eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Modernizacja Przedszkola nr 2 zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Getta 4 w Kłodzku Cz. 1 Przebudowa pokrycia dachu. Cz. 2 Modernizacja pomieszczeń kuchennych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04



Ogłoszenie nr 544328-N-2017 z dnia 2017-07-04 r.

Gmina Miejska Kłodzko: Modernizacja Przedszkola nr 2 zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Getta 4 w Kłodzku Cz. 1 Przebudowa pokrycia dachu. Cz. 2 Modernizacja pomieszczeń kuchennych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, krajowy numer identyfikacyjny 52605000000, ul. pl. Bolesława Chrobrego  1 , 57300   Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074/8654600, , e-mail umklod@um.klodzko.pl, , faks 748 674 062.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.klodzko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.um.bip.klodzko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r.


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej, osobiście w siedzibie Zawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
57-300 Kłodzko plac Bolesława Chrobrego 1, Biuro Obsługi Ludności pok. 101


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Przedszkola nr 2 zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Getta 4 w Kłodzku Cz. 1 Przebudowa pokrycia dachu. Cz. 2 Modernizacja pomieszczeń kuchennych.
Numer referencyjny: ZP I.271.19.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Przedszkola nr 2 zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Bohaterów Getta 4. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: cz.1 Przebudowa pokrycia dachu cz.2 Modernizacja pomieszczeń kuchennych Cz.1 Przebudowa pokrycia dachu: Dach jest kryty papą na deskowaniu pełnym z desek i ocieplony wełną mineralną z obudową od wewnątrz z płyt gipsowo-kartonowych. Występują liczne przecieki w obrębie drewnianych elementów więźby i pomiędzy nimi w obrębie płyt gipsowo - kartonowych. Zamakaniu ulegają ściany i strop poddasza w pomieszczeniach użytkowych przedszkola zlokalizowanych na II piętrze budynku. W ramach przebudowy pokrycia dachu w etapie I - dotyczącym zabezpieczenia budynku przed zalewaniem wodami opadowymi należy przeprowadzić następujące prace budowlane: - wymiana i protezowanie wytypowanych - uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachu (krokwie, murłaty, podwaliny), - protezowanie uszkodzonych końcówek krokwi na styku z murem - w obrębie okapów, - wymiana desek czołowych i deskowania w miejscach uszkodzonych i w miejscach podlegających rozbiórce, - wymiana dwóch warstw papy w miejscach uszkodzonych i podlegających rozbiórce, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na nowe z blachy powlekanej, - uzupełnienia włazów kominiarskich, - przygotowanie istniejącej powierzchni pokrycia (usuwanie nierówności, pęcherzy, załamań, montaż uzupełniających warstw z papy w miejscach uszkodzonych i odkrytych przy naprawie drewnianych elementów konstrukcji dachu), - pokrycie całości dachu gontem kauczukowo - bitumicznym, UWAGA ZMIANA: w projekcie przewidziano papę termozgrzewalną wierzchniego krycia - wymiana wywiewek wentylacji ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz, - montaż płotków przeciwśniegowych, - wymiana instalacji odgromowej, - uzupełnienie tynków i powłok malarskich na gzymsie i wiatrownicy w szczycie tylnej elewacji budynku. W ofercie cenowej należy uwzględnić ewentualny koszt zajęcia pasa drogowego (ul. Bohaterów Getta - zarządca Zarząd Dróg Powiatowych). Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych, a wszelkie towary określone w ww. dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów lub zdjęciami urządzeń ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram rzeczowo - finansowy/ do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć kosztorysy ofertowe (jeżeli nie załączy ich do oferty) najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Cz.2 Modernizacja pomieszczeń kuchennych: Opis robót: Projektowane prace modernizacyjne obejmują modernizację układu funkcjonalnego pomieszczeń kuchennych wraz z technologią. Przewidziano też naprawę stropu, sufitu, wymianę drzwi