Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-10
Legnica: Usuwanie odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania ( tzw. nielegalnych wysypisk odpadów) z terenów należących do Gminy Legnica
Numer ogłoszenia: 54550 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania ( tzw. nielegalnych wysypisk odpadów) z terenów należących do Gminy Legnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usuwanie odpadów na zgłoszenie Zamawiającego obejmujące wszelkie czynności związane z zebraniem odpadów, zgromadzonych na terenie nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu oraz czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe. Wykonawca zapewnia niezwłoczny wywóz odpadów zebranych z terenu nieruchomości do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy oraz ich zagospodarowanie. Szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w 2016r. w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi 423,37 tony. Odpady wymagające usunięcia z terenów nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach realizacji niniejszego zamówienia, zostały sklasyfikowane do grupy 20 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów DZ. U. z 2014r. Poz. 1923 Szczegółowe czynności oraz warunki do wykonania podczas realizacji usługi: Zakres usług wykonywany będzie każdorazowo po telefonicznym zawiadomieniu Wykonawcy, następnie udział we wspólnej wizji terenowej, w celu przekazania przez Zamawiającego terenu, na którym zgromadzone są odpady wymagające usunięcia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie oględzin terenu, dokonanie wyboru odpowiedniej technologii usunięcia odpadów oraz ustalenie zakresu rzeczowego prac oraz terminu ich wykonania. 1) wykonanie prac w szczególności: a) oznakowanie bądź zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich terenu, na którym prowadzone będą prace związane z usunięciem odpadów zgromadzonych na tym terenie, b) zabezpieczenie drzew i innej roślinności przed ewentualnym ich uszkodzeniem, c) usunięcie roślinności uniemożliwiającej bądź utrudniającej wykonanie prac, której wycięcie nie wymaga uzyskania decyzji, w szczególności traw, drzew i krzewów z zastrzeżeniem, iż wiek usuwanych drzew i krzewów nie przekracza 10 lat, usunięcie i wywóz powstałej biomasy. d) zbieranie odpadów z wyznaczonego terenu nieruchomości, zgromadzonych w hałdach lub skupiskach jak i również odpadów luźno rozrzuconych wokół hałd lub skupisk, w zależności od przyjętej technologii odpadów ręczny bądź mechaniczny załadunek odpadów na środki transportowe, e) przeprowadzenie segregacji zebranych odpadów w celu wydzielenia odpadów nadających się do odzysku lub wykorzystania, f) plantowanie i wyrównanie terenu do poziomu przyległej nieruchomości, uporządkowanie terenu w miejscu i w obrębie prowadzonych prac, g) transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym , pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia tras przejazdu, h) postępowanie z odpadami, przewidzianymi do usunięcia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska określonymi w przepisach z zakresu gospodarowania odpadami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego, i) udokumentowanie przez Wykonawcę przekazanie odpadów do RIPOK-u poprzez okazanie kart przekazania odpadów sporządzonych przez Administratora RIPOK-u. Dokument potwierdzający przyjęcie odpadów na składowisko komunalne powinien zawierać między innymi : dostawcę odpadów, datę dostawy i ilość ton odpadów przyjętych, a także lokalizację miejsca pozyskania odpadów, j) utrzymanie na czas prowadzenia prac w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg i terenu w rejonie prowadzonych prac, a po ich zakończeniu uprzątnięcie i pozbycie się błota i innych zanieczyszczeń, powstałych w wyniku prowadzonych przez wykonawcę robót, z nawierzchni dróg przyległych do terenu, na którym wykonywane były prace porządkowe. 2) sposób przystąpienia do realizacji przedmiotu zamówienia: a) zawiadomienia o ujawnieniu odpadów w miejscu nie przeznaczonym do ich składowania i magazynowania będą przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, b) w sytuacjach nadzwyczajnych, kiedy wymagane jest natychmiastowe wykonanie prac porządkowych polegających na usunięciu odpadów zgromadzonych w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych, dopuszcza się zawiadomienie Wykonawcy na dzień przed wykonaniem zleconych prac. 3) obowiązki Wykonawcy: a) przystąpienie ,czas reakcji, do usunięcia odpadów w ciągu dni (max 5dni), b) wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia z należytą starannością, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii, c) zapewnienie stałej gotowości