eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WitnicaUsługi szkoleniowe i kursy dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy spełniająca wymagania Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020, w ramach projektu, pt: "Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05



Ogłoszenie nr 545263-N-2017 z dnia 2017-07-05 r.

Gmina Witnica: Usługi szkoleniowe i kursy dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy spełniająca wymagania Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020, w ramach projektu, pt: "Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: NIP: 599 277 13 11 REGON: 210 966 881 Telefon: +48 95 7216440 Faks: +48 95 7515218 E - mail: urzad@witnica.pl Adres strony www: www.witnica.pl Adres strony Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego, gdzie zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl Zamówienie spełnia także wymagania konieczne dla zachowania zasady konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 w wersji z dnia 19.09.2016 roku. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące usług, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych. Tryb: przetarg nieograniczony. Ofertę należy złożyć w języku polskim. Termin składania ofert upływa dnia 13.07.2017 roku o godz. 12.00. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 13.07.2017 roku o godz. 12.15 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Witnica, ul. KRN 6, 66 - 460 Witnica. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Witnica, krajowy numer identyfikacyjny 21096688100000, ul. Krajowej Rady Narodowej  6 , 66-460   Witnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 216 446, , e-mail wrg@witnica.pl, , faks 957 515 218.
Adres strony internetowej (URL): www.witnica.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.wrota.lubuskie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.wrota.lubuskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.wrota.lubuskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe i kursy dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy spełniająca wymagania Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020, w ramach projektu, pt: "Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT
Numer referencyjny: WI.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia objęte jest świadczenie usług realizacji kursów i szkoleń oraz studiów podyplomowych, podzielonych na zamówienia udzielane w częściach. 2. Kursy i szkolenia oraz studia podyplomowe, podzielone zostały na następujące części zamówienia: a) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja + D-dozór) - 2 osoby x 70 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów zajmujących się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (m.in.: elektryk). Czas trwania kursu: max. 10 dni; 70 godzin lekcyjnych. b) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs spawania metodą MAG - 11 osób x 115 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie ślusarz. Czas trwania kursu: max. 21 dni, 115 godzin lekcyjnych (90 praktyki i 25 teorii). c) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi podnośnika koszowego - 2 osoby x 34 godziny lekcyjne - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie elektryk lub innych zawodach. Czas trwania kursu: max. 7 dni, 34 godziny lekcyjne (4 praktyki i 30 teorii). d) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi kasy fiskalnej - 4 osoby x 16 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze administracyjno - usługowym (m.in.: sprzedawca). Czas trwania kursu: max. 4 dni, 16 godzin lekcyjnych (6 h teorii, 10 h praktyki). e) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs kelnera - 2 osoby x 80 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla uczniów kształcących się w obszarze turystyczno-gastronomicznym (m.in.: kucharz). Czas trwania kursu: max.14 dni, 80 godzin lekcyjnych (20 teorii, 60 praktyki). f) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs montera rusztowań - 2 osoby x 80 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze budowlanym (m.in.: murarz-tynkarz). Czas trwania kursu: max. 14 dni, 80 godzin lekcyjnych (32 h praktyki i 48 h teorii). g) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs przygotowujący do egzaminu czeladniczego - 22 osoby x 16 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej, którzy przystępować będą do egzaminów czeladniczych; Czas trwania kursu: max. 2 dni, 16 godzin lekcyjnych. h) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs na prawo jazdy kategorii B - 7 osób x 60 h lekcyjnych (min. 45 dni) - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów, ale w szczególności uczniów wyróżniających się aktywnością, frekwencją lub osiągnięciami szkolnymi lub pochodzących z rodzin ubogich. Uczniowie przystąpią do egzaminu zewnętrznego po odbyciu kursu oraz egzaminu wewnętrznego. Czas trwania kursu: ok. 60 dni, 60 godzin lekcyjnych (30 h teorii i 30 h praktyki).

