To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Trzemeśnia: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni
Numer ogłoszenia: 54444 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23756 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów i Innych Osób Uprawnionych "Biały Potok" w Trzemeśni, Trzemeśnia 377, 32-425 Trzemeśnia, woj. małopolskie, tel. 012 2735036 w. 18, faks 012 2735035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych. 2. Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SWIZ - 2 pakiety. Część I zamówienia - pakiet nr 1- dostawa artykułów ogólno- spożywczych Część II zamówienia - pakiet nr 2 - dostawa jarzyn i owoców Część III zamówienia - pakiet nr 3 - dostawa art. drobiarskich Część IV zamówienia - pakiet nr 4 - dostawa ryb i mrożonek Część V zamówienia - pakiet nr 5 - dostawa art. mleczarskich i tłuszczy Część VI zamówienia - pakiet nr 6 - dostawa mięsa i wędlin Część VII zamówienia - pakiet nr 7 - dostawa pieczywa 2.1 W trakcie realizacji zamówienia ilość przedmiotowego zamówienia wykazana w załączniku nr 2 może ulec zmniejszeniu z ważnych przyczyn, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia . 2.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w danym pakiecie, bez zmiany jego wartości . 3. Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia o których mowa w pkt. 3 określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w dniu ustalonym przez osobę upoważnioną w godz. od 8.00 do 14.00 . Wykonawca dostarcza towar własnym transportem na własny koszt, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi . 4.1. Dostarczony towar musi być I gatunku , świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu . 4.2. Wędliny w opakowaniu hermetycznym . 4.3. Towar ilościowo i jakościowo niezgodny z zamówieniem nie będzie przez Zamawiającego odbierany . 4.4. Towar ilościowo będzie odbierany w dniu dostawy, natomiast jakościowo w terminie do trzech dni od dnia dostawy. Numer sprawy 1 /PN/2012 4.5. W przypadku nie przydatnego do spożycia towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg pakietów . Oferta powinna obejmować całość zamówienia lub poszczególne pakiety . Nie będą rozpatrywane oferty nie zawierające wszystkich cen w ramach poszczególnych pakietów . 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy . 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 99-101 Ustawy . 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na potrzeby wykonania zamówienia . 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne . 11. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. 12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę . 13. Ceny jednostkowe towaru podane w umowie nie ulegają zmianie przez okres trwania umowy ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 246.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiortwo Produkcyjno-Handlowe POLARIS, ul. Żołnierska 20 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26168,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25996,90
Oferta z najniższą ceną: 25996,90 / Oferta z najwyższą ceną: 27362,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa owoców i warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN BADURA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MODEL SAT
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN BADURA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MODEL SAT
- Firma Handlowo-Usługowa FART, Gdów 658, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21026,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20674,57
Oferta z najniższą ceną: 20674,57 / Oferta z najwyższą ceną: 20674,57
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup i dostawa artykułów nabiałowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SPROCKET sp.jawna, ul. Fredry 37, 30-605 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45590,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44995,00
Oferta z najniższą ceną: 44995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46687,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zakup i dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 246.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- WĘDZONKA sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Słowackiego 100, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29800,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29341,00
Oferta z najniższą ceną: 29341,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36050,90
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zakup i dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnia GÓRALSKA, ul. Sienkiewicza 21 D, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18361,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17700,00
Oferta z najniższą ceną: 17700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23635,60
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa nabiału
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowania poczęstunku dla uczestników projektów wykonywane do 30.11.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- "Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 49 w Gdańsku z podziałem na 8 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.