przystosowując je do warunków ochrony przeciwpożarowej. Wymianie ulegają instalacje elektryczne i wodno-kanalizacyjne. Instalacja centralnego ogrzewania pozostaje bez zmian z fragmentaryczną przebudową w ramach aranżacji wnętrz. Uwaga: ze względu na zły stan stropu w pomieszczeniu kuchennym prace należy rozpocząć od zabezpieczenia i uzupełnienia podstawowych elementów konstrukcyjnych stropów. Modernizacją objęto również pomieszczenia: biuro intendenta, magazyn produktów sypkich, łazienka z wc, biuro intendenta, część korytarza na parterze, I i II piętrze (po robotach elektrycznych) oraz salę zabaw znajdującą się na I piętrze pod pomieszczeniami kuchennymi. W ramach zadania planuje się budowę instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu kuchennym i w pomieszczeniu zaplecza. Dodatkowo zamawiający wymaga montażu moskitiery rolowanej okiennej w oknie o wymiarze 98,7 x 186 cm oraz montażu dwóch moskitier ramkowych w oknach o wymiarach 40,0 x 75,0 cm i trzech moskitier ramkowych o wymiarach 30,0 x 30,0 cm. W pomieszczeniu kuchennym zamontowane są między innymi następujące urządzenia agd: - patelnia elektryczna, szt. 2, - taboret gazowy, szt.3, - zlewozmywak dwókomorowy, szt.1, - ociekacz stojący, szt.1, - szafka stalowa na gary, szt.1, - stół z półką, szt.1, - lodówka wysoka, szt.1, - lodówka podblatowa, szt. 1. Powyższe urządzenia agd należy zdemontować i ponownie zamontować po wykonanych robotach budowlanych (w przypadku patelni elektrycznej dotyczy 1 szt.) Dodatkowo do pomieszczenia kuchennego wstawić szafę przelotową (szafę dostarczy Dyrektor Przedszkola, jest składowana na strychu). Zamawiający wymaga montażu zmywarko-wypażarki w pomieszczeniu kuchni zgodnie z rysunkiem technologii kuchni. Zmywarko-wypażarkę dostarczy Dyrektor Przedszkola, jest składowana na II piętrze w budynku Przedszkola (zmywarka jest używana). Należy wykonać wszystkie instalacje w celu jej podłączenia: elektryczną (gniazdo siłowe), wodno - kanalizacyjną. Przy realizacji zadania pomieszczenia należy wyposażyć w następujące nowe urządzenia (koszty zakupu i montażu ponosi Wykonawca): - kuchnia gazowa 4 - ro palnikowa ze stali nierdzewnej o wymiarach 800x700x900 mm +/- 10%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, energooszczędne palniki, palnik pilotujący, zabezpieczenie przeciwpyłowe gazu, moc minimum 13 KW), - podstawka pod zmywarkę, wymiar dostosowany do zmywarki, szt. 2, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana, regulowane stopki), - stół przyścienny z drzwiami suwanymi, o wymiarach 120x70 cm. +/- 5%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana), - stół centralny z półką, o wymiarach 120x70 cm. +/- 5%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana), - stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad, drzwi suwane o wymiarach 130x70 cm. +/- 5%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana, drzwi suwane), - szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi, o wymiarach 120x60 cm. +/- 10%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, szafka spawana, obciążenie na półkę nie mniejsze niż 70 kg/m2), - podstawka pod garnki, o wymiarach 50x50 cm. +/- 10%, szt. 4, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana), - kuchenka mikrofalowa, szt. 1, (minimum 800 W, wykonana ze stali nierdzewnej, timer do 30 min., rotujący talerz o średnicy ok. 245 mm, odpowiednia do naczyń o wymiarze do śr. 280 x 160 mm.), - waga kuchenna pomocnicza , szt. 1, do 30 kg, ( zasilanie akumulatorowe i sieciowe 230 V, regulowane nóżki, poziomica, obudowa z tworzywa ABS), - okap kuchenny, zgodnie z dokumentacją projektową, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana, łapacz tłuszczów, oświetlenie), - piec konwekcyjno-parowy wraz z wyposażeniem, (elektryczny, ze sterowaniem elektronicznym, wymiary - nie mniejsze niż: szerokość 847 mm., głębokość 776 mm., wysokość 782 mm, 6 półek, funkcja mycia, możliwość gotowania automatycznego, ręcznego i półstatycznego, panel sterowania w języku polskim, programowalny: minimum 40 programów od producenta oraz minimum 200 miejsc na przepisy indywidualne, automatyczny system myjący i sona w zestawie, funkcja szybkiego schładzania komory