Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 545263-N-2017 z dnia 2017-07-05 r.
Gmina Witnica: Usługi szkoleniowe i kursy dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy spełniająca wymagania Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020, w ramach projektu, pt: "Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: NIP: 599 277 13 11 REGON: 210 966 881 Telefon: +48 95 7216440 Faks: +48 95 7515218 E - mail: urzad@witnica.pl Adres strony www: www.witnica.pl Adres strony Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego, gdzie zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl Zamówienie spełnia także wymagania konieczne dla zachowania zasady konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 w wersji z dnia 19.09.2016 roku. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące usług, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych. Tryb: przetarg nieograniczony. Ofertę należy złożyć w języku polskim. Termin składania ofert upływa dnia 13.07.2017 roku o godz. 12.00. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 13.07.2017 roku o godz. 12.15 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Witnica, ul. KRN 6, 66 - 460 Witnica. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Witnica, krajowy numer identyfikacyjny
21096688100000, ul.
Krajowej Rady Narodowej
6
,
66-460
Witnica, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 216 446, , e-mail
wrg@witnica.pl, , faks
957 515 218.
Adres strony internetowej (URL): www.witnica.pl
Adres profilu nabywcy:
www.bip.wrota.lubuskie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.wrota.lubuskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.wrota.lubuskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe i kursy dla nauczycieli i uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy spełniająca wymagania Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020, w ramach projektu, pt: "Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT
Numer referencyjny:
WI.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia objęte jest świadczenie usług realizacji kursów i szkoleń oraz studiów podyplomowych, podzielonych na zamówienia udzielane w częściach. 2. Kursy i szkolenia oraz studia podyplomowe, podzielone zostały na następujące części zamówienia: a) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja + D-dozór) - 2 osoby x 70 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów zajmujących się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (m.in.: elektryk). Czas trwania kursu: max. 10 dni; 70 godzin lekcyjnych. b) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs spawania metodą MAG - 11 osób x 115 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie ślusarz. Czas trwania kursu: max. 21 dni, 115 godzin lekcyjnych (90 praktyki i 25 teorii). c) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi podnośnika koszowego - 2 osoby x 34 godziny lekcyjne - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie elektryk lub innych zawodach. Czas trwania kursu: max. 7 dni, 34 godziny lekcyjne (4 praktyki i 30 teorii). d) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi kasy fiskalnej - 4 osoby x 16 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze administracyjno - usługowym (m.in.: sprzedawca). Czas trwania kursu: max. 4 dni, 16 godzin lekcyjnych (6 h teorii, 10 h praktyki). e) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs kelnera - 2 osoby x 80 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla uczniów kształcących się w obszarze turystyczno-gastronomicznym (m.in.: kucharz). Czas trwania kursu: max.14 dni, 80 godzin lekcyjnych (20 teorii, 60 praktyki). f) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs montera rusztowań - 2 osoby x 80 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze budowlanym (m.in.: murarz-tynkarz). Czas trwania kursu: max. 14 dni, 80 godzin lekcyjnych (32 h praktyki i 48 h teorii). g) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs przygotowujący do egzaminu czeladniczego - 22 osoby x 16 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej, którzy przystępować będą do egzaminów czeladniczych; Czas trwania kursu: max. 2 dni, 16 godzin lekcyjnych. h) Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs na prawo jazdy kategorii B - 7 osób x 60 h lekcyjnych (min. 45 dni) - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów, ale w szczególności uczniów wyróżniających się aktywnością, frekwencją lub osiągnięciami szkolnymi lub pochodzących z rodzin ubogich. Uczniowie przystąpią do egzaminu zewnętrznego po odbyciu kursu oraz egzaminu wewnętrznego. Czas trwania kursu: ok. 60 dni, 60 godzin lekcyjnych (30 h teorii i 30 h praktyki).
