eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszDostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Przasnysz: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 54533 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu , ul. Kacza 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522844, faks 029 7522844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkimprzasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji. Wymagania dotyczące koparko - ładowarki : 1. Fabrycznie nowa, rok produkcji 2015. 2. Okres gwarancji min. 24 miesiące lub 2000 mtg, w zależności który fakt nastąpi wcześniej. 3. Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta na terenie Polski i posiadać autoryzowany serwis. 4. Maszyna przystosowana do ruchu drogowego na terenie Polski. 5. Masa całkowita do 8500 kg. 6. Wysokość maksymalna wraz z kabiną 2,90 m. 7. Silnik wysokoprężny szesnastozaworowy, turbodoładowany z intercoolerem, o mocy min. 80 kW, moment obrotowy min. 515 Nm przy 1500 obr./min, spełniający normę emisji spalin Stage III/Tier4i bez konieczności stosowania filtra cząstek stałych DPF oraz systemu selektywnej redukcji katalitycznej SCR. 8. Wyposażenie w automatyczny tryb jałowy, automatyczny gaz, tempomat. 9. Układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta. 10. Napęd na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś. 11. Przednia oś skrętna, układ kierowniczy wyposażony we wspomaganie hydrauliczne z możliwością awaryjnego sterowania maszyną. 12. Przewody elektryczne spełniające wymagania normy IP67. 13. Skrzynia biegów półautomatyczna, cztery biegi w przód, cztery biegi w tył, możliwość zmiany biegów pod obciążeniem. 14. Koła jezdne: przednie mniejsze o rozmiarze min. 400/70 20 cali, tylne większe o rozmiarze min. 480/80 26 cali. 15. Zbiornik paliwa o pojemności min. 150 litrów. 16. System hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o przepływie oleju min. 165 l/min. 17. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwanie hydraulicznie z regulacją luzów w dwóch płaszczyznach. 18. Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS/FOPS, ogrzewana i wentylowana, z obrotowym i w pełni regulowanym fotelem operatora wyposażonym w pas bezpieczeństwa, poziom hałasu wewnątrz kabiny max. 74 dB, wyposażona w lusterka zewnętrzne, uchylne szyby z boków i z tyłu. 19. Ramię ładowarkowe wyposażone w łyżkę wielofunkcyjną z widłami, typu 6 w 1, o pojemności min. 1,00 m3 i szerokości min. 2,35 m, ramię samopoziomujące, wysokość załadunku min. 3,20 m, wysokość podnoszenia na widłach min 2,90 m, możliwość poniesienia na pełną wysokość ładunku min. 4200 kg, wyposażone w układ amortyzujący ruchy ramienia podczas transportu, 20. Ramię koparkowe o zmiennej długości, wysuwane hydraulicznie (teleskopowe) wyposażone w łyżkę o szerokości 600 mm bez otworu w dnie, maksymalna głębokość kopania powyżej 5,95 m, wysokość załadunku min. 4,70 m, minimalny udźwig przy maksymalnie rozsuniętym ramieniu 1000 kg, z możliwość przesuwu bocznego ramienia koparkowego na szerokość co najmniej 1 m, sterowane za pomocą dźwigni (nie dopuszczalne sterowanie przy użyciu joysticka), wyposażone w szybkozłącze koparkowe mechaniczne umożliwiające szybką wymianę osprzętu i wykorzystanie młota hydraulicznego HM386Q prod. JCB. 21. Wyposażenie obejmujące skrzynkę narzędziową, trójkąt ostrzegawczy, klucz do kół, smarownicę, radio, gaśnicę, apteczkę, lampę migową ostrzegawczą w kolorze pomarańczowym, dwa komplety kluczyków, immobiliser, instrukcję obsługi w języku polskim, deklarację zgodności, książkę gwarancyjną oraz katalog części zamiennych. 22. Osprzęt dodatkowy obejmujący: a. łyżkę koparkową o szerokości 300 mm, b. instalację hydrauliczną na ramieniu koparkowym do zasilania osprzętu, w szczególności młota hydraulicznego HM386Q prod. JCB. 23. Dostawa na koszt Wykonawcy, miejsce dostawy: Stacja Uzdatniania Wody, ul. Zawodzie 70, 06-300 Przasnysz 24. Wykonawca zapewnia szkolenie operatora..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw w zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za zamówienie porównywalne uważa się zamówienie wartościowo nie mniejsze niż 90% wartości oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i obejmujące dostawę koparko - ładowarek o parametrach porównywalnych jak przedstawiona opisie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Termin płatności - 0.1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkimprzasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Kacza 9, 06-300 Przasnysz, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Kacza 9, 06-300 Przasnysz, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.