do +45 stopni C, wentylator z rewersem, bezpośrednie, 10-cio stopniowe wytwarzanie pary poprzez natrysk wody na grzałkę, obudowa i komora pieczenia ze stali nierdzewnej AISI 304, oświetlenie komory, drzwi przeszklone, wentylowane grawitacyjnie wyposażone w mikrowyłącznik, wyjmowana rynienka ociekowa na skropliny, program diagnostyczny pokazujący awarie i błędy, system chłodzenia elementów sterujących, podstawa pod piec), - zmywarka uniwersalna z funkcją wyparzania, szt.2, wykonana ze stali nierdzewnej, do mycia talerzy, sztućcy i szkła, kosze do talerzy, kosz uniwersalny, kosz do tac GN 1/1 i na sztućce, zasilanie 230 V, podstawa do zmywarki szt. 2, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana). Uwaga: zmywarki do zamontowania w pomieszczeniu rozdzielni posiłków na parterze i I piętrze. Zmywarki będą zamontowane obok istniejącego zlewozmywaka. Podłączenie do instalacji wodno - kanalizacyjnej i elektrycznej po stronie wykonawcy. Magazyn produktów sypkich należy wyposażyć w: - regał stalowy 5 - cio półkowy o wymiarach 910x455x1830 mm +/- 10%, szt. 6, (materiał: stal chromowana, 5 regulowanych półek, maksymalne obciążenie półki 80 kg., regulowane nóżki), - lodówka stojąca wysoka o wymiarach około 60x1800 [mm], szt. 2, biała, oddzielne sterowanie lodówką i zamrażalnikiem, na górze lodówka, na dole zamrażalnik, pojemność zamrażalnika/lodówki minimum 90/200 litrów, Pomieszczenie przy kuchni należy wyposażyć w: - regał stalowy 5 - cio półkowy o wymiarach 910x455x1830 mm +/- 10%, szt. 2, (materiał: stal chromowana, 5 regulowanych półek, wymagana nośność półki 80 kg., regulowane nóżki), Korytarz należy wyposażyć w: - szafa ubraniowa dzielona na nogach, podwójna, o wymiarach 80x49x194 cm. +/- 10%, szt. 2, (materiał: stal, wyposażona w drążek, wieszaki ubraniowe, haczyk na ręcznik, drzwi z blachy minimum 0,8 mm., zamykana na klucz, kolor szaro-niebieski), Uwagi dodatkowe do realizacji zadania. Zamawiający wymaga: - malowanie ścian farbą w kolorze jasnym, pastelowym (kolor wybierze Dyrektor Przedszkola), sufity w kolorze białym, - wykładzina podłogowa w kolorze jasnym (kolor wybierze Dyrektor Przedszkola), - w związku z robotami elektrycznymi na klatce schodowej należy przewidzieć malowanie części klatki schodowej (parter, I piętro, II piętro przy spoczniku - ściany i sufit), ilość: 51 m2, - w związku z robotami związanymi z zabezpieczeniem stropu pomiędzy salą zabaw a kuchnią, należy przewidzieć malowanie sali zabaw: ściany i sufit, ilość 114 m2. Dodatkowo w sali zabaw istniejące rury ciepłej i zimnej wody należy schować w otulinie w ścianie, łączna długość rur 16 mb. oraz zamontować dodatkowo na suficie dwie lampy jarzeniowe wraz z doprowadzeniem zasilania do tych lamp (lampy z demontażu z pomieszczenia kuchennego), - w pomieszczeniu kuchennym zamontować zawór czerpalny wody na ścianie przy taborecie gazowym. Uwagi dotyczące dokumentacji projektowej branży elektrycznej (uzupełnienie): zasilanie odbiorów siłowych, indywidualnych, o mocy wyższej niż 1kW, takich jak piec konwekcyjny, patelnia elektryczna, zmywarko-wyparzarka, lodówki, chłodziarki, zamrażarki, wykonane ma być indywidualnymi obwodami z rozdzielnicy REK Bloku Żywienia. Obwody trójfazowe (3 urządzenia) mają być zakończone naściennymi wyłącznikami "0-1", zamontowanymi przy urządzeniach. Z wyłączników tych należy doprowadzić zasilanie do odpowiednich urządzeń. Instalację wykonać należy w układzie sieci TN-S przewodami z wydzielonymi żyłami ochronnymi. W istniejącej rozdzielnicy głównej Obiektu pole odpływowe dla zasilania rozdzielnicy REK modernizowanego bloku kuchennego należy zabezpieczyć rozłącznikiem z bezpiecznikami z wkładkami gG63A. Zasilanie należy doprowadzić do wszystkich odbiorników planowanych do montażu w niniejszym zamówieniu. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych, a wszelkie towary określone w ww. dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów lub zdjęciami urządzeń ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram rzeczowo - finansowy/ do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć kosztorysy ofertowe (jeżeli nie załączy ich do oferty) najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym.

