Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-10
Ogłoszenie nr 5456 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Jasło: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego oraz wyrobów drobiowych, konserw mięsnych oraz ryb przetworzonych i konserwowanych (zakup wspólny dla ZK Jasło i AŚ Sanok)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Kany w Jaśle 685 15 21 400 tel. 134435860,
Areszt Śledczy w Sanoku 687 13 54 170 tel. 13 46 550 00,
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Jaśle, krajowy numer identyfikacyjny
127117800000, ul.
Warzyce
467,
38200
Jasło, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 44 35 860, e-mail
dkw_jaslo@sw.gov.pl, faks
13 44 35 861.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Oranizacyjnanie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Zakład Karny w Jaśle; Warzyce 467; 38-200 Jasło
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego oraz wyrobów drobiowych, konserw mięsnych oraz ryb przetworzonych i konserwowanych (zakup wspólny dla ZK Jasło i AŚ Sanok)
Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (mięsa, wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego oraz wyrobów drobiowych, konserw mięsnych oraz ryb przetworzonych i konserwowanych (zakup wspólny dla ZK Jasło i AŚ Sanok) do magazynów Zamawiających mieszczących się w Zakładzie Karnym w Jaśle oraz w Areszcie Śledczym w Sanoku w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ (formularze cenowe).Określona w tabelach ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Zadanie I: Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych ( tabela z załącznika nr 1 do SIWZ) L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. Ilość asortymentu 1. 15.11.30.00 - Wieprzowina Boczek surowy kg 500 2. 15131130-5 Boczek wędzony kg 20 3. 15114000-0 Flaki wołowe gotowane kg 100 4. 15113000-3 Karkówka wieprzowa b/k kg 100 5. 15131134-3 Kaszanka kg 1600 6. 15131130-5 Kiełbasa grillowa kg 180 7. 15131130-5 Kiełbasa grillowa biała kg 900 8. 15131130-5 Kiełbasa mortadela wieprzowa kg 500 9. 15131130-5 Kiełbasa parówkowa kg 850 10. 15131130-5 Kiełbasa śląska kg 250 11. 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna kg 1900 12. 151311336-6 Kiełbasa kanapkowa kg 1100 13. 151311336-6 Mielonka śniadaniowa kg 600 14. 151311336-6 Mielonka tyrolska kg 400 15. 151311336-6 Mielonka wieprzowa kg 500 16. 15131130-5 Lunch kg 1500 17. 15113000-3 Mięso gulaszowe wieprzowe kg 800 18. 15131130-5 Parówki cienkie kg 100 19. 15131310-1 Pasztetowa kg 100 20. 15131310-1 Pasztet pieczony wieprzowy kg 700 21. 15131130-5 Pieczeń wiedeńska kg 400 22. 15110000-2 Podgardle surowe kg 500 23. 15111100-0 Mięso gulaszowe wołowe kg 150 24. 15131130-5 Salceson kg 800 25. 15131130-5 Smaczek konserwowy kg 250 26. 15113000-3 Szynka surowa bez kości kg 350 27. 15114000-0 Wątroba wieprzowa kg 300 28. 15114000-0 Wątroba wołowa kg 200 29. 15131620-7 Mięso mielone świeże kg 1200 30. 15131220-3 Żeberka wieprzowe świeże kg 500 31. 15131133-6 Pachwina wędzona kg 100 Zadanie II: Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych ( tabela z załącznika nr 2 do SIWZ) L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. Ilość asortymentu 1. 15112000-6 Filet drobiowy kg 150 2. 15131500-0 Hamburgery z kurczaka kg 1100 3. 15131135-0 Kiełbasa mortadela drobiowa kg 1250 4. 15131135-0 Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1000 5. 15112100-7 Kurczak świeży kg 1000 6. 15131135-0 Mielonka drobiowa kg 1300 7. 15131135-0 Parówki drobiowe kg 750 8. 15131310-1 Pasztetowa drobiowa kg 850 9. 15131135-0 Pieczeń drobiowa kg 1350 10. 15131135-0 Salceson drobiowy kg 550 11. 15131135-0 Serdelki drobiowe kg 450 12. 15131135-0 Szynka mielona drobiowa-blok kg 350 13. 15112300-9 Wątroba drobiowa kg 400 14. 15114000-0 Żołądki drobiowe kg 450 15. 15112100-6 Filet z indyka kg 50 16. 15112100-6 Udko z kurczaka -waga ok. 250g/szt. kg 650 17. 15114000-0 Serca drobiowe świeże kg 300 18. 15131440-2 Polędwica drobiowa kg 250 Zadanie III: Dostawa konserw mięsnych ( tabela z załącznika nr 3 do SIWZ) L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. RAZEM 1. 15131000-5 Konserwa tyrolska z otwieraczem 300g kg 400 2. 15131000-5 Konserwa turystyczna z otwieraczem 300g kg 500 3. 15131310-1 Pasztet Mazowiecki z otwieraczem 300g kg 300 4. 15131310-1 Pasztet drobiowy z otwieraczem 300g kg 1000 Zadanie IV: Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych ( tabela z załącznika nr 4 do SIWZ) L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. RAZEM 1. 15200000-0 Paprykarz kg 600 2. 15241200-1 Śledź w pomidorach kg 350 3. 15200000-0 Sałatka z makreli kg 500 4. 15240000-2 Szprot w oleju kg 150 5. 15240000-2 Szprot w pomidorach kg 450 6. 15221000-3 Tusza rybna mrożona kg 450 7. 15241200-1 Śledź marynowany kg 80
II.5) Główny kod CPV: 15113000-3
Dodatkowe kody CPV:15131135-0, 15131000-5, 15131310-1, 15200000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca składa wraz z ofertą pisemne oświadczenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca składa wraz z ofertą pisemne oświadczenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca składa wraz z ofertą pisemne oświadczenie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia brutto | 60 |