II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80531000-5 |
80510000-2 |
80511000-9 |
55270000-3 |
55300000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45352,85
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-08-31
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawcy mogą składać oferty osobno w odniesieniu do każdej, wskazanej wyżej części zamówienia lub kilku takich części. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom zajęć wszelkie wymagane urządzenia, oprogramowanie, licencje, materiały eksploatacyjne, itp. konieczne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Nadto Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia pokryje koszty opłat egzaminacyjnych i wszelkie inne koszty przeprowadzenia egzaminu. Kursy/szkolenia zostaną dopasowane do indywidualnych predyspozycji i dotychczasowych umiejętności uczestników. Kursy/studia zakończą się uzyskaniem kwalifikacji lub nabyciem kompetencji związanych z nauczaniem na danym kierunku. Kursy/szkolenia zakończą się egzaminem i otrzymaniem certyfikatu/zaświadczenia, studia podyplomowe - uzyskaniem dyplomu. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia uwzględni wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w ten sposób, że wszystkie pomieszczenia, w których mogą odbywać się zajęcia będą dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, tj. będą usytuowane w obiektach pozbawionych barier architektonicznych, a w razie wyższych kondygnacji będzie do nich dostęp za pomocą windy. Istnieje możliwość dołączenia uczestników ww. kursów do innych grup szkolonych przez tego samego wykonawcę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek szczegółowy w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że (w podziale na części):
1.1. Dla części nr 1 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja lub D-dozór) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części, a legitymującą się posiadaniem następujących kwalifikacji weryfikowanych następującymi dokumentami: posiadaniem świadectwa kwalifikacyjnego typu E dla wszystkich trzech grup wskazanych w załączniku Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm.).
1.2. Dla części nr 2 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu spawania MAG w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
1.3. Dla części nr 3 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu obsługi podnośnika koszowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedną osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
1.4. Dla części nr 4 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu obsługi kasy fiskalnej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
1.5. Dla części nr 5 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu kursu kelnera w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
1.6. Dla części nr 6 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu montowania rusztowań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
1.7. Dla części nr 7 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów przygotowujących do egzaminu czeladniczego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
1.8. Dla części nr 8 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu prawa jazdy kategorii B w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących części nr 1 - 8 niniejszego zamówienia, Wykonawca (którego oferta zostanie najwyżej oceniona), na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt. 1 i 2 powyżej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W takim przypadku do oferty lub przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dołączyć należy umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej: zobowiązanie do wspólnej realizacji zamówienia publicznego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin udzielonej rękojmi lub gwarancji, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ winny być spełnione przez Wykonawców wspólnych łącznie. Należy zaznaczyć jednocześnie w ofercie, który z Wykonawców odpowiada za spełnienie, jakich warunków SIWZ. Wszelka wymiana pism, korespondencji w imieniu Wykonawców wspólnych dokonywana jest przez pełnomocnika. Zamawiający kieruje wszelką informację i korespondencję do pełnomocnika wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 7. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 9. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 11. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP, i skonkretyzowanych w SIWZ, Wykonawcy wykazują łącznie (wspólnie). 13. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. zawarte w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 14. Dokumenty o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r., inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 15. W niniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje możliwość zastosowania "procedury odwróconej", zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP. Oznacza to, iż Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 16. Ofertę należy złożyć przy użyciu wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 1,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zaakceptował wzór umowy, składając w tym zakresie stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu oferty, a w przypadku dokonania przez zamawiającego wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej - zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach. 3. W projekcie umowy zawarto jednoznaczne postanowienia umowne, które określają zakres możliwych zmian, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Szkolenia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć Zamawiający może odstąpić od realizacji zamówienia, w ciągu 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części zamówienia. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie stopień realizacji zamówienia oraz udokumentowanie kosztów poniesionych przez niego, a zaangażowanych w celu należytego przygotowania do wykonania niniejszej umowy. 5. Strony obowiązane są zawiadamiać się wzajemnie o każdorazowej zmianie adresu miejsca siedziby oraz adresów do doręczeń, numerów telefonów, faksów, adresów e-mail. W razie zaniedbania tego obowiązku pismo przesłane pod ostatnio wskazany przez Stronę adres i zwrócone z adnotacją o niemożności doręczenia pozostawia się w dokumentach ze skutkiem doręczenia. 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Umowa może być rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nienależytego jej wykonywania, a w szczególności wykonywania umowy niezgodnie z rozdziałem 3. "Opis przedmiotu zamówienia" SIWZ, na podstawie którego złożono ofertę realizacji Szkolenia, po wcześniejszym pisemnym wezwaniu Wykonawcy do wykonywania umowy w sposób prawidłowy w odpowiednim terminie, nie dłuższym jednak niż 7 dni.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja + D-dozór) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1760,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs spawania metodą MAG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19674,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi podnośnika koszowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1582,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi kasy fiskalnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1217,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs kelnera |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1917,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs montera rusztowań |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2260,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs przygotowujący do egzaminu czeladniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55300000-3, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6439,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs na prawo jazdy kategorii B |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2, 80511000-9, 55270000-3, 55300000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10500,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżel | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonaw | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI WITNICA
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Witnicy, w miejscu ich zamieszkania, na terenie miasta i gminy Witnica
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Witnica.
więcej: przetargi WITNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu.
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.