II.5) Główny kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45312310-3
45000000-7
45310000-3
45332000-3
39221000-7
45331000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: dla cz.1 - przebudowa pokrycia dachu i cz.2 - modernizacja pomieszczeń kuchennych - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie kierownik budowy (minimum 1 osoba), dla cz.1 - przebudowa pokrycia dachu - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: co najmniej dwie roboty budowlane w obiektach kubaturowych w zakresie remontu ( i/lub modernizacji, przebudowy, budowy) dachu krytego papą lub gontem bitumicznym o powierzchni minimum 100 m2 każda; Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. dla cz.2 - modernizacja pomieszczeń kuchennych - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: co najmniej dwie roboty budowlane w obiektach kubaturowych w zakresie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych o wartości minimum 70 000 zł brutto każda; Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia, dotyczących: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające, o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy Pzp żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia, dotyczących: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;- złącznik nr 3 do siwz. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - złącznik nr 3 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 3.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Cz.1 Przebudowa pokrycia dachu:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dach jest kryty papą na deskowaniu pełnym z desek i ocieplony wełną mineralną z obudową od wewnątrz z płyt gipsowo-kartonowych. Występują liczne przecieki w obrębie drewnianych elementów więźby i pomiędzy nimi w obrębie płyt gipsowo - kartonowych. Zamakaniu ulegają ściany i strop poddasza w pomieszczeniach użytkowych przedszkola zlokalizowanych na II piętrze budynku. W ramach przebudowy pokrycia dachu w etapie I - dotyczącym zabezpieczenia budynku przed zalewaniem wodami opadowymi należy przeprowadzić następujące prace budowlane: - wymiana i protezowanie wytypowanych - uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachu (krokwie, murłaty, podwaliny), - protezowanie uszkodzonych końcówek krokwi na styku z murem - w obrębie okapów, - wymiana desek czołowych i deskowania w miejscach uszkodzonych i w miejscach podlegających rozbiórce, - wymiana dwóch warstw papy w miejscach uszkodzonych i podlegających rozbiórce, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na nowe z blachy powlekanej, - uzupełnienia włazów kominiarskich, - przygotowanie istniejącej powierzchni pokrycia (usuwanie nierówności, pęcherzy, załamań, montaż uzupełniających warstw z papy w miejscach uszkodzonych i odkrytych przy naprawie drewnianych elementów konstrukcji dachu), - pokrycie całości dachu gontem kauczukowo - bitumicznym, UWAGA ZMIANA: w projekcie przewidziano papę termozgrzewalną wierzchniego krycia - wymiana wywiewek wentylacji ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz, - montaż płotków przeciwśniegowych, - wymiana instalacji odgromowej, - uzupełnienie tynków i powłok malarskich na gzymsie i wiatrownicy w szczycie tylnej elewacji budynku. W ofercie cenowej należy uwzględnić ewentualny koszt zajęcia pasa drogowego (ul. Bohaterów Getta - zarządca Zarząd Dróg Powiatowych). Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych, a wszelkie towary określone w ww. dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów lub zdjęciami urządzeń ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram rzeczowo - finansowy/ do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć kosztorysy ofertowe (jeżeli nie załączy ich do oferty) najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45261000-4, 45312310-3, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Cz.2 Modernizacja pomieszczeń kuchennych:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis robót: Projektowane prace modernizacyjne obejmują modernizację układu funkcjonalnego pomieszczeń kuchennych wraz z technologią. Przewidziano też naprawę stropu, sufitu, wymianę drzwi przystosowując je do warunków ochrony