Termin realizacji reklamacji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków: 1. W sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) - Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku nr 1- 4 do SIWZ, a stawką obowiązującą po zmianie stawki. Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostarczone Zamawiającemu indywidualnemu, przed dniem zmiany stawki podatku; 2. W sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) - Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określona w załączniku nr 1 - 4 do SIWZ, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku. 3. W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego towaru, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług. Zamawiający dopuszcza jakichkolwiek zmian do przygotowanego wzoru umowy w szczególności, gdy są niekorzystne dla Zamawiającego, zmieniłyby treść oferty lub warunki/wymagania i kryteria niniejszego postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/01/2017, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wyrobów mięsnych (zakup wspólny dla ZK Jasło i AŚ Sanok)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I: Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych
L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. Ilość asortymentu
1. 15113000-3 Boczek surowy kg 500
2. 15131130-5 Boczek wędzony kg 20
3. 15114000-0 Flaki wołowe gotowane kg 100
4. 15113000-3 Karkówka wieprzowa b/k kg 100
5. 15131134-3 Kaszanka kg 1600
6. 15131130-5 Kiełbasa grillowa kg 180
7. 15131130-5 Kiełbasa grillowa biała kg 900
8. 15131130-5 Kiełbasa mortadela wieprzowa kg 500
9. 15131130-5 Kiełbasa parówkowa kg 850
10. 15131130-5 Kiełbasa śląska kg 250
11. 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna kg 1900
12. 151311336-6 Kiełbasa kanapkowa kg 1100
13. 151311336-6 Mielonka śniadaniowa kg 600
14. 151311336-6 Mielonka tyrolska kg 400
15. 151311336-6 Mielonka wieprzowa kg 500
16. 15131130-5 Lunch kg 1500
17. 15113000-3 Mięso gulaszowe wieprzowe kg 800
18. 15131130-5 Parówki cienkie kg 100
19. 15131310-1 Pasztetowa kg 100
20. 15131310-1 Pasztet pieczony wieprzowy kg 700
21. 15131130-5 Pieczeń wiedeńska kg 400
22. 15110000-2 Podgardle surowe kg 500
23. 15111100-0 Mięso gulaszowe wołowe kg 150
24. 15131130-5 Salceson kg 800
25. 15131130-5 Smaczek konserwowy kg 250
26. 15113000-3 Szynka surowa bez kości kg 350
27. 15114000-0 Wątroba wieprzowa kg 300
28. 15114000-0 Wątroba wołowa kg 200
29. 15131620-7 Mięso mielone świeże kg 1200
30. 15131220-3 Żeberka wieprzowe świeże kg 500
31. 15131133-6 Pachwina wędzona kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15113000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia brutto | 60 |
Termin realizacji reklamacji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa drobiowego oraz wyrobów drobiowych (zakup wspólny dla ZK Jasło i AŚ Sanok)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie II: Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów drobiowych
L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. Ilość asortymentu
1. 15112000-6 Filet drobiowy kg 150
2. 15131500-0 Hamburgery z kurczaka kg 1100
3. 15131135-0 Kiełbasa mortadela drobiowa kg 1250
4. 15131135-0 Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1000
5. 15112100-7 Kurczak świeży kg 1000
6. 15131135-0 Mielonka drobiowa kg 1300
7. 15131135-0 Parówki drobiowe kg 750
8. 15131310-1 Pasztetowa drobiowa kg 850
9. 15131135-0 Pieczeń drobiowa kg 1350
10. 15131135-0 Salceson drobiowy kg 550
11. 15131135-0 Serdelki drobiowe kg 450
12. 15131135-0 Szynka mielona drobiowa-blok kg 350
13. 15112300-9 Wątroba drobiowa kg 400
14. 15114000-0 Żołądki drobiowe kg 450
15. 15112100-6 Filet z indyka kg 50
16. 15112100-6 Udko z kurczaka -waga ok. 250g/szt. kg 650
17. 15114000-0 Serca drobiowe świeże kg 300
18. 15131440-2 Polędwica drobiowa kg 250
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia brutto | 60 |
Termin realizacji reklamacji | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Przetarg nieograniczony na dostawę konserw mięsnych (zakup wspólny dla ZK Jasło i AŚ Sanok)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie III: Dostawa konserw mięsnych
L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. RAZEM
1. 15131000-5 Konserwa tyrolska z otwieraczem 300g kg 400
2. 15131000-5 Konserwa turystyczna z otwieraczem 300g kg 500
3. 15131310-1 Pasztet Mazowiecki z otwieraczem 300g kg 300
4. 15131310-1 Pasztet drobiowy z otwieraczem 300g kg 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131000-5, 15131310-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia brutto | 60 |
Termin realizacji reklamacji | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Przetarg nieograniczony na dostawę ryb przetworzonych i konserwowanych (zakup wspólny dla ZK Jasło i AŚ Sanok)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie IV: Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych
L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. RAZEM
1. 15200000-0 Paprykarz kg 600
2. 15241200-1 Śledź w pomidorach kg 350
3. 15200000-0 Sałatka z makreli kg 500
4. 15240000-2 Szprot w oleju kg 150
5. 15240000-2 Szprot w pomidorach kg 450
6. 15221000-3 Tusza rybna mrożona kg 450
7. 15241200-1 Śledź marynowany kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia bryutto | 60 |
Terin realizacji reklamacji | 40 |
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Dostawa opatrunków
- Modernizacja dróg osiedlowych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
więcej: Wieprzowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.