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80531000-5
80510000-2
80511000-9
55270000-3
55300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45352,85
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawcy mogą składać oferty osobno w odniesieniu do każdej, wskazanej wyżej części zamówienia lub kilku takich części. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom zajęć wszelkie wymagane urządzenia, oprogramowanie, licencje, materiały eksploatacyjne, itp. konieczne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Nadto Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia pokryje koszty opłat egzaminacyjnych i wszelkie inne koszty przeprowadzenia egzaminu. Kursy/szkolenia zostaną dopasowane do indywidualnych predyspozycji i dotychczasowych umiejętności uczestników. Kursy/studia zakończą się uzyskaniem kwalifikacji lub nabyciem kompetencji związanych z nauczaniem na danym kierunku. Kursy/szkolenia zakończą się egzaminem i otrzymaniem certyfikatu/zaświadczenia, studia podyplomowe - uzyskaniem dyplomu. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia uwzględni wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w ten sposób, że wszystkie pomieszczenia, w których mogą odbywać się zajęcia będą dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, tj. będą usytuowane w obiektach pozbawionych barier architektonicznych, a w razie wyższych kondygnacji będzie do nich dostęp za pomocą windy. Istnieje możliwość dołączenia uczestników ww. kursów do innych grup szkolonych przez tego samego wykonawcę.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek szczegółowy w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że (w podziale na części): 1.1. Dla części nr 1 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja lub D-dozór) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części, a legitymującą się posiadaniem następujących kwalifikacji weryfikowanych następującymi dokumentami: posiadaniem świadectwa kwalifikacyjnego typu E dla wszystkich trzech grup wskazanych w załączniku Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm.). 1.2. Dla części nr 2 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu spawania MAG w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części. 1.3. Dla części nr 3 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu obsługi podnośnika koszowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedną osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części. 1.4. Dla części nr 4 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu obsługi kasy fiskalnej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części. 1.5. Dla części nr 5 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu kursu kelnera w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części. 1.6. Dla części nr 6 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu montowania rusztowań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części. 1.7. Dla części nr 7 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów przygotowujących do egzaminu czeladniczego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części. 1.8. Dla części nr 8 zamówienia: a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu prawa jazdy kategorii B w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących części nr 1 - 8 niniejszego zamówienia, Wykonawca (którego oferta zostanie najwyżej oceniona), na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt. 1 i 2 powyżej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W takim przypadku do oferty lub przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dołączyć należy umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej: zobowiązanie do wspólnej realizacji zamówienia publicznego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin udzielonej rękojmi lub gwarancji, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ winny być spełnione przez Wykonawców wspólnych łącznie. Należy zaznaczyć jednocześnie w ofercie, który z Wykonawców odpowiada za spełnienie, jakich warunków SIWZ. Wszelka wymiana pism, korespondencji w imieniu Wykonawców wspólnych dokonywana jest przez pełnomocnika. Zamawiający kieruje wszelką informację i korespondencję do pełnomocnika wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 7. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 9. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 11. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP, i skonkretyzowanych w SIWZ, Wykonawcy wykazują łącznie (wspólnie). 13. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. zawarte w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 14. Dokumenty o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r., inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 15. W niniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje możliwość zastosowania "procedury odwróconej", zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP. Oznacza to, iż Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 16. Ofertę należy złożyć przy użyciu wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel1,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zaakceptował wzór umowy, składając w tym zakresie stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu oferty, a w przypadku dokonania przez zamawiającego wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej - zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach. 3. W projekcie umowy zawarto jednoznaczne postanowienia umowne, które określają zakres możliwych zmian, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Szkolenia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć Zamawiający może odstąpić od realizacji zamówienia, w ciągu 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części zamówienia. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie stopień realizacji zamówienia oraz udokumentowanie kosztów poniesionych przez niego, a zaangażowanych w celu należytego przygotowania do wykonania niniejszej umowy. 