przeciwpożarowej. Wymianie ulegają instalacje elektryczne i wodno-kanalizacyjne. Instalacja centralnego ogrzewania pozostaje bez zmian z fragmentaryczną przebudową w ramach aranżacji wnętrz. Uwaga: ze względu na zły stan stropu w pomieszczeniu kuchennym prace należy rozpocząć od zabezpieczenia i uzupełnienia podstawowych elementów konstrukcyjnych stropów. Modernizacją objęto również pomieszczenia: biuro intendenta, magazyn produktów sypkich, łazienka z wc, biuro intendenta, część korytarza na parterze, I i II piętrze (po robotach elektrycznych) oraz salę zabaw znajdującą się na I piętrze pod pomieszczeniami kuchennymi. W ramach zadania planuje się budowę instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu kuchennym i w pomieszczeniu zaplecza. Dodatkowo zamawiający wymaga montażu moskitiery rolowanej okiennej w oknie o wymiarze 98,7 x 186 cm oraz montażu dwóch moskitier ramkowych w oknach o wymiarach 40,0 x 75,0 cm i trzech moskitier ramkowych o wymiarach 30,0 x 30,0 cm. W pomieszczeniu kuchennym zamontowane są między innymi następujące urządzenia agd: - patelnia elektryczna, szt. 2, - taboret gazowy, szt.3, - zlewozmywak dwókomorowy, szt.1, - ociekacz stojący, szt.1, - szafka stalowa na gary, szt.1, - stół z półką, szt.1, - lodówka wysoka, szt.1, - lodówka podblatowa, szt. 1. Powyższe urządzenia agd należy zdemontować i ponownie zamontować po wykonanych robotach budowlanych (w przypadku patelni elektrycznej dotyczy 1 szt.) Dodatkowo do pomieszczenia kuchennego wstawić szafę przelotową (szafę dostarczy Dyrektor Przedszkola, jest składowana na strychu). Zamawiający wymaga montażu zmywarko-wypażarki w pomieszczeniu kuchni zgodnie z rysunkiem technologii kuchni. Zmywarko-wypażarkę dostarczy Dyrektor Przedszkola, jest składowana na II piętrze w budynku Przedszkola (zmywarka jest używana). Należy wykonać wszystkie instalacje w celu jej podłączenia: elektryczną (gniazdo siłowe), wodno - kanalizacyjną. Przy realizacji zadania pomieszczenia należy wyposażyć w następujące nowe urządzenia (koszty zakupu i montażu ponosi Wykonawca): - kuchnia gazowa 4 - ro palnikowa ze stali nierdzewnej o wymiarach 800x700x900 mm +/- 10%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, energooszczędne palniki, palnik pilotujący, zabezpieczenie przeciwpyłowe gazu, moc minimum 13 KW), - podstawka pod zmywarkę, wymiar dostosowany do zmywarki, szt. 2, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana, regulowane stopki), - stół przyścienny z drzwiami suwanymi, o wymiarach 120x70 cm. +/- 5%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana), - stół centralny z półką, o wymiarach 120x70 cm. +/- 5%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana), - stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad, drzwi suwane o wymiarach 130x70 cm. +/- 5%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana, drzwi suwane), - szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi, o wymiarach 120x60 cm. +/- 10%, szt. 1, (materiał: stal nierdzewna, szafka spawana, obciążenie na półkę nie mniejsze niż 70 kg/m2), - podstawka pod garnki, o wymiarach 50x50 cm. +/- 10%, szt. 4, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana), - kuchenka mikrofalowa, szt. 1, (minimum 800 W, wykonana ze stali nierdzewnej, timer do 30 min., rotujący talerz o średnicy ok. 245 mm, odpowiednia do naczyń o wymiarze do śr. 280 x 160 mm.), - waga kuchenna pomocnicza , szt. 1, do 30 kg, ( zasilanie akumulatorowe i sieciowe 230 V, regulowane nóżki, poziomica, obudowa z tworzywa ABS), - okap kuchenny, zgodnie z dokumentacją projektową, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana, łapacz tłuszczów, oświetlenie), - piec konwekcyjno-parowy wraz z wyposażeniem, (elektryczny, ze sterowaniem elektronicznym, wymiary - nie mniejsze niż: szerokość 847 mm., głębokość 776 mm., wysokość 782 mm, 6 półek, funkcja mycia, możliwość gotowania automatycznego, ręcznego i półstatycznego, panel sterowania w języku polskim, programowalny: minimum 40 programów od producenta oraz minimum 200 miejsc na przepisy indywidualne, automatyczny system myjący i sona w zestawie, funkcja szybkiego schładzania komory do +45 stopni C, wentylator z rewersem, bezpośrednie, 10-cio stopniowe