do wykonania powierzonych prac, utrzymania sprzętu, urządzeń i pojazdów w stałej sprawności i gotowości technicznej oraz zapewnienia w pełnym zakresie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykorzystania przy realizacji usługi d) zapewnienie na czas trwania niniejszego zamówienia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa do obsługi sprzętu oraz urządzeń przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, e) zapewnienie i wyznaczenie osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym oraz sprawującej nadzór nad przebiegiem prac, f) oznakowania i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót oraz zachowania szczególnej ostrożności z uwagi na możliwość występowania urządzeń infrastruktury technicznej, g) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt higienicznych i bezpiecznych warunków pracy pracownikom wykonującym prace objęte przedmiotem zamówienia. h) wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia w sposób nie zagrażający dla życia i zdrowia osób przebywających w obrębie wykonywanych prac a nadto w sposób nie uciążliwy dla środowiska. i) Wykonawca informować będzie o pracach koniecznych do wykonania, a nie ujętych w zakresie prac w ramach zamówienia, 4) W niniejszym postępowaniu Wykonawca, z dniem podpisania umowy, przy każdorazowym przekazaniu terenu przez Zamawiającego i rozpoczęciu prac objętych przedmiotem zamówienia, staje się posiadaczem odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (DZ. U. z 2013r. poz.21 ze zm. ) , co oznacza iż ciążą na nim obowiązki wynikające z ww ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy. 5) Wykonawca, po przeprowadzeniu wizji w terenie zobowiązany jest do dokładnego skalkulowania ceny usunięcia zgromadzonych na danym terenie odpadów. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Usługi należy wykonywać z należytą starannością , z zachowaniem szczególnej ostrożności, z godnie z przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, w sposób nie uciążliwy dla środowiska, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- max. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5.000,- PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013r., poz. 21) Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz oraz b) oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21); Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania ww. warunku przez cały okres realizacji zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 zamówienie tj. usługę polegającą na likwidacji i transporcie odpadów: co najmniej 150 ton odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy Ocena spełnienia warunku według: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi urządzeniami, narzędziami i wyposażeniem zakładu: - ciągnik kołowym z przyczepą- 1 szt. - samochód ciężarowy skrzyniowym lub wywrotka o ładowności minimalnej 3,5 tony - 1 szt. -samochód ciężarowy specjalistyczny do transportu kontenerów (hakowiec, bramowiec) - 1 szt. - kosiarka spalinowa - 1 szt. - piła motorowa- 1 szt. - koparko - ładowarka wyposażona w osprzęt umożliwiający wyrównanie terenu- 1 szt. Wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną. Faktyczna ilość sprzętu, jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb tak aby odpady komunalne z terenu miasta Legnicy były na bieżąco usuwane.. Ocena spełnienia warunku według: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg wzoru - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz jeżeli Wykonawca polegał będzie na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, oryginalnymi zobowiązaniami podmiotów udostępniających Wykonawcy potencjał techniczny zgodnie z art. 26 ust. 2b. ustawy Pzpz o jego udostępnieniu. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Wykonawca zobowiązany jest do spełniania ww. warunku przez cały okres realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. 4. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. 5. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 7. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, podmioty te - każdy z podmiotów- musi przedstawić - załączyć do oferty oświadczenie i dokumenty określone w pkt. 15 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz tj: 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2a ustawy Pzp- wg wzoru załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. 7.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. 8. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas przystąpienia (reakcji) do zlecenia ....ilośc dni (max 5 dni) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2025 r.
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.