5. Strony obowiązane są zawiadamiać się wzajemnie o każdorazowej zmianie adresu miejsca siedziby oraz adresów do doręczeń, numerów telefonów, faksów, adresów e-mail. W razie zaniedbania tego obowiązku pismo przesłane pod ostatnio wskazany przez Stronę adres i zwrócone z adnotacją o niemożności doręczenia pozostawia się w dokumentach ze skutkiem doręczenia. 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Umowa może być rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nienależytego jej wykonywania, a w szczególności wykonywania umowy niezgodnie z rozdziałem 3. "Opis przedmiotu zamówienia" SIWZ, na podstawie którego złożono ofertę realizacji Szkolenia, po wcześniejszym pisemnym wezwaniu Wykonawcy do wykonywania umowy w sposób prawidłowy w odpowiednim terminie, nie dłuższym jednak niż 7 dni.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja + D-dozór)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja + D-dozór) - 2 osoby x 70 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów zajmujących się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (m.in.: elektryk). Celem kursu jest przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji "E" i dozoru "D" urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 1 kV. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Poznanie podstawowych praw fizyki stosowanych w elektrotechnice. Budowa i obsługa urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Umiejętność wykonywania prac kontrolno-pomiarowych. Umiejętność sporządzania protokołów przeprowadzonych badań. Umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. Zasady postępowania w czasie awarii, pożaru lub innych zakłóceń urządzeń podczas pracy. Racjonalne gospodarowanie energią i paliwami. Czas trwania kursu: max. 10 dni; 70 godzin lekcyjnych. Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz po zdanym ustnym egzaminie państwowym przed Komisją Kwalifikacyjną uczniowie otrzymują świadectwa kwalifikacyjne - uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji do 1 kV. Świadectwo jest ważne 5 lat. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania świadectwa kwalifkacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1760,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs spawania metodą MAG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs spawania metodą MAG - 11 osób x 115 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie ślusarz. Celem kursu jest: nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku spawacza w osłonie dwutlenku węgla oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Procesy spawania i pokrewne spawaniu, Rysunek techniczny w spawalnictwie, Materiały podstawowe, Materiały dodatkowe, Podstawy elektrotechniki, Urządzenia i sprzęt do spawania, Technika i technologia spawania, Niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych, Konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie, Szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy, Przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa, Bhp i ppoż. przy pracach spawalniczych, Zajęcia praktyczne. Czas trwania kursu: max. 21 dni, 115 godzin lekcyjnych (90 praktyki i 25 teorii). Uprawnienia/certyfikaty: kurs zakończony egzaminem państwowym przeprowadzanym przez Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz międzynarodowy certyfikat wydany w trzech językach. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, koszty stosownych badań lekarskich, ubranie robocze, materiały dydaktyczne dla uczestników, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego i międzynarodowego certyfikatu wydanego w trzech językach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19674,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu 5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi podnośnika koszowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi podnośnika koszowego - 2 osoby x 34 godziny lekcyjne - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie elektryk lub innych zawodach; Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestnika do pracy na stanowisku operatora podnośnika koszowego (podestu ruchomego) jak i merytoryczne przygotowanie do egzaminu Urzędu Dozoru Technicznego (UDT), dającego uprawnienia operatora. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Informacje o dozorze technicznym (UDT), Budowa urządzeń podnośniczych, Eksploatacja podnośników, BHP przy obsłudze podnośników koszowych, Prowadzenie dokumentacji. Obowiązki operatora. Czas trwania kursu: max. 7 dni, 34 godziny lekcyjne (4 praktyki i 30 teorii). Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Po zaliczeniu egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym (tj. części teoretycznej oraz praktycznej), który odbywa się przed Inspektorem Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie kwalifikacyjne, uprawniające do obsługi podnośników koszowych. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, koszty stosownych badań lekarskich, materiały dydaktyczne dla uczestników, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania zaświadczenia kwalifkacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1582,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu 5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi kasy fiskalnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi kasy fiskalnej - 4 osoby x 16 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze administracyjno - usługowym (m.in.: sprzedawca). Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi kas fiskalnych. