Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-01
Kraków: DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Numer ogłoszenia: 54542 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH Mleko 2% tłuszczu, - /pojemność od 5 L do 10L/ PL 12011601 WE opakowanie foliowe (termin przydatności minimum 4 dni) 15511100-4 30 000 L Mleko 2% tłuszczu - /pojemność od 0.5 L do 1.1 L/, pakowane w butelki plastikowe, opakowanie foliowe lub opakowanie kartonowe. (termin przydatności minimum 4 dni) 15511100-4 780 L Mleko UHT 2% tłuszczu - /pojemność 0.5 L / pakowane w opakowaniu zbiorczym po 10 sztuk. (termin przydatności minimum 5 miesięcy) 15511210-8 40 op. Masło śmietankowe minimum 82% tłuszczu, bez dodatków tłuszczów roślinnych - /pakowane w pergamin, kostka o pojemności od 200 g do 300 g/ PL 04621602 WE (termin przydatności minimum 20 dni) 15530000-2 3300 kg Ser twarogowy półtłusty zawartość tłuszczu od 4.5% do 4.52%, krajanka Kl. I w kostkach ,waga 1 kostki od 1.00 kg do 2.00 kg pakowany każda kostka w pergamin PL 12011601 WE (termin przydatności minimum 8 dni)/ 15542000-9 5 000 kg Kefir naturalny o zawartości 1.5% tłuszczu - /pojemność od 0.400 ml do 1000 ml/, pakowane w butelki plastikowe, opakowanie foliowe lub opakowanie kartonowe. (termin przydatności minimum 6 dni) 15551000-5 240 L Jogurt naturalny bez dodatku cukrów o zawartości 2% tłuszczu, o płynnej jednolitej konsystencji , barwa mleczno -biała /150g =1 sztuka/ , PL 06061601 WE (termin przydatności minimum 10 dni) 15551310-1 4300 szt. Śmietana o zawartości 18% tłuszczu, - /pojemność od 5 L do 8 L/, pakowana w opakowanie plastikowe, twarde z uchwytem, szczelnie zamknięte PL123011601 WE (termin przydatności minimum 8 dni) 15512000-0 2000 L Śmietana o zawartości 18% tłuszczu -/ pojemność od 200ml do 500ml/ PL 12011601W pakowane w opakowanie plastikowa twarde, karton lub opakowanie foliowe szczelnie zamknięte. (termin przydatności minimum 8 dni) 15512000-0 144 L Śmietana o zawartości 30% tłuszczu - / pojemność od 200ml do 500 ml/ PL 12011601WE pakowane w opakowanie plastikowa twarde, karton lub opakowanie foliowe szczelnie zamknięte. (termin przydatności minimum 8 dni) 15512300-3 80 L Śmietanka do kawy o zawartości 10% tłuszczu - /10g =1 szt./ opakowanie zbiorcze 10 sztuk zapakowane w folię spożywczą ,hermetycznie zamknięte (termin przydatności minimum 30 dni) 15512100-1 240 op. Jogurt naturalny bez dodatku cukrów o zawartości 2% tłuszczu, o płynnej jednolitej konsystencji , barwa mleczno -biała, pakowany w opakowanie plastikowe, twarde z uchwytem, szczelnie zamknięte, /pojemność od 1 L do 2 L/ PL 06061601 WE (termin przydatności minimum 10 dnI ) 15551310-1 100 L Masło roślinne -margaryna miękka (kubkowa) do smarowania pieczywa, do smażenia i pieczenia, zawartość tłuszczu 80% w tym zawartość oleju słonecznikowego - 35%, pakowana w opakowanie plastikowe z przykrywką /pojemność opakowania od 250 g do 500g / (termin przydatności minimum 3 miesiące) 15412200-1 1800 kg Ser topiony o smaku śmietankowym bez dodatków smakowych o konsystencji kremowej , pakowane w folię aluminiową, waga 1 szt. = 50 g, pakowane w opakowanie kartonowe z przykrywką, PL 16091601 WE (termin przydatności minimum 3 miesiące) 15542200-1 378.00 kg Ser żółty typu EDAMSKI - KL I lub równoważny, , twardy, dojrzały, o zawartość tłuszczu od 45% do 55% , pakowany w batony o wadze od 1.50 kg do 2.50kg, foliowany, zamknięty hermetycznie PL 04621602 WE (termin przydatności minimum 5 miesięcy) 15544000-3 700 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE O POSIADANIU UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA DZIAŁALNOŚCI OBJĘTEJ ZAMÓWIENIEM.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE O POSIADANIU WIEDZY I DOŚWIADCZENIA PROPORCJONALNIE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE O DYSPONOWANIU ODPOWIEDNIM POTENCJAŁEM TECHNICZNYM
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE O DYSPONOWANIU OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE O ZNAJDOWANIU SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ UMOŻLIWIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 2) Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy Wykonawcy. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo w przypadku osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 5) Oświadczenie o baku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 6) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienie ( Dz. U. 171,poz. 1225 z późn. zmianami). 7) Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 ze zm.). 8) Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w jednej z następujących form: a) certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171 poz. 1225.). 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a ) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 10 stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, 3) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Kupującego przedmiotu umowy, przy zachowaniu jej wartości ( nie dłużej niż o 3 miesiące), 5) obniżenia cen,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3 ; 30-901 KRAKÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3 ; 30-901 KRAKÓW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- 105.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji dwóch stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb Inst. GiG UJ.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.