To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Nisko: Sprzedaż i dostarczenie artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy i Miasta w Nisku
Numer ogłoszenia: 54491 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31046 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, Plac Wolności 14, Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415643, 015 8415638, faks 015 8415630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do Urzędu Gminy i Miasta w Nisku materiałów biurowych w miarę potrzeb Zamawiającego, wyszczególnionych w dokumencie Szczegółowy opis zamówienia. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie na podstawie szczegółowych zamówień. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia wszystkich pozycji lub zmniejszenia ich ilości w miarę swoich potrzeb. Nie zamówienie całego asortymentu w pozycji lub zrezygnowanie z pozycji nie będzie stanowiło podstawy do jakichkolwiek roszczeń lub podniesienia ceny ze strony Wykonawcy. Ceny jednostkowe przedstawione przez Wykonawcę w poszczególnych pozycjach są cenami ryczałtowymi. 1. Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Wykonawca dostarczy tonery i tusze o maksymalnej pojemności dla danego typu i producenta drukarki. 2. Przez użycie słowa oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, pochodzące od producenta danego sprzętu. 3. W przypadku żądania w opisie przedmiotu zamówienia materiałów oryginalnych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a więc produktów równoważnych w stosunku do materiałów oryginalnych wytworzonych przez innych producentów niż producenci sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego. 4. Przez materiały równoważne rozumie się zamienniki oryginałów charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. 5. W przypadku składania oferty na produkty równoważne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność w stosunku do oryginału. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego produktu równoważnego (np. specyfikacja towaru). W przypadku tonerów będących równoważnymi w stosunku do oryginałów Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą deklaracje wydajności ISO/IEC 19752 (lub dokument równoważny). W przypadku tuszy do drukarek atramentowych będących równoważnymi w stosunku do oryginałów należy złożyć certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla procesu produkcji tuszy do drukarek atramentowych. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne winny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 18 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64715.12 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzedaż i dostarczenie artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy i Miasta w Nisku
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO-PLUS L.A. KOPTYRA Spółka Jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 64715.12
- Oferta z najniższą ceną: 64715.12 oferta z najwyższą ceną: 92420.22
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wzmocnienie potencjału kształcenia ogólnego w Powiecie Niżańskim
- Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunalnego Nisko Sp. z o.o. w Nisku
- Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.