eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójMonitoring wizyjny na terenie Połczyna-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Połczyn-Zdrój: Monitoring wizyjny na terenie Połczyna-Zdroju
Numer ogłoszenia: 54569 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27381 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny na terenie Połczyna-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych projektów dla poszczególnych punktów systemu i robót polegających na budowie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Miasta Połczyna-Zdroju oraz konserwacja i obsługa techniczna wykonanego systemu monitoringu przez okres do 30.12.2015r. Zakres zadania obejmuje: Zamawiający przewidział wykonanie systemu dozoru opartego o 4 kamery szybkoobrotowe posiadające minimum 460 linii telewizyjnych, umożliwiających rejestrację obrazu w jakości 2CIF lub 4CIF z częstotliwością odświeżania 25 obrazów na sekundę. Przewidziane przez Zamawiającego głowice kamer umożliwiają przybliżanie 26- lub 36-krotne obserwowanego obrazu. Wszystkie kamery zaopatrzone winny być w obudowy wyposażone w grzałki umożliwiające pracę kamer przy temperaturach ujemnych. Do zasilania kamer wykorzystywane będą lokalne źródła zasilania napięciem zmiennym 230 V . Napięcie to będzie doprowadzone do skrzynek teletechnicznych, które wyposażone będą w układ rozdziału zasilania, urządzenia ochrony p/przepięciowej, urządzenia radiowe, urządzenia potrzymania zasilania kamer i urządzeń radiowych po zaniku napięcia sieci 230V. Kamery zamontowane będą na terenie miasta w wytypowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego lokalizacjach: - budynek dydaktyczny Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Połczynie-Zdroju przy ulicy Grunwaldzkiej 10, - narożny budynek na krzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i Demokracji, - narożny budynek na krzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i Mariackiej, - narożny budynek na skrzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i 5-go Marca. Prace instalacyjno-montażowe prowadzone będą w zabytkowym centrum Połczyna-Zdroju w strefie A i B ochrony konserwatorskiej. Z każdej kamery do systemu rejestracji przesyłane będą sygnały 4Mb (2,5 Mb+1,5 Mb). Do budowy transmisyjnej sieci szkieletowej systemu zostanie wykorzystane medium radiowe pracujące 5 GHz oraz kable światłowodowe należące do wybranego operatora systemów teleinformatycznych, który będzie stroną umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. W architekturze sieci przewidziany jest punkt rejestracji obrazów: centrum dozoru CD1 w siedzibie Komisariatu Policji w Połczynie-Zdroju. Rejestracja sygnałów wideo będzie odbywała się z wykorzystaniem macierzy dyskowych w centrum CD1 o tak dobranej przez Wykonawcę pojemności by zapewnić wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16.12.2009 (Dz.U Nr 220/2009 poz.1720). Minimalna jakość zapisu obrazu wynosi 5 kl/s w 4CIF. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy systemu miały zagwarantowane podtrzymanie zasilania po zaniku napięcia sieci 230V przez czas minimum15 minut. Oferta powinna wykazać spełnienie tego warunku. Zakres rzeczowy robót, dostaw i usług obejmuje: a) wykonanie projektu technicznego instalacji 4 punktów kamerowych b) wykonanie projektu technicznego systemu monitoringu c) wykonanie projektu technicznego systemu radiowego W/w projekty od a) do c) powinny zawierać niezbędne uzgodnienia, obliczenia, pomiary tak, by wykazać spełnianie postawionych przez Zamawiającego wymogów SIWZ w proponowanych przez Wykonawcę rozwiązaniach. d) budowę 4 punktów kamerowych e) uruchomienie systemu w oparciu o zrealizowane zakresy f) zamontowanie systemu sygnalizacji napadu i zapewnienie monitorowania sygnałów alarmowych przez Centrum Monitorowania Wykonawcy dwutorowo, w tym drogą radiową na własnej wydzielonej częstotliwości g) zapewnienie łączności radiowej typu dyspozytorskiego na własnym wydzielonym paśmie pomiędzy centrum dozoru i centrum monitorowania sygnałów alarmowych. Po zrealizowaniu punktów od a) do g) nastąpi odbiór końcowy wykonanych robót. h) po odbiorze Wykonawca zobowiązany będzie przez okres 3 lat do konserwacji i obsługi technicznej wykonanego systemu monitoringu. UWAGA: Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy składającego ofertę. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie realizacji robót instalacyjno-montażowych - dziennika robót. Płatności za wykonane i wykonywane czynności następować będą w okresach miesięcznych poprzez faktury częściowe wystawiane do 30.12.2015r. w równych wysokościach. Wykonana instalacja i zamontowane urządzenia muszą zapewniać dalszą rozbudowę systemu monitoringu w przyszłości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 51.32.10.00 - Usługi instalowania nadajników radiowych 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencją Ochrony SZABEL Sp. z o.o., ulica Morska 11, 75-212 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247009,00

  • Oferta z najniższą ceną: 247009,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247009,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.