Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Tarnowo Podgórne: Modernizacja sieci wodociągowej w ul. Spółdzielczej w Sadach o długości ok. 340 m wraz z przyłączami do granicy działek.
Numer ogłoszenia: 54445 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowska Gospodarka Komunalna TP - KOM Sp. z o.o., ul. Zachodnia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tp-kom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci wodociągowej w ul. Spółdzielczej w Sadach o długości ok. 340 m wraz z przyłączami do granicy działek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja sieci wodociągowej w ul. Spółdzielczej w Sadach o długości ok. 340 m wraz z przyłączami do granicy działek. Sieć wodociągowa w ul. Spółdzielczej w Sadach: - wymiana istniejących przyłączy wodociagowych na PN16 PE Fi 32 mm o łącznej długości ok. 148 m - 20 szt; - sieć wodociągową układać należy po trasie starego wodociągu; - stary wodociąg z azbestocementu należy zdementować i oddać do utylizacji; Wykonawca sporządzi dokumentacje powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują zrealizowanie w ostatnich 3 latach minimum 3 prac zwiazanych z budową sieci wodociągowej) - zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa; - do wykonania zamówienia zaproponują materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców okrerślony według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w specyfikacji pkt XI i przedstawionych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy wg załącznika - oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w pistepowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniempodatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac zgodnie z opisem w pkt IX ppkt c niniejszej siwz, według wzoru okreslonego w załączniku do siwz, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; - pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tp-kom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zachodnia 4 62-080 Tarnowo Podgórne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Zachodnia 4 Tarnowo Podgórne, pokój nr 4 na I piętrze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- remont budynku Szkoły Podstawowej w Lusówku
- modernizacja boiska OSiR-u w Przeźmierowie
- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli
- zakup artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- przebudowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Tarnowie Podgórnym
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa dalszej części sieci kanalizacji sanitarnej oraz pozostałej części sieci wodociągowej w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych, z wykonaniem podestu/ławki oraz prace elektryczne na placu przy budynku Szkoły Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 1 w Krakowie
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ruszów
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.