokonywane będzie proporcjonalnie za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej. 7 Zamawiający przewiduje prawo opcji zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego o 20% łącznej ceny w danej części zamówienia w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego, w szczególności w przypadku potrzeby objęcia ubezpieczeniem pojazdów lub pojazdu mechanicznego niewskazanego w wykazie pojazdów stanowiących Załącznik nr 2.1 [ dotyczy Części I ] oraz Załącznik nr 2.2 [ dotyczy Części II ] do SIWZ. Do skorzystania z prawa opcji zwiększenia zamówienia podstawowego niezbędne jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w tym zakresie. 8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby (jednostki) nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający (oraz wszystkie jego jednostki) będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 381z późn. zm.), dalej "ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej". 9 Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia dla Części, o udzielenie której się ubiega. 10 Przy wykonywaniu umów ubezpieczenia Zamawiający korzysta z usług świadczonych przez Kancelarię Brokerską ASPERGO sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-701) przy ul. Przemysłowej 13/73, na podstawie udzielonego ze strony Zamawiającego pełnomocnictwa.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66512100-3
66512100-3
66515000-3
66516100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-07-01   lub zakończenia: 2022-08-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-07-01 2022-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 381 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Obok złożonego oświadczenia wykonawca winien złożyć: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13) i pkt 14) Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21) Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Obok złożonego oświadczenia wykonawca winien złożyć: 1. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 381 z późn. zm.) 2. Ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia dla Części o udzielenie której się ubiegają.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Odpowiednio do części składanych w ofercie: 1.1 Formularz oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Część I 2.2 Formularz oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Część II 3.1 Formularz oświadczenia Wykonawcy z art. 24 ust.11 Ustawy - Część I 3.2 Formularz oświadczenia Wykonawcy z art. 24 ust.11 Ustawy - Część II 4.1 Formularz ofertowy - Część I 4.1.1 Szczegółowy formularz ofertowy - Część I 4.2 Formularz ofertowy - Część II 4.2.1 Szczegółowy formularz ofertowy - Część II 5.1 Udostępnienie zasobów - Część I 5.2 Udostępnienie zasobów - Część II Jeżeli ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z pozostałych złożonych wraz z ofertą dokumentów. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest umocowany.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Serwis posprzedażowy20,00
Klauzule fakultatywne20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zastosowano prawo opcji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia wymienionych poniżej zmian zapisów niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj.: a) zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku, b) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; c) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Ubezpieczonych w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, d) zmiany dotyczące Ubezpieczonych i ich formy prawnej - w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; e) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, f) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2017 poz. 847 z późn. zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. co szczegółowo określono w Załączniku 7.1. oraz 7.2. SIWZ - Wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Dokumenty zawierające informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości wydzielić i złożyć w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznakowanej "tajemnica przedsiębiorstwa" w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jednoznacznie jako zgoda na włączenie całości przekazanych w ofercie dokumentów do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnianie na zasadach określonych w Ustawie. W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę określonych informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 z późn.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zastrzeżenie przez Wykonawcę informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ww. ustawy jest bezskuteczne.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I - ubezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz spółek komunalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 1 Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Gminy Brzesko oraz Spółek komunalnych 2 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): 66.51.00.00-8 - Usługi ubezpieczeniowe; 66.51.21.00-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10-0 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych 66.51.50.00-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.61.00-1 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej; 3 Zamówienie udzielane jest w podziale na dwie Części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybraną część zamówienia z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. 4 Zamówienie obejmuje: 4.1 Ubezpieczenie obowiązkowe OC posiadacza pojazdu mechanicznego 4.2 Ubezpieczenie auto casco; 4.3 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;4.4 Ubezpieczenie assistance 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 5.2 Załącznik nr 1.1 do SIWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części I ]
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512100-3, 66514110-0, 66515000-3, 66516100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2022-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Serwis posprzedażowy20,00
Klauzule fakultatywne20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zastosowano prawo opcji.


Część nr: 2Nazwa: Część II - ubezpieczenie pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 1 Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. 2 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): 66.51.00.00-8 - Usługi ubezpieczeniowe; 66.51.21.00-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10-0 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych 66.51.50.00-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.61.00-1 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej; 3 Zamówienie udzielane jest w podziale na dwie Części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybraną część zamówienia z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. 4 Zamówienie obejmuje: 4.3 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;4.4 Ubezpieczenie assistance 4.5 Ubezpieczenie obowiązkowe OC posiadacza pojazdu mechanicznego 4.6 ubezpieczenie autocasco 4.7 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów; 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 5.2 Załącznik nr 1.2 do SIWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części II ]
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512100-3, 66514110-0, 66515000-3, 66516100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-23
data zakończenia: 2022-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Serwis posprzedażowy20,00
Klauzule fakultatywne20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zastosowano prawo opcji.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.