wytwarzanie pary poprzez natrysk wody na grzałkę, obudowa i komora pieczenia ze stali nierdzewnej AISI 304, oświetlenie komory, drzwi przeszklone, wentylowane grawitacyjnie wyposażone w mikrowyłącznik, wyjmowana rynienka ociekowa na skropliny, program diagnostyczny pokazujący awarie i błędy, system chłodzenia elementów sterujących, podstawa pod piec), - zmywarka uniwersalna z funkcją wyparzania, szt.2, wykonana ze stali nierdzewnej, do mycia talerzy, sztućcy i szkła, kosze do talerzy, kosz uniwersalny, kosz do tac GN 1/1 i na sztućce, zasilanie 230 V, podstawa do zmywarki szt. 2, (materiał: stal nierdzewna, konstrukcja spawana). Uwaga: zmywarki do zamontowania w pomieszczeniu rozdzielni posiłków na parterze i I piętrze. Zmywarki będą zamontowane obok istniejącego zlewozmywaka. Podłączenie do instalacji wodno - kanalizacyjnej i elektrycznej po stronie wykonawcy. Magazyn produktów sypkich należy wyposażyć w: - regał stalowy 5 - cio półkowy o wymiarach 910x455x1830 mm +/- 10%, szt. 6, (materiał: stal chromowana, 5 regulowanych półek, maksymalne obciążenie półki 80 kg., regulowane nóżki), - lodówka stojąca wysoka o wymiarach około 60x1800 [mm], szt. 2, biała, oddzielne sterowanie lodówką i zamrażalnikiem, na górze lodówka, na dole zamrażalnik, pojemność zamrażalnika/lodówki minimum 90/200 litrów, Pomieszczenie przy kuchni należy wyposażyć w: - regał stalowy 5 - cio półkowy o wymiarach 910x455x1830 mm +/- 10%, szt. 2, (materiał: stal chromowana, 5 regulowanych półek, wymagana nośność półki 80 kg., regulowane nóżki), Korytarz należy wyposażyć w: - szafa ubraniowa dzielona na nogach, podwójna, o wymiarach 80x49x194 cm. +/- 10%, szt. 2, (materiał: stal, wyposażona w drążek, wieszaki ubraniowe, haczyk na ręcznik, drzwi z blachy minimum 0,8 mm., zamykana na klucz, kolor szaro-niebieski), Uwagi dodatkowe do realizacji zadania. Zamawiający wymaga: - malowanie ścian farbą w kolorze jasnym, pastelowym (kolor wybierze Dyrektor Przedszkola), sufity w kolorze białym, - wykładzina podłogowa w kolorze jasnym (kolor wybierze Dyrektor Przedszkola), - w związku z robotami elektrycznymi na klatce schodowej należy przewidzieć malowanie części klatki schodowej (parter, I piętro, II piętro przy spoczniku - ściany i sufit), ilość: 51 m2, - w związku z robotami związanymi z zabezpieczeniem stropu pomiędzy salą zabaw a kuchnią, należy przewidzieć malowanie sali zabaw: ściany i sufit, ilość 114 m2. Dodatkowo w sali zabaw istniejące rury ciepłej i zimnej wody należy schować w otulinie w ścianie, łączna długość rur 16 mb. oraz zamontować dodatkowo na suficie dwie lampy jarzeniowe wraz z doprowadzeniem zasilania do tych lamp (lampy z demontażu z pomieszczenia kuchennego), - w pomieszczeniu kuchennym zamontować zawór czerpalny wody na ścianie przy taborecie gazowym. Uwagi dotyczące dokumentacji projektowej branży elektrycznej (uzupełnienie): zasilanie odbiorów siłowych, indywidualnych, o mocy wyższej niż 1kW, takich jak piec konwekcyjny, patelnia elektryczna, zmywarko-wyparzarka, lodówki, chłodziarki, zamrażarki, wykonane ma być indywidualnymi obwodami z rozdzielnicy REK Bloku Żywienia. Obwody trójfazowe (3 urządzenia) mają być zakończone naściennymi wyłącznikami "0-1", zamontowanymi przy urządzeniach. Z wyłączników tych należy doprowadzić zasilanie do odpowiednich urządzeń. Instalację wykonać należy w układzie sieci TN-S przewodami z wydzielonymi żyłami ochronnymi. W istniejącej rozdzielnicy głównej Obiektu pole odpływowe dla zasilania rozdzielnicy REK modernizowanego bloku kuchennego należy zabezpieczyć rozłącznikiem z bezpiecznikami z wkładkami gG63A. Zasilanie należy doprowadzić do wszystkich odbiorników planowanych do montażu w niniejszym zamówieniu. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych, a wszelkie towary określone w ww. dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów lub zdjęciami urządzeń ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram rzeczowo - finansowy/ do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć kosztorysy ofertowe (jeżeli nie załączy ich do oferty) najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45332000-3, 45331000-6, 39221000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.