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Przepisy Ministra finansów regulujące stosowanie kas rejestrujących, Rodzaje, budowa I zastosowanie różnych kas fiskalnych, Rodzaje raportów kasowych, Paragon fiskalny, Operacje kasjera i kierownika Programowanie kasy fiskalnej, Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej. Czas trwania kursu: max. 4 dni, 16 godzin lekcyjnych (6 h teorii, 10 h praktyki) Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz po zdaniu egzaminu wewnętrznego sprawdzającego nabyte umiejętności wydanie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, materiały dydaktyczne dla uczestników, koszty egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1217,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu 5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs kelnera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs kelnera - 2 osoby x 80 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla uczniów kształcących się w obszarze turystyczno-gastronomicznym (m.in.: kucharz). Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przyuczenie do zawodu kelner. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Podstawy żywienia, Rachunkowość, Wyposażenie techniczne z towaroznawstwem przemysłowym, Obsługa konsumenta, Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem spożywczym, Zajęcia praktyczne. Czas trwania kursu: max.14 dni, 80 godzin lekcyjnych (20 teorii, 60 praktyki). Uprawnienia/certyfikaty: kurs kończy się egzaminem wewnętrznym. Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu wydane na wzorze Ministerstwa Edukacji Narodowej. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie (Sanepid), materiały dydaktyczne dla uczestników, odzież/uniform, koszty egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1917,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu 5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs montera rusztowań
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs montera rusztowań - 2 osoby x 80 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze budowlanym (m.in.: murarz-tynkarz). Celem kursu jest przygotowanie uczestników kursu do wykonywania zawodu montażysty rusztowań budowlano-montażowych metalowych oraz do zdania egzaminu państwowego. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: BHP przy montażu i użytkowaniu rusztowań. Dokumentacja techniczna oraz zasady użytkowania rusztowań budowlano-montażowych metalowych. Konstrukcja rusztowań budowlano-montażowych z rur stalowych oraz systemowych. Technologia montażu i demontażu rusztowań. Prace przygotowawcze przed montażem rusztowań. Ćwiczenia w zakresie montażu i demontażu rusztowania rurowego, modułowego i ramowego. Czas trwania kursu: max. 14 dni, 80 godzin lekcyjnych (32 h praktyki i 48 h teorii). Uprawnienia/certyfikaty: Kurs kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego z siedzibą w Warszawie. Każdy uczestnik kursu po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu państwowego otrzymuje świadectwo, uprawnienia oraz wpis do Książki Operatora Maszyn Roboczych - książeczka montera rusztowań. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, materiały dydaktyczne dla uczestników, stosowne badania lekarskie, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2260,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu 5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs przygotowujący do egzaminu czeladniczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs przygotowujący do egzaminu czeladniczego - 22 osoby x 16 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej, którzy przystępować będą do egzaminów czeladniczych; Celem kursu jest przygotowanie ucznia do praktycznego i teoretycznego egzaminu czeladniczego. Program kursu obejmuje tematy związane z etapem praktycznym i teoretycznym egzaminu czeladniczego. Kandydat na czeladnika w myśl rozporządzenia MEN zdaje egzamin z części pisemnej z następujących jednostek tematycznych: Rachunkowość zawodowa. Dokumentacja działalności gospodarczej. Rysunek zawodowy. Przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Podstawowe zasady ochrony środowiska. Podstawowe przepisy prawa pracy. Podstawowa problematyka z zakresu podejmowania działalności gospodarczej i zarządzania przedsiębiorstwem. Czas trwania kursu: max. 2 dni, 16 godzin lekcyjnych. Uprawnienia/certyfikaty: zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na wzorze Ministerstwa Edukacji Narodowej. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, materiały dydaktyczne dla uczestników, koszty wydania zaświadczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55300000-3, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6439,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu 5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs na prawo jazdy kategorii B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs na prawo jazdy kategorii B - 7 osób x 60 h lekcyjnych (min. 45 dni) - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów, ale w szczególności uczniów wyróżniających się aktywnością, frekwencją lub osiągnięciami szkolnymi lub pochodzących z rodzin ubogich. Uczniowie przystąpią do egzaminu zewnętrznego po odbyciu kursu oraz egzaminu wewnętrznego. Kurs przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów TE i ZSZ, ale w szczególności uczniów wyróżniających się aktywnością, frekwencją lub osiągnięciami szkolnymi. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do uzyskania uprawnień do kierowania: pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Przepisy ruchu drogowego. Technika kierowania pojazdem. Zarys budowy pojazdu i zasady obsługi technicznej. Nauka jazdy. Zachowanie na miejscu wypadku i pomoc przedlekarska. Czas trwania kursu: ok. 60 dni, 60 godzin lekcyjnych (30 h teorii i 30 h praktyki). Uprawnienia/certyfikaty: Prawo jazdy kat. B nadające uprawnia do kierowania: pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t. Kurs należy zorganizować w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, materiały dydaktyczne dla uczestników, stosowne badania lekarskie, opłacenie egzaminu państwowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10500,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy 15,00
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel10,00
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu 5,00
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw5,00
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.